אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הנתיב המהיר בכניסה לתל אביב ייפתח ב-7 בינואר 2011

9 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
עוד כביש אגרה. לאן נעלמים כספי המיסים שלנו ?!
אם גם הנסיעה בתשלום, שיפסיקו לאלתר את גביית המיסים סביב הרכב (רישוי, אגרות, מיסים שנתיים, ועוד) והדלק, שאמורה ללכת לתשתיות כבישים וכו. אם אני משלם עבור בניית הכביש אני לא צריך לשלם על הנסיעה בו לאיזה טייקון מזדמן. מי מינה את האוצר למפריט של נכסי המדינה ?!! בטוח שלא הציבור.
דב | 20.12.10
6.
אינטרס מעוות
כעת יש אינטרס משותף לגורמים נוספים להגביר את העומס הקיים על כביש ירושלים תל אביב. שוו בנפשכם, לו הייתם במדינה מתוקנת הייתה המדינה מרחיבה את הכביש לבדה או לחילופין יוצרת תחנת רכבת נוספת על כביש ירושלים תל אביב עצמו (ללא צורך בכניסה לנתב"ג, דבר שמאריך את הדרך משמעותית) ובכך מסיימת את הסאגה המתמשכת הזאת. במקום זאת הביאה המדינה את הזכות לבנות את הכביש לידי חברה פרטית שבכדי להרוויח זקוקה להגדיל את העומסים על מקטע כביש זה. הרי מדובר בסך הכל על מקטע של כמה קילומטרים (20 ק"מ). אם יש מקום לחניון גדול, יש ללא ספק אפשרות ליצור תחנת רכבת נוספת על בסיס התשתית הקיימת, כך הנוסעים יוכלו להתגבר על הפקקים ולהגיע במהירות שיא ליעדם. לא מובן כל הבזבוז והייתור של הפרוייקט הזה.
נחמן | 20.12.10
3.
לא מסחטת כסף. שירות לציבור
קודם כל, למקרה שלא שמת לב, יש רכבת מנתב"ג לתל אביב, אין צורך לבנות עוד אחת. שנית, בניית חניון מקורה בהיקף כזה הייתה לוקחת עוד שנה ומייקרת משמעותית את הפרוייקט=אגרת נסיעה גבוהה יותר. הכביש הזה יעזור למאות אלפי הנכנסים לתל אביב מדי בוקר לחסוך זמן וכסף, וככזה הוא שירות ענק. עכשיו, בעולם שלנו, בשביל שירותים איכותיים משלמים כסף - ולא הרבה, במקרה של הכביש המסוים הזה, במיוחד כשמודדים מול זה את שווי הזמן המורווח בעמידה מופחתת בפקקים.
נהגת ותיקה | 19.12.10
2.
זה יגרור העלאת מחירים רצינית באיזור הבורסה בר"ג והקריה בת"א
הרי מה שאומרים זה שרק אוטובוסים יוכלו להגיע לשם מדרום לקיבוץ גלויות (אם הבנתי נכון), כך שמי שישמור לו מכונית ליד מתחם הבורסה למשל יוכל לרדת במתחם הבורסה באוטובוס ולהמשיך ברכבו למקום עבודתו או להיכן שהוא צריך להגיע.
מודאג | 19.12.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת