3. בתחנה לב"ש עמד קטר מס' 70414 קטר קיטור תשוש קטר קיטור ישן עמד בתחנה והעלה עשן לא לומדים מהיסטוריה "רבותי ההיסטוריה חוזרת" לוג | 31.12.10 (ל"ת)
2. להוסיף למידע שמסר ליאור גוטמן בכתבה גוטמן כתב כי: "הקרנועים נמצאים בשימוש מאז 1996". על פי המידע שבידי, קרונועים אלו נמצאים בשימוש רכבת ישראל (!!) משנת 1996, אולם מדובר בקרונות שסיימו "תקופת חיים מלאה" (!) באירופה, כנראה בדנמרק (?), שופצו, ואחר כך ב-1996 התחילו סיבוב חיים שני, על כל המשתמע מכך בהיבטי בטיחות, "עייפות חומרים" ועוד ועוד בישראל. יוסי מ-חיפה | 31.12.10 (ל"ת)
1. החומרים הפנימיים של הקרונות הם אנרגטיים ותומכי בעירה הפולטים עשן ציאנידי רעיל. מושבים, שטיחים,חיפויי קירות,ושאר פריטי הפנים של הקרונות הם מלכודת אש ועשן רעיל שרק בנס לא קטל המונים. אסור להעלות את הקרונות האלה על הפסים,ללא החלפת מקורות האנרגיה. רכס חיים | 31.12.10 (ל"ת)
לקחים ראשונים מהשריפה: רכבת ישראל משביתה את השימוש בקרנועים
4 תגובות לכתיבת תגובה