אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"נהג שנכנס לת"א בבוקר מפסיד 200 שעות בשנה"

21 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

19.
אוטובוסים של דן מלאים בתיקנים ומסריחים
כמה פעמים נסעתי בקו 4 וראיתי תיקנים מטיילים להם בניחותא באוטובוס, פעם אחד אמרתי את זה לנהג והוא הגיב "מה אתה רוצה שאני אעשה?" רק נהגי מוניות שירות מחדשים את צי המוניות שלהם וזה מתוקף החוק, חברת דן משתמשת באוטובוסים בני יותר מ-10 שנים שלא עברו אפילו חידוש או ניקיון לאורך השנים.
מישקפופר | 28.12.10
17.
שיעצרו את בניית המשרדים בת"א עד לבניית תשתית מתאימה
אם אי אפשר לקבל עוד רכבים המדינה חייבת לעצור את בניית ואיכלוס משרדים נוספים בת"א - עד לבניית תשתית מתאימה לכמות הרכבים - לא האוטובוסים - הרכבים שאמורים להיקלט בגין אותם מקומות עבודה. אף אחד לא אמר שהבוס יוכל לנהוג ברכב והעובדים יסעו באוטובוס.
אחד שיודע | 27.12.10
14.
למר דניאל מתגובה 9: רק שלא יביאו לחיפה ולקריות עוד אנשים
אני רוצה לראות אותך נוסע בבקרים או בערבים בכבישים הראשיים של הקריות.. יש פקקים מפה ועד הודעה חדשה, ועוד סוגרים לך מסלולים בשביל האוטובוסים במקום להוסיף עוד מסלולים לרכבים. אז נכון, עוד כמה שנים יהיה את עוקף קריות והמטרונית תתחיל לעבוד. אבל בשנים הקרובות אנחנו סובלין כמו שלא סבלנו מעולם! יש פה מספיק אנשים תודה לאל, לא צריך עוד. אם נגיע למצב של המרכז זה אומר שהמצב בקנטים.
דניאל | 27.12.10
11.
כל המקטרגים והמבקרים לא מבינים עדיין את התועלת של הכביש
קודם כל, הוא לא היה כרוך בשום ג'וב או אתנן למקורב כזה או אחר. יש פה מענה אמיתי לביקוש שאנחנו נוכחים בקיומו כל בוקר מחדש. שנית, בהתחשב בזמן שהנסיעה בנתיב הזה תחסוך לכם, התשלום עבורה ממש מועט ולכן זה משתלם. תנו לנתיב הזה כמה שבועות לרוץ ותשכחו איך הסתדרתם בלעדיו.
עובדת בתל אביב | 27.12.10
9.
תפזרו את מקומות העבודה -> פחות רכבים בגוש דן זה יוריד את המחירי הדיור
יש עוד 3 ערים גדולות חוץ ממדינת ת"א. חיפה , באר-שבע וירושלים. בעיר הראשונה יש תשתיות מעולות ביחס לערים במרכז (רכבת, מטרונית שגם עובדת, מנהרות הכרמל) הגיע הזמן שהמדינה תעודד ותעביר בעצמה את מקומות העבודה ותפזר את האוכלוסיה ממדינת ת"א. זה יוריד את מכירי הנדלן זה יוריד את הזיהום - פחות אנשים יעלו על הכביש בשביל לעבוד במדינת ת"א והכי חשוב זה יחזק את הצפון, השפלה והדרום.
דניאל | 27.12.10
6.
אוקי...נגיד החנתי את הרכב בחניון ועליתי על שאטל לתל אביב
השאטל יוריד אותי בתחנה מרכזית? השלום? ארלוזרוב? איך משם אני אמור להגיע למשרד שנמצא ברושטילד למשל? עם האוטובוסים המעאפנים שיש בתל אביב?? שבשעות הבוקר והערב משמשים כקופסאות סרדינים וכל נסיעה שלוקחת ברכב 5-10 דקות, לוקחת לאוטובוס 45-60 דקות?? אולי אם היה אפשרי לקנות קטנוע ולהתנייד איתו בתוך העיר, זה היה טוב אבל רק הביטוח עולה 4000 ש"ח בשנה מינימום! אז פאק איט, אני נשאר עם הרכב שלי. מוכן להפסיק 5 שבועות בשנה בפקקים ולזהם קצת את הסביבה בשביל לחיות כמו בנאדם...
שגיא | 27.12.10
4.
צריך לצאת מנקודת הנחה שהאזרחים לא יוותרו על רכ פרטי אם לא תהיה להם אלטרנטיבה
כרגיל, מנסים לכפות את הגחמות על המציאות. והמציאות היא שהתחבורה הציבורית כיום בלתי שמישה בעליל. למה שלא נצא מנקודת הנחה שחצי מהאזרחים יחליטו להתאבד ואז העומס ירד פלאים? רק לסבר את האוזן, להגיע מתחנת הרכבת באוניברסיטה לרמת החייל באוטובוס לוקח מעל ל40 דקות. מרחק שלוקח כ5 דקות ברכב פרטי ובערך אותו הזמן ברגל! וזה כשמדובר באזור עבודה מרכזי שמרכז כמות גדולה מאוד של עובדים. וגם למה אופנועים יצטרכו לשלם אגרת גודש? אם אכן המטרה היא להפחית עומס בכבישים, הרי הדו גלגלי עושה בדיוק את זה. נכון שעדיף שכולם יסעו בתחבורה ציבורית, אבל מאחר וכרגע (ולצערי גם בעתיד הנראה לעין) התחבורה הציבורית לא באמת רלוונטית, צריך להתיר לדו גלגלי לנסוע גם בנתיב המהיר וגם בנת"צ. הרי דו גלגלי לא מעכב אוטובוסים וחוץ מלגרום לרוכבים לעשות דרך ארוכה שיותר מה שכן תורם לעומס מיותר בכבישים זה לא תורם דבר.
אלון | 27.12.10
3.
דיבורים בעלמא - המדינה חיה על הכסף מהרכבים והדלק !!!!
לא מעניין את האוצר פיתרונות - כי הפרה החולבת שלהם אלו הרכבים וכל מה שמסביב ! בשנה שעברה 40 מיליארד ש"ח הגיעו מכלי רכב. הם ממש לא מעוניינים בתחבורה ציבורית וירוק מעניין אותם רק $$ ולכן אין סיכוי שמשהו ישתנה לכן כל אלו דיבורים בעלמא !
חיים | 27.12.10
2.
וכמה כסף יפסיד לתשלום האגרה. העיקר שעוד מקורב קבל גו'ב שמן על חשבוננו
מה כבר אי אפשר היה לעשות עוד נתיב פשוט . כולה 13 ק"מ העלות לנתיב כזה שווה להוצאה על 3 שרים פריזיטים שלא עושים כלום במשך שנה. אבל לא ,מדינת ישראל במקום לספק דבר בסיסי כמו כביש לכולם , אם אפשר להתחמק מהמחויבות אז למה לא . הרי הנהג הישראלי לא יפתח את הפה . זה הנהג היחידי בעולם שאפשר לחלוב אותו להאשים אותו בתאונות והוא ישתוק. אם הנהג הישראלי לא היה סמרטוט חסר שדרה . היה מחרים את הנתיב לחודש חודשיים ואז היו מפסיקים עם הניצול. זה הכביש הראשון אבל לא האחרון . כי איפה שהממשלה יכולה לברוח ממחויבות היא תמיד תעשה את זה .
הפראייר | 27.12.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת