אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

החשמליות שיגיעו לישראל ב־2011

20 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

18.
הפתרון של בטר פלייס
כל רוכש רכב יקבל נקודת טעינה בביתו או במקום העבודה. נקודות טעינה יותקנו ב450 חניונים ציבוריים עד תחילת שיווק המכוניות בסוף 2011. כמו כן יבנו 60 תחנות להחלפת בטריות. תהליך ההחלפה יקח דקה. מתקן ההחלפה נבנה ונוסה בטוקיו במשך חודשים ופעל ללא דופי.כבר עכשיו מותקנות נקודות טעינה ומתקנים להחלפת בטריות ברחבי הארץ. במכוניות מדגם רנו פלואנז יהיה ג'י. פי.אס. אורגינלי שיכוון את הנהג לתחנת החלפת בטריה הקרובה במסלול נסיעתו לפני שהבטריה תתרוקן כליל. כמה מאתנו בכלל נוסעים יותר מ160 ק"מ בנסיעה אחת. נסיעות כאלה הן נדירות יחסית. רוב הזמן ניסע על אותה בטריה ולא נצטרך להחליף בטריות בכלל. הפתרון של בטר פלייס מאפשר שחרור מזיהום האוויר שנגרם על ידי מנועי הבנזין והדיזל ושחרור מספקי הנפט תומכי הטרור. אני מחכה בקוצר רוח לתחילת השיווק של המכוניות ומחזיק אצבעות לשי אגסי.
הלל | 16.12.10
17.
זמן החיים של מצבר
המצבר איננו סתם קופסה עם שני פתילים של פלוס ומינוס. זה לב המערכת. כל מצבר ינוטר מרגע הכנסתו לשירות דרך מערכת ניהול המקושרת למרכז הבקרה. יש לו לפחות 2000 סבבי פריקה טעינה, לפני שירד ל80 אחוז מתכולתו ויכולת הפריקה שלו. אם מדובר בסבב ביום, אזי מדובר בחמש שש שנים. מכיוון שמצברים משתפרים בקצבשל 8 אחוז לשנה בממצוע, עוד חמש שש שנים יהיו מצברים בעלי טווח יותר גדול, במשקל יותר קטן, ועדיין בתוך המנוי. זה הנקודה. לא משלמים פר החלפה אלא פר קילומטר. לבטר פלייס לא יהיה כדאי להזיק מצבר שאותו יבואו להחליף לעתים קרובות.
דר יובל  | 15.12.10
14.
לא לשכוח את ההבדל הגדול של רנו פלואנס ובטר פלייס
שהוא הסוללה המתחלפת - סוויץ (SWITCH) כלומר אם אתם בנסיעה ארוכה והסוללה נגמרת ואתם צריכים \ רוצים להמשיך בנסיעה פשוט נכנסים לתחנת החלפת סוללות שיהיו פרוסות ברחבי הארץ ותוך 90 שניות בלי לצאת מהאוטו החליפו לכם לסוללה טעונה ואפשר להמשיך בנסיעה כרגיל.
איתי | 15.12.10
12.
החלפת מצבר בתחנה הינה בעייתית מאוד
בניגוד לתידלוק שמשלמים על כמות דלק המספיקה ל- X ק"מ פחות או יותר ידועים, מצבר חדש וצבר ישן אינם נותנים את אותה כמות האנרגיה. משלמים על מצבר טעון אך אם המצבר חדש ותקין נוכל לנסוע 200 ק"מ ואם המצר ישן או לא תקין ניסע רק 50 ק"מ עד לתשלום חדש. תחשבו על זה ככה: האם הייתם משלמים על החלפת הבטריה החדשה של הסלולרי שלכם אשר צריכה טעינה מחדש, בבטריה אחרת טעונה, אך שטיבה אינו ידוע לכם? בפעם הראשונה ששיחה תתנתק עקב 5 דקות שימוש בלבד, לא תנסו זאת שוב. קל וחומר כאשר תתקעו באמצע הלילה באמצע שום מקום 10 דקות לאחר "תידלוק" מצבר הרכב. הפתרון: רכב המונע על מימן. לא מזהם כלל!
יעקב | 15.12.10
5.
שקע לטעינה בצפון
היום הגדול היגיעה ו אפשר לקנות מכונית חשמליתת אני מגיעה הביתה חונה ברחוב ו דןחף את השקע , לאן בדיוק? ו מתי יהי שקע חשמלי או תחנה נחלפה באזה שהוא מקום בצפון, לכן אני יחליף את המכונית החשמלית בגיפ זולל דלק שיהי מסוגל לנסועה בכבישים ההרוסים של הצפון, אני יעבור ע"י חברת היטק שמפתחות מכוניות חשמליות אבל כל העובדים נןסעים בזוללי דלק ו בכבישים הרוסיםץ
משה | 13.12.10
3.
אני כבר רואה את המחזה של נסיעה פקוקה כתוצאה מחשמליות תקועות על אם הדרך...
במכונית בנזין גם אם שכחת לתדלק אתה קופץ שניה ומתדלק. במכונית חשמלית שכחת לטעון יש לך כמה שעות ביציאה עד לטעינת הרכב. בשלב זה אני לא רואה הצלחה רבה למכוניות חשמליות בארץ. לדעתי הכיוון צריך להיות מנועי מימן אשר אינם מזהמים בדיוק כמו מכונית חשמלית. אבל העתיד הזה עדיין רחוק.
א | 13.12.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת