אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

המועצה לצרכנות קוראת לחרם צרכנים על חברות הסלולר

19 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

17.
ומה עם העובדים
מישהו שם חשב שאם ניקח מיליארד שקל ! על ההעשלכות? מה הדבר הראשון שהם יקזזו? כ"א ! הרי הדבר הראשון שיעשו זה לפטר עובדים מה נראה לכם שהם יעשו ? יגידו: אוקי, הצרכן צודק בואו נוותר ונוריד עוד מחירים?! אתם לא רצינים ולא חושבים קדימה מעניין כמה מרוויח מנכ"ל המועצה לצרכנות שלא אכפת לו מהעובדים שלו ומהעובדים במדינת ישראל ,
י | 09.12.10
14.
שנים שאני צועק את זה...לפני שנה בערך ביקשתי סיוע בהגשת תביעה ממוקד אמון הציבור
ולצערי נענתי בשלילה...לבסוף הגשתי תביעה בבית משפט לתביעות קטנות על סך של כמה אלפי שקלים. לשמחתי חברת הסלולאר השכילה להבין שאין לה סיכויי לנצח אותי ושילמה את כל הסכום בהסכם פשרה מחוץ לכותלי בית המשפט. עם כל הכבוד למועצה לצרכנות, לחבר'ה האלה אין מספיק כוח ושיניים, לצערי הרב. חברים אם אקבל מספיק תגובות חיוביות, אני מוכן לפתוח דף בפייסבוק או כתובת מייל לצורך העיניין, נתארגן קבוצה של צרכנים וניתבע את חברות הסלולאר תביעה יצוגית. עד אז, קבלו כמה טיפים שעזרו לי לנצח את השיטה... אל תחתמו על שום מסמך/ התחייבות מבלי לקרוא אותו. אם אינכם מבינים- בקשו שיסבירו לכם. הימנעו מלחתום על משטח אלקטרוני היות ואינכם רואים על מה בדיוק חתמתם. בכל עיסקה או דיל שמציעים לכם- חפשו את הקץ' כי הוא תמיד שם. הבטחות וסיפורים על מבצעים והטבות בקשו רק בכתב- אחת דברו ללמפה. ולסיום- בכל מחלוקת עם חברת הסלולאר, תעדו כל שיחה עם נציג השירות, אם וכאשר תחליטו לתבוע- חובת ההוכחה חלה עליכם, כך שאל תיסמכו על התיעוד שלהם.
צ'ומפי | 09.12.10
10.
אני מחרים כבר הרבה זמן את הסלולרי. חשבון אפסי
לכל מי שמתקשר אלי לסלולרי, מקבל תוכחה והוראה לחזור אלי ברגיל. אני משתמש בתוכנת SMS בחינם. מדבר בעיקר בחינם בסקייפ. אבל מועצה יקרה - תילחמו בחרטה וגניבה שמקורה בהפרדה של ספק תוכן ותוכן באינטרנט. זה לא נכון שהתשתית שייכת לבזק. אני בזמנו שילמתי על דמי התקנה, כך שהרשת שלי שייכת לי ולא לבזק. מישהוא לוקח על עצמו ייצוגית בנושא?
חיים | 08.12.10
2.
חברות הסלולר מתנהלות כמו אחרוני השרלטנים
גועל נפש, צריך לבצע רגולציות מחמירות בענף הזה ולהוריד אותם מעץ הכסף שהם יושבים עליו. חברות הסלולר מתנהלות כקרטל. הן גובות סכומי כסף אדירים מהציבור. מסנדלות לקוחות במסלולים יקרים שאחר כך אי אפשר לבטל וכל התנהלות מולם מרגישה כמו מאבק בתאגיד מרושע לא חברה ציבורית.
מאור | 08.12.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת