אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הרכבת הקלה בירושלים שוב נשארת בתחנה: ההשקה נדחית בארבעה חודשים

12 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
מדינת חלם
במקום לעשות רכבת תחתית, שאינה מפריעה לתנועה בכבישים, אלא מהווה נתיב חדש ש"חולץ את הפקק". תמיד הולכים פה על הפיתרון הכי זול שבסופו של דבר יוצא הכי יקר. עושים רכבת קלה שתגרום ליותר פקקי תנועה ממה שהיו קודם, ואז פתאום גילו שאין ברירה אלא לא לתת לה עדיפות ברמזורים, דבר שיוריד את כדאיות השימוש ברכבת. כבר אמרנו חלם? מה בכלל היתרון של רכבת קלה על פני אוטובוסים במסלול מיוחד?
חמורבי השלישי | 20.12.10
7.
לאט, לאט מתגלה כי המדינה אינה מסוגלת לעמוד בהתחייבותיה
בין השורות ניתן להבין כי הסקטור הציבוריאינה עומדת בהתחייבותיו. נושא עדיפות בצמתים אינו חדש והיה אמור להיות מוסדר מזמן. כל הכבוד לסיטיפס שיודעים להביא את המומחים האמיתיים כדי לחשוף את החובבניות של פקידי המדינה !!!...... הבסה"כ הפרויקט חרג בהרבה מהתקציב המקורי ואנחנו אזרחי המדינה משלמים על הטעויות של פקידי הממשלה !
יוני | 20.12.10
5.
אכזבה, אבל בסך הכל הפתרון חיובי
נכון ששוב דחיה ושוב המתנה ושוב מריחה אבל בסופו של דבר עדיפות ברמזורים לרכבת הקלה משמעה מתן עדיפות חד משמעית לתחבורה ציבורית על פני הרכב הפרטי, שיתחיל להרגיש בקרוב מאד את נחת זרועה של הרכבת הקלה, שעתידה לזרוע פקקי אימים במרכז ירושלים מכיוון שהרמזורים יהיו אדומים לפרקי זמן ארוכים יותר ויותר ולכן אנשים יצטרכו להתרגל או לעקוף את מרכז העיר כליל או לנסוע ברכבת הקלה.
אמיר | 19.12.10
2.
אכזבה אמיתית..
אני ירושלמי, שזקוק נואשות לרכבת ואני חייב לומר שאני מאוכזב. התכנון הראשוני לרכבת הזאת נדחית כל פעם מחדש.. התאריך הראשון היה אמור להיות בכלל ב2003! ואחר כך נדחה ל2006 וכ'ו.. שלא לדבר על כל הפקקים ובזבוז הזמן שנגרם בגללם! אני רק מקווה שזה באמת ייפתח באוגוסט 2011..
נתי שפירו | 19.12.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת