אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בלעדי ל"כלכליסט" - סלקום ופלאפון לא רוצות שתקנות החזר המוצרים יחולו עליהן

24 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

24.
החזר מכשירים
התנהגות חברות הסלולר נוגדת כל היגיון שיווקי .מאחר ואנחנו עם לא חכם במיוחד הם מרשים לעצמם לעשות ככל העולה על רוחם ונותנים לנו את ההרגשה שבלעדיהם אין חיים . לשם המחשה : לפני 4 חודשים קניתי מכשיר סולולרי בארה"ב ( מכשיר פתוח) אחרי מספר ימים ולאחר שהפעלתי אותו מספר פעמים והשתמשתי בו הגעתי למסקנה שהוא לא עונה לדרישותי וגם אינו נוח במיוחד .לפני שבועיים הייתי הארה"ב עוד פעם לקחתי איתי את המכשיר ללא אריזה מוץ לעטיפה אך עם הקבלה על הקנייה . הם החליפו לי את המכשיר בלי להניד עףעף ואף התנצלו על כך שהייתי נאלץ לסחוב אותו איתי הלוך וחזור ולא להשתמש בו. ללמדך : שבפעם הבאה כשארצה לקנות משהו אלקטרוני ללא ספק אפנה אליהם. זה שירותוזה שיווק וזה מה שאנחנו לא יודעים והחברות הסולולריות לא רוצות שנדע.
רונן  | 07.12.10
16.
## החשוב יותר תחסמו אצל מפעיל הסלולר שירותי תוכן !!! ##
שלום דוחפים לנו פרסומות ,הודעות,"טיפים לחיים" ועוד .................. ע"י SMS וזה : עולה לנו כסף !!!!!!!!!!!!!!!! זה יכול לקרות ע"י קבלת מולטימדיה אחת ובזה אישרתם קבלת תוכן ,ויש בטח המון שיטות נוספות............. תבטלו תחסכו !!!!!!!!!!!!!!!!
ישראל | 07.12.10
15.
העיניין לא בתוכן של אפשר אי אפשר
ראו מה קורה החברות אמורות להתחרות אחת בשניה בפועל מתואמות עד הבורג הקטן ביותר במכשירים. התנגדויות זהות אין בינהן כל מחלוקת מגישות אתירות במשותף הכל ביחד אז אתם רוצים להגיד כי אינן מתאמות מחירים ותנאים. הצחקתם אותי ועצוב שאין המפקח על שוק ההון יוצא כנגדן ונכנס בהן בגדול. בקיצור עובדים עלינו בעניים ואנחנו שותקים
אבי | 07.12.10
12.
מגיב 9 צודק. חוק מטומטם שנכתה על ידי אנשים שלא עבדו יום אחד לפרנסתם.
תבדקו עם חברים ישראלים שחיים בחו,ל - אני מכיר אחד שנסע לטיול בארה"ב קנה אופניים מן הסוג היקר ביותר ואחרי 30 יום החזיר אותם. למזלם של האמריקאים אחוז הישראלים שם נמוך. פה זה 100% ישראלים, מתוכם די ב10% חכמולוכגחם כדי למוטט עסקים קטנים. חכו ותראו !!!
תגובה ל-9 | 07.12.10
9.
אני לא חסיד גדול של חברות הסלולר אבל הן צודקות שזה בעייתי
אף אחד מהצרכנים לא היה מסכים לקבל טלפון משומש. הרי החברות סלולאר מחויבות לגלות לצרכן שהסלולאר שהן מספקות לו נעשה בו שימוש. כלומר, אם זה לא באריזה המקורית שלו חדש דנדש הן לא רשאיות למכור את המכשיר כאילו הוא חדש. במקרה שכזה, הצרכן יבוא בדרישה לשלם פחות עבור המכשיר בגלל שפתחו את האריזה שלו וזה ללא קשר אפילו אם נעשה בו שימוש או לא. בקיצור למרות שאני שונא את כל החברות סלולאר באופן שווה ומי ייתן ובדברים אחרים המחוקקים ימשיכו להגביל אותם, במקרה הזה (אני לא מאמין שאני אומר את זה) יש משהו בדבריהם. ולפני שקופצים עליי - אני לא עובד עבור חברות הסלולאר.
עידן המשפטן | 07.12.10
4.
חברות הסלולר משתמשות גם במכשירים כדי לקשור לקוחות אליהם ולא רק דרך תוכניות
כאשר מבטלים תוכנית המכשיר פתאום מגיע למחיר הזוי שהוא פי שלושה מהמחיר ששילמתם לו הייתם עדיין בתוכנית וגם פתאום התשלום שנשאר הוא יחיד ולא פרוס. זה לא כובל אנשים מלצאת מהחברה? הם ישמחו לבטל לכם את התוכנית כמחווה של רצון טוב - אבל פתאום תהיו חשופים לתשלום אסטרונומי על המכשיר (שחשבתם שהוא משתלם) ומנסיון- הרוב ישארו עם התוכנית עד לסיום התקופה. מצד שני, במדינה כמו שלנו גם אסור לתת יד חופשית לצרכנים (לא צריך לפרט סיבות) ולכן אפשר לתת איזה תשלום סמלי על החזרת המכשיר (במידה והיה בו שימוש) כדי שיוכלו להכניס למעבדה ולמכור שוב פעם כמחודש.
רועי | 07.12.10
2.
החברות אינן מוכנות לנסיעת ניסיון...
כשאתה קונה אוטו חדש , אתה נוהג לניסיון באוטו זהה כחצי שעה עם נציג המכירות בודק התאמה,יציבות, נוחות,ממשק נהג ומחליט. בטלפונים סוללריים אתה קונה חתול בשק לכל דבר... מראים לך אבן (לבנה לכל דבר) ואתה מתרשם מהחיצוניות. נותנים לך לגעת במכשיר לעשרים שניות. (בסלקום) ויאללה לקנות!! קניתי שנה שעברה סמסונג אולטרה טאצ' 8300 די יקר וזה היה הפלפון הגרוע ביותר בחיי - ממשק קופץ בלתי מובן . רגישות מסך המגע העיפה יישומונים שמאלה וימינה תפריטים לא מובנים, והכי גרוע כל נגיעה. יוצרת שיחה שווא. שמתי אותו במגירה אחרי שבוע לאחר שהחברה טענה שהוא כבר משומש ללא ניילונים ואריזה... תנו לנו סוללרי לשבוע ניסיון ....(עם ערבות כרטיס אשראי - לא גונבים כלום!!)
אחד | 07.12.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת