3. בישראל ממשלות מתחלפות כל שנתיים- חשוב שתהיה המשכיות לפרויקט זו אחת הבעיות בשיטת השלטון בישראל. על מנת שפרויקט חשוב ותשתיתי כמו הרכבת הקלה יקבל משנה עדיפות ולא יתמסמס בין הממשלות- חשוב שתהיה התחייבות גם של האופוזיציה- שיסיימו את הפרוייקט, ושלא ינצחו שיקולים צדדיים כגון פוליטיקה קטנה ויוקרה של - "מי יגזור את הסרט". לוי | 19.12.10 (ל"ת)
2. כל הכבוד לבוררים שלקחו את האינטרס הציבורי כראשון במעלה הציבור המתין די והותר לרכבת שקיימת במרכזי ערים בעולם כבר עשרות שנים. נועם | 19.12.10 (ל"ת)
1. MT חצופים - גם אם היו נותנים להם לבנות, הם לא היו יכולים בכל מקרה הם לא יעמדו בתנאי החוזה - הרי 2013 מעבר לפינה ולא נעשו ום עבודות תשתית. חוה | 19.12.10 (ל"ת)
כצפוי: הבוררים לא עצרו את הלאמת הרכבת הקלה בתל אביב
5 תגובות לכתיבת תגובה