אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מבחן המנהרות: כדאי לנו לשלם?

21 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

19.
רק למה תשלום לא עגול?!
במקום לעשות תשלום עגול, עשו מחיר כזה שמחייב חיפוש של 5 מטבעות (מטבע של 5 ש"ח + 4 מטבעות של 10 אג') או לחילופין המתנה לקבת עודף. יתכבדו המפעילים ויורידו את המחיר ל5 ש"ח למקטע, ו 10 ש"ח למנהרה כולה, והפסדם יהפוך לרווח של זמן שבסופו דבר יביא להם יותר לקוחות וישתלם להם גם כספית.
 | 03.12.10
15.
שוייץ בחיפה - תשובה ל-13
1. הבוקר נסעתי במנהרה - חסכה לי כמה דקות קריטיות בדרך לעבודה + עמידה בפקקים. התחושה היתה בפירוש תחושה של שוייץ. 2. בשוויץ המנהרות אינן בחינם - התשלום תמורת השימוש בהן כלול בתשלום תמורת השימוש באוטובאהנים (המדבקה השנתית שיש לרכוש עבור כל רכב), ויש מנהות בהן נגבה תשלום נוסף.
חיפאי | 02.12.10
11.
חבל שהגורם האנושי לא עומד במבחן.
בשעה 5:30 בבוקר הייתי בכניסה למנהרות, חמישה רכבים היו לפני. ויכוח בין הפקיד היחיד (רק מסלול אחד היה פתוח) לנהג שהיה ראשון בתור גזלו ממני 6 דקות של המתנה. אחרי כמה צפירות הפקיד הבין שהוא מעכב אנשים ללא סיבה ונכנסנו למנהרות. ביציאה מהמנהרה חיכתה לי עוד הפתעה. הפקיד והשומר (עוד פעם עמדה אחת) התוכחו במשך 14 !! דקות עם נהג שהיה ראשון לצאת מהמנהרות. צפירות מכל עבר. ובנוסף המסלול למנויים לא זיהה את המכוניות והם נאלצו להידחף לתור שלנו כמו כולם (לפי מה שהבנתי הם היו צריכים לשלם והובטח להם החזר) אז 20 דקות של עיכוב סתם כשכל נפח התנועה שנכנס למנהרה היה בקושי עשרה רכבים. מה יקרה בשעות העומס? ומה הטעם "לעקוף" את הפקקים אם אתה נאלץ להמתין בכניסה והיציאה מהמערה. מבחינת כסף. אני לא מתוכח. עולה לי 10.5 שקל דלק לחצות את חיפה, אז זה די הוגן.
אניס | 02.12.10
9.
היקר לכאורה הוא הזול!!!
נסיעה הלוך ושוב במנהרות עולה 22.8 ש"ח. אורך המסלול 9.6 ק"מ. נסיעה חינמית (לכאורה) אינה עולה, למעט דלק. אורך המסלול 29.4 ק"מ. כלומר יש פער נסיעה של 20 ק"מ במסלול הלוך ושוב בדך החינמית. בפקק כזה צריכה הדלק צריכה להיות בערך 8 ק"מ לליטר ברכב מיני משפחתי. כלומר צריכת דלק של עוד 2.5 ליטר שעולים 17 ש"ח. הפער בעלויות ישירות עומד על 6 ש"ח בלבד הלוך ושוב. זה הפער בשימוש במנהרה הלוך ושוב. ועוד לא דברנו על בלאי, עצבנים וזמן, שגם להם יש מחיר. לכן בתכלס, שימוש במנהרה חוסך כסף ולא עולה כסף.
איתן | 02.12.10
8.
1) התענוג יקר מדי 2) כדאי למי שממשיך מזרחה לכיוון טבעון...נצרת
למי שנוסע לקריות...נהריה...עדיף לחתוך דרך קרית ים...במיוחד כעת שמשפצים את הכביש בין קרית אתא לקריות....3) הפקקים המובילים ליציאה/כניסה למנהרה קטסטרופליים 4) מכיוון שנכנסנו לחורף אתה אמור לנסוע עם אורות בלאו הכי, אבל ההערה במקום 5) יש להאיר את השלט המכוון למנהרה, במיוחד בקטע הכניסה מכיוון הצ'ק פוסט....לתל אביב ולהוסיף שילוט נוסף מוקדם יותר (כמו בהפניה בכניסה למנהרה למגיעים מדרום. נסענו אתמול לראשונה והיה נחמד ויעיל. למעט התקלה בערב באחד מהעמדות. אבל מאוד מאכזב לצאת מהמנהרה ישר לתוך הפקקים של הצ'יק פוסט. וכן , אפשר היה גם להסתפק בתעריף של 8 שקלים לכיוון. 16 הלוך וחזור.
ביקורת בונה | 02.12.10
3.
אני חושב שהחיסכון בדלק הוא בערך 1-1.5 ליטר שזה משהו כמו 6.5-11 שקל לכוון
יש סיכוי שככה הם חישבו את המחיר. עדיין החישובים שלי הם על רגל אחת של תצרוכת דלק של 10/15 ו 7/12 . אני מאמין שחברות יהיו יותר מעונינות לסבסד את הנסיעה של העובדים שלהם במנהרה כי אם הם משלמים כבר על הדלק ועל הרכב הם יכולו לקבל על זה יותר תמורה.
מישהו | 02.12.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת