11. ממתין בקוצר רוח .אני הקונה הראשון. נא ליצור קשר. אני מהקונה הראשון של האסטרה עונין לאור נסיון רב שלי עם אופל.נא ליצור קשר איזנשטיין בועז | 03.01.11 (ל"ת)
10. הצלחת אופל בהארץ אפשרי רק........ הצעת ייעול ליבואן אופל: חדירת אופל לשוק הפרטי תתכן רק בשיטת ליסינג מימוני פלוס טראיד אין במחיר מכירון לרכב משומש ללקוח פרטי. מאיר | 09.12.10 (ל"ת)
9. ואם תעלה כמו רנו או יונדאי? לא תקנו? אופל הבינו שהם יורדים מהבמה ועשו מעמץ (כמו מיצובישי) יצא להם לא רע בכלל, אינסיגניה - מכונית השנה באירופה , זה אומר הרבה שרן | 07.12.10 (ל"ת)
7. למספר 5 די כבר עים השטיות שלכם איך אפשר להשוות בין רכב גרמני ליפני או קוריאני מבחינת נסיעה על הכביש ורמת גימור.כל מי שנסע ברכב גרמני יודע כמה הרכבים יושבים טוב על הכביש עיצוב הרכבים הגרמניפ מוצק ומעוצב.אבל בקשר לאמינות אין על היפנים חוץ מטיוטה והקוראניות אבל ימים יגידו לגבי אופל. אלונה | 07.12.10 (ל"ת)
6. אופל אסוטרה = אחיזת עינים מה עם הדגם האוט' 1600? למה אין אפילו מילה עליו ניר בן טובים | 06.12.10 (ל"ת)
4. מכונית המנהלים של אופל אינסיגניה לא מרגשת,מחכה למתחרה שלה מבית קיה האופטימה החדשה שנראת טוב יותר ומחוטבת הרבה יותר,גם יצא לראות מבחן השוואתי בין השניים בטלוויזיה הגרמנית שהייתי בגרמניה,קודם כל יש שפע אופל וקיה על הכביש לא כמו פה ושנית במבחן ההשוואתי הקיה נצחה ביתרון די גדול על האינסיגניה אלון | 06.12.10 (ל"ת)
3. לא מבין למה לא ידני? למה לא להכנס לפלחי שוק מבוקשים ע"י מבינים? ידוע שידני פחות שוחק את המנוע, חוסך בדלק, יותר זול לאחזקה ולתיקון (שכן שלי החליף גיר אוטומטי בגולף ב22,000 שח!) ועקנין | 06.12.10 (ל"ת)
אופל משנה פנים: מתקפת דגמים חדשים מגרמניה
11 תגובות לכתיבת תגובה