21. עדיין קצר ובלי לשלם ממת"מ עולים דרך פרויד פונים ימינה לצומת דניה יורדים לכיוון כביש דורי הנסיעה אורכת 10 דקות וללא תשלום חיפאי | 15.12.10 (ל"ת)
19. רק למה תשלום לא עגול?! במקום לעשות תשלום עגול, עשו מחיר כזה שמחייב חיפוש של 5 מטבעות (מטבע של 5 ש"ח + 4 מטבעות של 10 אג') או לחילופין המתנה לקבת עודף. יתכבדו המפעילים ויורידו את המחיר ל5 ש"ח למקטע, ו 10 ש"ח למנהרה כולה, והפסדם יהפוך לרווח של זמן שבסופו דבר יביא להם יותר לקוחות וישתלם להם גם כספית. | 03.12.10 (ל"ת)
16. 6)מיותר להציב עמדות ביציאה ובכניסה כי אז נגרם עיכוב נוסף אלא אם כן אין עמדת כניסה בכניסה בנווה שאנן 7) מדוע אין עמדה אוטומטית בה ניתן להשליך מטבעות כסף ללא פקיד? אולי יהיה 8) .... ביקורת בונה | 02.12.10 (ל"ת)
15. שוייץ בחיפה - תשובה ל-13 1. הבוקר נסעתי במנהרה - חסכה לי כמה דקות קריטיות בדרך לעבודה + עמידה בפקקים. התחושה היתה בפירוש תחושה של שוייץ. 2. בשוויץ המנהרות אינן בחינם - התשלום תמורת השימוש בהן כלול בתשלום תמורת השימוש באוטובאהנים (המדבקה השנתית שיש לרכוש עבור כל רכב), ויש מנהות בהן נגבה תשלום נוסף. חיפאי | 02.12.10 (ל"ת)
13. בשוויץ אין תשלום על נסיעה במנהרות בכלל!!!!!!!!!!!!!!- המסקנה המתבקשת............ מנהרה ברקיע | 02.12.10 (ל"ת)
11. חבל שהגורם האנושי לא עומד במבחן. בשעה 5:30 בבוקר הייתי בכניסה למנהרות, חמישה רכבים היו לפני. ויכוח בין הפקיד היחיד (רק מסלול אחד היה פתוח) לנהג שהיה ראשון בתור גזלו ממני 6 דקות של המתנה. אחרי כמה צפירות הפקיד הבין שהוא מעכב אנשים ללא סיבה ונכנסנו למנהרות. ביציאה מהמנהרה חיכתה לי עוד הפתעה. הפקיד והשומר (עוד פעם עמדה אחת) התוכחו במשך 14 !! דקות עם נהג שהיה ראשון לצאת מהמנהרות. צפירות מכל עבר. ובנוסף המסלול למנויים לא זיהה את המכוניות והם נאלצו להידחף לתור שלנו כמו כולם (לפי מה שהבנתי הם היו צריכים לשלם והובטח להם החזר) אז 20 דקות של עיכוב סתם כשכל נפח התנועה שנכנס למנהרה היה בקושי עשרה רכבים. מה יקרה בשעות העומס? ומה הטעם "לעקוף" את הפקקים אם אתה נאלץ להמתין בכניסה והיציאה מהמערה. מבחינת כסף. אני לא מתוכח. עולה לי 10.5 שקל דלק לחצות את חיפה, אז זה די הוגן. אניס | 02.12.10 (ל"ת)
10. אין מה לעשות, חיסכון משמעותי אפילו לכיוון אחד במנהרות חצי שעת עבודה שווה כ30 ש"ח חיסכון של שני ליטר לפות כ14 ש"ח, ז"א שההוצאה בכיוון אחד בנתיב החינמי הינו כולל מוטוריזציה כ60 ש"ח, פחות כ12 ש"ח, הינה נשאר בכיס נטו כ50 ש"ח, בלי עצבים, דבר שמקצר...חיים מוטי | 02.12.10 (ל"ת)
9. היקר לכאורה הוא הזול!!! נסיעה הלוך ושוב במנהרות עולה 22.8 ש"ח. אורך המסלול 9.6 ק"מ. נסיעה חינמית (לכאורה) אינה עולה, למעט דלק. אורך המסלול 29.4 ק"מ. כלומר יש פער נסיעה של 20 ק"מ במסלול הלוך ושוב בדך החינמית. בפקק כזה צריכה הדלק צריכה להיות בערך 8 ק"מ לליטר ברכב מיני משפחתי. כלומר צריכת דלק של עוד 2.5 ליטר שעולים 17 ש"ח. הפער בעלויות ישירות עומד על 6 ש"ח בלבד הלוך ושוב. זה הפער בשימוש במנהרה הלוך ושוב. ועוד לא דברנו על בלאי, עצבנים וזמן, שגם להם יש מחיר. לכן בתכלס, שימוש במנהרה חוסך כסף ולא עולה כסף. איתן | 02.12.10 (ל"ת)
8. 1) התענוג יקר מדי 2) כדאי למי שממשיך מזרחה לכיוון טבעון...נצרת למי שנוסע לקריות...נהריה...עדיף לחתוך דרך קרית ים...במיוחד כעת שמשפצים את הכביש בין קרית אתא לקריות....3) הפקקים המובילים ליציאה/כניסה למנהרה קטסטרופליים 4) מכיוון שנכנסנו לחורף אתה אמור לנסוע עם אורות בלאו הכי, אבל ההערה במקום 5) יש להאיר את השלט המכוון למנהרה, במיוחד בקטע הכניסה מכיוון הצ'ק פוסט....לתל אביב ולהוסיף שילוט נוסף מוקדם יותר (כמו בהפניה בכניסה למנהרה למגיעים מדרום. נסענו אתמול לראשונה והיה נחמד ויעיל. למעט התקלה בערב באחד מהעמדות. אבל מאוד מאכזב לצאת מהמנהרה ישר לתוך הפקקים של הצ'יק פוסט. וכן , אפשר היה גם להסתפק בתעריף של 8 שקלים לכיוון. 16 הלוך וחזור. ביקורת בונה | 02.12.10 (ל"ת)
7. כחוויה חד פעמית זה שווה לעבור שם כל יום הלוך ושוב צריך כיסים עמוקים או מעסיקים שלא מפריע להם לשלם על הבזבוז המיותר. עלות של 23 ש"ח ביום כלומר כ 570 ש"ח בחודש ?? בחייאת!! צריך לעלות מטבע של 5 ש"ח לכל האורך ואז ייחשב כאלטרנטיבה!! חיפאי | 02.12.10 (ל"ת)
6. צריך לבדוק לפי כווני הנסיעה בבוקר ובערב. בבוקר הנסיעה העמוסה היא מכיוון צק פוסט לכיוון מת"מ, ולא להפך. בערב הנסיעה העמוסה היא כפי הכתבה דבר שלא נבדק. נראה אותך מכין כתבה נכונה בהתאם לכיווני העומס. קריתי | 02.12.10 (ל"ת)
4. חכו עם ההשוואה עוד כמה חודשים. כששתחיל התנועה במנהרות והן לא יהיו דלילות כל כך. אזי נראה האם כל עמדות התשלום הן פקק בפני עצמו והאם היציאות עומדות בעומסי התנועה. יובל | 02.12.10 (ל"ת)
3. אני חושב שהחיסכון בדלק הוא בערך 1-1.5 ליטר שזה משהו כמו 6.5-11 שקל לכוון יש סיכוי שככה הם חישבו את המחיר. עדיין החישובים שלי הם על רגל אחת של תצרוכת דלק של 10/15 ו 7/12 . אני מאמין שחברות יהיו יותר מעונינות לסבסד את הנסיעה של העובדים שלהם במנהרה כי אם הם משלמים כבר על הדלק ועל הרכב הם יכולו לקבל על זה יותר תמורה. מישהו | 02.12.10 (ל"ת)
2. מדוע צריך לשלם עבור נסיעה אני לא מבין--אני משלם ביטוח לאומי,מס הכנסה כ 44% --מה זה לא מספיק לממשל. הצעתי--כאדם שעובד כ 35 שנה --לא זקוק לביטוח לאומי ,להקטין מס -ואז אשלם כבישי אגרה. כיום אני מסבסד את כל הפרזיטים במדינה. חיגז | 02.12.10 (ל"ת)
1. עד שהמנהרות יהיו פקוקות - ואז הסיוט ימשיך... בדיוק כמו בכביש 6 אותן שטיות. ההמנהרה היתה חייבת להבנות על ידי מע"צ, ו ח-י-נ-ם. 11.40 ש"ח לכיוון אחד? למה? מה קרה? ישראל | 02.12.10 (ל"ת)
מבחן המנהרות: כדאי לנו לשלם?
21 תגובות לכתיבת תגובה