אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בדיקת "כלכליסט": Webbing Spot - אינטרנט סלולרי ונוח בחו"ל

13 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

12.
אל תתקרבו לחברה הזאת!!!
אל תתקרבו לחברה הזו- המכשיר גובה עשרות מגות של גלישה לדקה, אשר יעלה לכם מאות שקלים לשימוש של כמה ימים מלאים עם וויז וכו׳. שירות לקוחות הכי גרוע שנתקלתי בו בחיים - כשאמרתי למנהל (!) כי אני מעוניין בזיכוי לאחר שנאמר לי ששעת וויז תיקח לי 10 מגה ובפועל לקחה פי 10 מזה, הוא טען כי אני ״חוצפן״ שאני מבקש כזה דבר ומתן זיכוי יגרור עבורו הפסדים (כשאני כבר שכרתי ג׳יפיאס ב140 יורו כדי לא לחטוף מwebbing חשבון מופרז). בקיצור חברה ביזיונית עם שירות מגוחך- תעשו חבילת גלישה ותתרחקו כמה שאפשר מהם.
דן | 23.08.15
11.
שירות מתחת לכל ביקורת
זה עתה חזרתי משבועיים טיול לארה"ב. למשך רוב מוחלט של הטיול, המכשיר לא עבד כלל ולא איפשר שום שימוש באינטרנט. הוייז, עליו הסתמכנו ברוב הטיול כיוון ששכרנו רכב, לא עבד כלל, ועם זאת גרם לבזבוז של 1.5 ג'י'גה גלישה תוך יום בודד, דבר שלא הגיוני בעליל. בשאר הזמן המכשיר פשוט לא עבד, ומכיוון ששיחה לשירות הטכני שלהם כרוכה בתשלום שיחה מחו"ל, שעולה המון כסף, לא יכולנו ליצור איתם קשר בצורה כזאת, ולאחר נסיון אחד בו בזבזנו זמן רב בנסיון ליצור איתם קשר באמצעות שיחה משולשת דרך קרובים שלנו בארץ, החלטנו לוותר ופשוט לעזוב את זה. משחזרנו לארץ פניתי אליהם והסברתי להם את פרטי המקרה, ואילו הם בשלהם טענו כי הוציאו מכשיר תקין לחלוטין (כאשר הוא לא היה תקין מהשנייה הראשונה ועד שחזרנו) ולא היו מוכנים לפצות ולא במאומה על הנזק ועוגמת הנפש שנגרמה, מעבר להנחה של 10% לרכישה הבאה, שמן הסתם לא תהיה, בטענה כי מבחינתם רשום שהשתמשתי בחלק ניכר מהחבילה, וכלל לא עניין אותם כי גם השימוש הזה לא היה תקין ולא יכולתי להשתמש במכשיר כראוי ולו דקה! העניין שקול לחלוטין לרכישת מוצר אלקטרוני תקול, וכשהלקוח יבוא להחזירו יאמרו לו כי כל עוד קיבל את המוצר לא מגיע לו שום החזר, וכלל לא מעניין אותם אם המכשיר תקין או לא. בקיצור, שירות מתחת לכל ביקורת, לא הייתי מתעסק איתם, בייחוד שהיום ניתן בקלות למצוא חבילות חופשיות לחול אצל המפעילות הסלולריות בפחות כסף.
גיל | 16.09.14
10.
ניסיוני הכושל עם וובינג - WEBBING
לאחרונה חזרתי משבועיים בבריטניה, נסיעה מלונדון לסקוטלנד. לפני היציאה קיבלתי המלצה חמה מחבר על נתב וובינג-WEBBING כחלופה לחבילת גלישה שמציעות חברות התקשורת. שכרתי את המכשיר מה19-30/8/14. לצערי הרב, מהרגע הראשון המכשיר לא עבד לחלוטין(לא התחבר לרשת המקומית) וכשהתחבר לעיתים רחוקות, לרוב עוצמתו הייתה נמוכה כך שלא ניתן היה לגלוש לאתרים, להפעיל וויז ועוד... אך מידי פעם התאפשרה קבלת ווצאפ או מבזקון חדשות(צוק איתן). פניתי מספר רב של פעמים לחברה בארץ שהחליפה לי סים, נכנסתי מס' פעמים לאתר מסויים בהדרכתם לשינוי הגדרות הגלישה, אך ללא הצלחה לשפר המצב. לצערי אחרי כשלושה ימי ניסיון החברה הרימה ידיים, הפסיקה ליצור קשר למרות שהנציגים הבטיחו לחזור.... האמת זה הפך למטרד עבורי - שיחות ממושכות שרובן על חשבוני ואז גם אני "שיחררתי" בכדי להימנע מפגיעה בטיול המשפחתי...כמו כל ישראלי הסתדרנו ללא וובינג! בחזרתי לארץ ניגשתי לעמדת החזרת המכשיר בנתב"ג והתברר שהנציגים הינם חברת שירותים ולכן יצרתי קשר טלפוני עם נציגי וובינג. הכתבתי את מספר המכשיר, תזכרתי את ה"חוויה" הכושלת והמשותפת שלנו והנציגה אמרה ששרות לקוחות יחזרו אליי...התקשרו אליכם? כי אליי עדין לא! חבל אבל כנראה שגם זו חברה כ"הוט" ועוד שהשרותיות מהן והלאה...יתכן שהמכשיר (כשהוא עובד) מצוין אבל "אך השרות?" אצלי שנהם לא היו משהו!!!
דוד | 13.09.14
5.
רכישת נתב
הביקורת השלילית אינה נכונה!!!. פתחתי את האתר, התכתבתי בצ'אט עם נציג השרות שענה לי על כל השאלות וגם התקשר אלי מיידית. לשביעות רצוני המוחלטת. רכשתי את הנתב שבגיע אלי תוך 24 שעות. לאחר נסיון של יומיים, במשרד ובחוץ כנייד, מדובר במוצר מצויין. גם היחס האנושי וגם השרות היו משובחים.
נילי | 14.01.11
4.
לא חוזרים ללקוחות
הרעיון נשמע מעניין מאוד, התקשרתי לחברה פעמיים כדי להזמין את השירות ולברר מס פרטים , אמרו לי באדיבות שתוך דקה חוזרים אלי , השארתי מספר טלפון - ומעולם לא חזרו אלי . חבל מאוד... השירות/מוצר נשמע מעניין , מחירו סביר , והוא מהווה פתרון מצויין לנוסעים תדיר לחו"ל . חבל שזו ההתייחסות ללקוחות פוטנציאללים
ד"ר בירשאן שלמה | 12.01.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת