אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

לקראת סוף השנה: יבואני הרכב נפטרים מהמלאי

9 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
מי ששודד כאן זה משרד האוצר
כ- 60% ממחיר הרכב זה מיסים. אם מזדה 3 מגיעה לארץ במחיר של 60 אלף ש"ח, כמו שמציין הכותב בתגובה 2, על זה יש 90% מס קניה וקיבלנו 114,000 ש"ח, ועל זה יש 16% מע"מ וקיבלנו 132,240 ש"ח בדיוק. צריך להוסיף עוד אגרת רישוי אבל מי סופר .... זה לא שאני מרחם על אדון תשובה, אבל מי ששודד אותנו זה מדינת ישראל, באמצעות משרד האוצר. הרווחים הגדולים של היבואנים הם ברכבים היקרים. אם למשל המחיר של יגואר XF שמוזכר בכתבה הינו 180,000 ש"ח לפני מס (תבדקו את המחירים באירופה / ארה"ב ותראו שזה המחיר לדגם בינוני), המחיר אחרי מס הוא כ- 400,000 ש"ח, והמחיר "על הכביש" (תוסיפו כמה אלפים טובים לאגרה) הוא 490,000 ש"ח, כלומר 20% רווח ליבואן (ולא שאני מרחם עליו...).
מאיר | 08.12.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת