5. 3 -במשפט אחד אתה טוען שגז לא יכול לשמש דלק לתחבורה ובמשפט השני אתה טוען להיפך. ואפשר גם בלי שלב ביניים של מצברים. יש כבר שנים ערכות להסבת מנועי בנזין לשימוש בגז. אילן | 30.12.10 (ל"ת)
4. שיתוף פעולה עם לבנון ועזה... על פי הגיאולוגים התצורה המכילה גז משתרעת לאורך חופי מזרח הים התיכון. שיתוף פעולה עם השכנים בניצול הגז יעשה לכולם רק טוב. מתגובה 2 רואים מה הסיכון העיקרי - חבלה במזיד. אם גם לעזתים יהיה אינטרס לשמור על מיגדלי הקידוח [שלהם] וכך גם ללבנונים, יהיה מניע חזק לשמור על שקט. שיתוף פעולה, שיתוף מידע [!], תשתיות משותפות [צנרת]. איש לא ירצה לשחוט תרנגולת המטילה ביצי גז... זהב. אילן | 30.12.10 (ל"ת)
3. מי יכול וצריך להשתמש בגז הטבעי? הבעיה הגדולה ביותר שעומדת בפני יצרני/ספקי הגז הטבעי, היא למה הוא יכול לשמש, ולמי ניתן בכלל למכור אותו. הרי מאחר וגז טבעי, בניגוד לדלקים נוזליים, אינו יכול לשמש כדלק לתחבורה או לתעשיה, ולכן מלבד מאשר לחברת החשמל, וחברות המפעילות כבשנים, כגון מפעלי מלט, מפעלי פלדה, או מפעלי זכוכית, אין לשום גורם, ענין או צורך בשימוש בגז. וכאן באה נקודה מעניינת:- אם נגדיל באמצעות הגז את ייצור החשמל במדינה, נוכל להסב את האנרגיה שתיווצר לתנועת כלי רכב. איך? פשוט מאד! חברת בטר-פלייס BETTER PLACE תמכור להמוני בית ישראל עשרות אלפי מכוניות רנו פלואנס חשמליות, אלו ישתמשו באנרגיה שתיוצר ע"י חברת החשמל תוך שימוש בגז הטבעי, לטעינת הסוללות שברכב, ולא נזדקק עוד לדלקים נוזליים ותזקיקי נפט! ובא לציון גואל! עידן | 30.12.10 (ל"ת)
2. שימו לב מה אומרים בחיזבאללה "יש לדלג מעל כל הליכי הבירוקרטיה, שכן מדובר בפרובוקציה. יש למנוע מהאויב הציוני לשים את ידיו על ההון הזה". "מתברר כמה ההיסטוריה אינה חסה על מי שמתמהמה להפיק רווחים מהעושר הלאומי, בין אם במים או בנפט". טל | 30.12.10 (ל"ת)
1. כל עוד שישנסקי ושטייניץ תומכים בגז מצרי - עדיף לנובל להקפיא את כל הפרוייקטים ולחפש גז בלבנון | 30.12.10 (ל"ת)
"וול סטריט ג'ורנל": לוויתן עשוי להעניק לישראל יתרון כלכלי במזרח התיכון
5 תגובות לכתיבת תגובה