3. מדובר על מנועי 1.6 4 צילינדרים. בכל מקרה אין שום קשר בין מנוע סטנדרטי למנוע פורמולה ולכן כל הקבוצות ייאלצו לפתח מנועים חדשים מאפס, לאף יצרן אין יתרון בזה. בשנות ה-80 המנועים היו 1.5 ליטר טורבו אבל לא היו מוגבלים והוציאו הספקים מטורפים, עד שהורידו את הטורבו. אלפיסט | 04.01.11 (ל"ת)
2. אחלה כתבה, למעט פרט טכני קטן מספר הבוכנות הוא כמספר הצילינדרים, אין מצב של שתי בוכנות לצילינדר. לדעתי מדובר על החלטה לעבורב 2013 למנועי 4 בוכנות עם טורבו ולא כפי שכתבת למנועי V8. המהלך אמור להביא יצרני רכב נוספים כמו הונדה וטויוטה למשחק, מכיוון שהם לא חזקים במנועי V8 אבל מאוד מנוסים בעולם הארבע בוכנות. מהלך כזה גם יחזק את המטרה עליה הכריזו כרצויה - להביא לזליגת טכנולוגיה לשוק הרכב הפרטי. פרארי מתנגדים מכיוון שאין להם מנועי 4 בוכנות כי קו המוצרים שלהם כולו הוא על טהרת רכבי שופוני עמוסי כוחות סוס. גם מרצדס שוקלים את עמדתם בנושא המנוע, למרות שהם מייצרים מנועי 4 בוכנות, מכיוון שהם גם מאוד חזקים בתחום ה V8 בשוק הפרטי. חוץ מזה, כתבה מחכימה וכתובה טוב. פורמולה צמחית | 03.01.11 (ל"ת)
1. מאז שערוץ 5 העביר לחמש לייף אני לא רואה פורמולה זליגת תכנים תמיד אפשרית במדינת חלם שלנו שחר | 03.01.11 (ל"ת)
עד שלא ייצא עשן
3 תגובות לכתיבת תגובה