אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בלעדי ל"כלכליסט": ישראל תאמץ תקינה לרכב חשמלי כבר בשנה הבאה

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
עמדת טעינה מנוהלת -רק מול חברת חשמל ולא מול בטר פלייס
אני מקווה שהתקנות לא יגבילו אותנו לטעון בבית , אלא רק למנוע אפשרות של טעינת יתר במקרה של עומס על הרשת. אין לספק טעינה (סך הכל בטר פלייס זה מערכת ניהול, ודי פרימיטיבית) שום גישה אם בעל הנכס לא רוצה- כמו חניון בעבודה וכולי ברוב המקרים לא צריך את בטר פלייס . לא בבית לא בעבודה , וחברות הדלק יוכלו לספק שרותי טעינה בתחנות הדלק.
צביקה החשמלי | 01.01.11
7.
תגליות הגז הטבעי, והתועלת שתצמח מהן למשק התחבורה בישראל
הבעיה הגדולה ביותר שעומדת בפני יצרני/ספקי הגז הטבעי, היא למה הוא יכול לשמש, ולמי ניתן בכלל למכור אותו. גז טבעי, בניגוד לדלקים נוזליים, אינו יכול לשמש כדלק לתחבורה או לתעשיה, ולכן אין לשום גורם, ענין או צורך בשימוש בגז, מלבד מאשר לחברת החשמל, וחברות המפעילות כבשנים גדולים, כגון מפעלי מלט, מפעלי פלדה, או מפעלי זכוכית. וכאן באה נקודה מעניינת:- אם נגדיל באמצעות הגז את ייצור החשמל במדינה, נוכל להסב את האנרגיה שתיווצר להנעת כלי רכב. איך? פשוט מאד! חברת בטר פלייס BETTER PLACE תמכור להמוני בית ישראל אלפי מכוניות רנו פלואנס חשמליות, אלו ישתמשו באנרגיה שתיוצר ע"י שימוש בגז טבעי, לטעינת הסוללות שברכב, ולא נזדקק עוד לדלקים נוזליים ותזקיקי נפט! ובא לציון גואל!
עידן | 30.12.10
2.
צריכים לאפשר טעינה מהבית
טעינה מהבית תהיה הרבה יותר נוחה ותגרום ליותר אנשים להסכים לעשות את המעבר לחשמליות. מאד הגיוני ומקווה שבבטר פלייס יבינו את זה. המכוניות החשמליות של רנו מספיק משוכללות כדי לאפשר טעינה גם מהבית וגם מעמדת טעינה ככה שלא אמורה להיות בעיה.
שלום | 28.12.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת