35. ל-1 חלחול מי גשם? הלווווווווווווו אתה בישראל. אחד מהמקומות היחידים בעולם שסוף דצמבר ויש שרב! אוף חםםם ליייייייייייייייייייייייייייי דני | 28.12.10 (ל"ת)
34. kלמה רק ביולי 2013? למה להפסיק להטמין צמיגים ישנים במטמנות רק מיולי 2013 ולא מהיום? | 28.12.10 (ל"ת)
32. בשנת 88 בדרא"פ כבר השתמשו ב"פטנט" הזה פמצ'ריות היו מפנות את הצמיגים ומסובסדות בהתאם. הכביש נוח וכהה ונראה טוב ביחס לסביבה בלילה. רמי להב | 28.12.10 (ל"ת)
31. חלם בארצות הברית נאסר השימוש בגומי גרוס משום שבמהיריות גבוהות כמו שנאמר באחת התגובות הכביש נדלק. לידיעתכם מנסה להבין | 28.12.10 (ל"ת)
25. ל 16 מ 13: טעות בידך, איננו אוהבים אותם בשום מצב והעמותה הנ"ל היא של כמה סהרוריים בלבד לא כחוטבי עצים ולא כנוטעי עצים ובמיוחד לא כשורפי עצים ! מה זה קשור לכתבה ? רק אתה ואלוהים יודעים אבל זאת הבעיה שלך. הגליל = איכות חיים, כרמיאל ומשגב מובילות שוב תושה האיזור | 28.12.10 (ל"ת)
24. בשנות ה-70 נסלל כביש גומי בסיני בתקופה שחצי האי סיני היה בידנו, היה קרוב לתעלה "כביש גומי", שנסלל באותו עיקרון. כך שזה לא ניסיון ראשון בארץ זוכרת | 28.12.10 (ל"ת)
23. כבר קיים ברחוב ר' עקביא בבני ברק שמו גומי מתחת לאספלט (לפני כשנה) ברחוב זה עוברים מאות אוטובסים ביום, ועד כה אין סדק אחד. אינני יודע אם זה אותה טכנולוגיה, כי בבני ברק פרסו מאין משטחים של גומי ועל זה שמו אספלט. זה פשוט מדהים, זה כסף כי זה חוסך את הצורך לסלול את הכיש כל פעם מחדש עמיר | 28.12.10 (ל"ת)
22. ל-2! בגלל אנשים שאומרים 'בגלל אנשים כמוך המדינה נראית כמו שהיא נראית', המדינה נראית כמו שהיא נראית... סתם בצחוקות! אסף | 28.12.10 (ל"ת)
20. ל-8 מדינה אוכלת יושביה שים לב שכל חברה שמפתחת משהו חדש אם זה תרופה או מוצר חדשני מייצרת את זה קודם כל לתושבי ארצות הברית אם זה מצליח שם אז אנחנו גם נזכה להנות מזה. תומר | 28.12.10 (ל"ת)
19. 5 - טעות בידך: האספלט מהווה כ-5% ממבנה הכביש. כביש מורכב משכבות רבות ושונות של חומרים שונים (חצץ, אגום, חול וכו') והאספלט זו השכבה העליונה שהיא אחוזים בודדים (לא בטוח האם 5% בדיוק, אבל זהו סדר הגודל). לכן 3% מרכיב צמיגים זה משמעותי. חוץ מזה, מגיע בהחלט כל הכבוד לחברה הלאומית לדרכים - עובדים יפה, מסיימים בזמן את העבודות, וגם מציגים פתרונות יצירתיים ואמיצים. ישר כח! א | 28.12.10 (ל"ת)
18. חשבתי שכבר מזמן הפתרון של הצמיגים מיושם בכבישים החדשים. כמו באירופה לא? רעיון מוצלח לצמצום פסולת מסוכנת | 28.12.10 (ל"ת)
14. לא לדאוג,זה יגמר בק"מ. יש כבר ק"מ מזכוכית באיזה מקום. עושים ניסויים. כשזה מוצלח מפסיקים כשזה נכשל (אוטובוסים מפרקיים למשל) ממשיכים. יריב | 28.12.10 (ל"ת)
12. למה עושים את הניסוי בכרמיאל ולא בצפון תל אביב? למה עושים את הניסוי בכרמיאל ולא בצפון תל אביב? רועי | 28.12.10 (ל"ת)
11. עכשו יפסלו בטסטים על צמיגים כי בטח משהו מקורב מהתחום יקבל את האחריות למחזור פיליפס | 28.12.10 (ל"ת)
10. אני כבר רואה את השריפה שתבטל את כל התועלת הסביבתית כביש מגומי, עם מכוניות מבוססות מנוע בעירת בנזין. מממממ...בא נראה....מכונית מתלקחת וקילומטרים על קילומטרים של כביש עולים בלהבות, כמובן שהם מציתים את כל הצמחיה מסביבם ומכבי האש לא יכולים להגיע, כי הכביש עצמו בוער....אתם רוצים למנות כבר עכשיו את ועדת החקירה, או שנחכה כמה ימים? ניר | 28.12.10 (ל"ת)
9. ומה לגבי העלות? כמובן שהבטיחות חשובה יותר, וגם העניין האקולוגי משחק תפקיד חשוב מאוד, אך לא ברור מהכתבה האם עלות סלילתו של הכביש הזה זולה או יקרה יותר מסלילה של כביש רגיל. יניב | 28.12.10 (ל"ת)
7. ל-1 אתה מכיר את המשפט "אין שכל אין דאגות"? מתאים לך בול. זה רק 3% מהחומר של הכביש, יש מספיק אספלט בשביל כביש רגיל. Z | 28.12.10 (ל"ת)
5. בסה"כ 3 % עדיין יש 97 % אספלט אין שום הבדל משמעותי חוץ מכותרת מפוצצת של "כביש עשוי גומי" מה שממש רחוק מהמציאות. | 28.12.10 (ל"ת)
4. שימוש בגומי ממוחזר בסלילת כבישים קיים כבר שנים רבות, וכשחושבים על זה אז מבינים כמה זה הגיוני james | 28.12.10 (ל"ת)
2. ל-1 מאיפה אתה יודע שלא בדקו את זה בגלל אנשים כמוך המדינה הזו נראית כמו שהיא נראית - מה יש תפרגן תומר | 28.12.10 (ל"ת)
1. מה עם יכולת חלחול של מי גשם? למה לא חושבים קצת יותר קדימה במדינה הזאת?! בשארה ריזק | 28.12.10 (ל"ת)
לראשונה בישראל - כביש שעשוי מגומי
36 תגובות לכתיבת תגובה