אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

נדחה להמשך השבוע הדיון בנושא הצמדת שווי השימוש לרכב צמוד למדד

15 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

14.
משרד האוצר חולב את השכירים, שומר על חברות הליסינג והיבואניות.
שווי הישמוש מייצג את ההטבה של רכב חברה הנמסר לעובד. העלות הממוצעת לחודש של רכב חברה היא כ 4000 ש"ח, שווי המס במתכונתו הנוכחית הוא כ 3000 ש"ח. המשמעות היא שמשרד האוצר מחשב את "ההטבה" כ 75% מערך עלותה. זאת אומרת ש 75% אחוז מהשימוש הנעשה ברכב הוא שימוש פרטי. בנוסף האוצר מרווחיח "מעליית המחירים" הוירטואלית. למה וירטואלית? מכיוון שחברות הליסינג ימשיכו לקבל הנחות מפליגות, ערך המכוניות המשומשות שלהן לא ירד וכך כולם חוץ ממחזיקי רכב חברה ירוויחו.
דרור | 02.01.11
8.
מדוע אף אחד לא מתחשב בירידת ערך המכונית עם השנים
למה שווי השימוש מחושב תמיד עפ"י שווי המכונית החדשה? הרי אחרי שנה-שנתיים-שלוש ערך המכונית יורד בכ-20% (לפחות). אם כבר דופקים את מחזיקי הרכב הצמוד, אז לפחות בעדינות - תתחשבו בירידת ערך הרכב! נושא אחר - בזמנו כשרק התחילו "להחליט לדפוק" את מקבלי הרכב הצמוד, אמרו גם ששווי השימוש יעלה יחד עם הורדת מס ההכנסה. אז איפה החלק הזה של הנוסחה? מדוע לא מורידים את מס ההכנסה?
א | 02.01.11
7.
חוזר לליסינג למרות שווי השימוש.
כן התקפלתי .גם אני חשבתי שרכב בבעלות ייצא לי יותר זול ,אז חשבתי. קניתי רכב ב-62000 ש"ח ומאז אני לא מפסיק לשלם. משלם על ההלוואה 2000 ש"ח בחודש ,ביטוח 500 ש"ח בחודש, רישוי 1500 בשנה, טיפולים 3000 ש"ח, צמיגים 1000 ש"ח, תיקונים שלא תדעו, דלק בא לי למות ,מוניות ,ימי עבודה,טלפונים ,ויכוחים . מי צריך את זה ? שיהיה שווי שימוש כמה שיהיה רק תנו לי רכב חדש ושרות עד הבית ושירוויחו כולם ואני בראשם.
דניאל | 02.01.11
5.
תמשיכו להתעלל בעובדים
ובתוך שנה יהיו לכם הרבה הרבה מובטלי ליסינג, כי הליסינג הוא כבר מזמן לא עסקה כדאית. אני בטוח שבקלפי אנשים יזכרו מי הושיט יד לכיסם ומי דחף כסף לטייקונים, העלתם את המס על סיגריות, התנגדתם להעלות את שכר המינימום התנגדתם להגביל את הפרשי השכר באירגון ההתלתם מס על הדלק ומשום מה פתרתם את נוחי דנקנר מהמס ועוד ועוד ועוד העם אולי מטומטם אבל גם לטימטום של העם יש גבול
סתם אזרח | 02.01.11
4.
לא ממש מדוייק ואפילו די מגמתי
שימוש במחשב ליבינג מראה כי גם ברכב משומש שעולה 60000 ש"ח שעושה 1000 ק"מ לחודש בלבד, לא כדאי רכב פרטי. בחישוב די מדוייק (ולא מפופק) רכב שנת 2008 עולה 60000ש"ח (מיצובישי לנסר חביבת הליסינג) ו 25000 ק"מ לשנה, החלפה ברכב חברה תעלה לך בין 6000 ל 9000 ש"ח לשנה בנטו וזה הרבה ולא ממש מומלץ לקחת רכב ליסינג.
JOE | 02.01.11
3.
כבר מזמן אני חושב שמדד המחירים לא מייצג ואנחנו בתהליך אינפלציה סמויה.
והפתרון צריך להיות מחולק לשניים: ********************************* א) לתת משקלים שונים לגורמים בתוך המדד - אין הגיון שמחיר עגבניה יורד ב20% ומחירי דירות עולים ב 15% וכביכול מדד המחירים יורד 5%. ב) כן להוסיף גורמים נוספים לתוך המדד כמו שווי קבוצת רכב - במיוחד שחצי מהרכבים על הכביש הם ליסינג, והמחירו עולה. נ.ב *** חסר לפואד אם יתרפד את המהלך של עייני להעלאת שכר המינימום.
פיטבול | 02.01.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת