אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מחירה של מאזדה 3 החדשה - 120 אלף שקל

12 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

11.
להעיף את הממשלה הזו לכל הרוחות.
ממשלה הבוזזת את תושבי ראויה לשבת מאחורי סורק ובריח.נשאלת השאלה למה אנחנו לא קמים ומתקוממים?הרי את הכסף שהם בוזזים מאתנו הם מחלקים בינהם משכורות מנופחים הטבות ותענוגות .רק לראות ולהזיל דמעה לבי על זוגות הצעירים.קומו אחים יקרים והעיפו את ממשלת הבוזזים מהשלטון!!!
גרי | 01.01.11
10.
כל עליית המחירים נועדה לרצות את האוצר וחברות הליסינג
האוצר מרוויח פעמיים. פעם ראשונה כתוצאה מהעלאת שווי השימוש מ 2.04% ל 2.48% ופעם שנייה מעליית מחירי הרכב. חברות הליסינג מרוויחות מעליית המחירים בכך שהן שומרות על ערך המכוניות המשומשות הישנות. בתמורה הן ירכשו מכוניות חדשות ויקבלו הנחה משמעותית. ומי נדפק??? כרגיל העובדים השכירים שמקבלים "הטבה" רכב מהחברה. שווי המס לרכב שמחיר המחירון שלו 120,000 ש"ח הוא כ 3,000 ש"ח כשעלותו בפועל היא כ 4,000 ש"ח לחודש. המשמעות היא שהאוצר קובע ש 75% מהשימוש ברכב הוא שימוש פרטי. לדעתי על כל עובד לבדוק עם בכלל כדאי לו להחזיק רכב חברה בתנאים אלה או לבקש להמיר את הרכב בכסף. מי שעושה מעט ק"מ בשנה ויש לו איך להגיע בקלות למקום העבודה כדאי לו לבחור בחלופת הכסף על פני הרכב.
דרור | 01.01.11
9.
כולנו חייבים תודה לבועז סופר וחבר מרעיו על הרעיון המבריק
של המס הירוק שהציל אותנו מזיהום אויר וממחלות קשות וככה בדרך, גם קצת עזר לחברות הליסינג, ליבואנים ולאוצר לעשות קופה, הכל על חשבון האזרחים הקטנים והפריירים. כוסנם בועז, כוסנם שטייניץ, כוסנם ביבי. (כוסנם - תודה רבה בהונגרית למי שלא זוכר)
ביבי בלוף | 31.12.10
1.
שאלתם עצמכם למה?
בארה"ב עולה אותה מכונית רך 58000 ש"ח או 16500 $!!!! ההפרש ברובו הולך למס לסוגיו לאוצר וחלקו לרווח ליבואן (כאילו שבארה"ב אין ליבואן רווח), כך גם הרווח על הדלק (56% ) לאוצר כך גם לרווח על מקרקעין ודירות וכך כמעט לכל דבר שאנו צורכים (רק חבל שאנחנו צורחים די כדי להעיף את הממשלה שיודעת לקחת מהאזרחים ולתת להם קרוב לאפס! ועוד חשבנו שביבי סחיט ולחיץ - ומה אנחנו.....
אופטיסימי | 30.12.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת