25. ל-21 בצמרת מובילי השכר בתעשיה אווירית אין מהנדסים יש שם יועץ משפטי, סמנכל כספים וסמנכל לכוח אדם. האם זה מסר למהנדסים שהם לא חשובים? איציק | 05.01.11 (ל"ת)
24. אנחנו תלויים זה בזה או שאנחנו נהיה תלויים זה ליד זה = כה אמר מנכ"ל אלת"א לשעבר. יש חשד סביר שכסף רב נגזל במרמה ממשרד הביטחון בפרויקטים של עלות + רווח. לא ראינו - לא שמענו - לא דברנו. בדיוק כמו הקוף ההודי. חכמה לאחר מעשה. | 05.01.11 (ל"ת)
22. כמה כסף הפסידה התעשייה האווירית בעסקת רכישת מניות אלישרא? מי משלם את המחיר? פנייה למבקר המדינה | 05.01.11 (ל"ת)
21. שכר שערורייתי 101-81 אלף ש"ח לחודש לסמנכ"לים בתע"א סמנכ"לים בתע"א מככבים בראש טבלת השכר במגזר הציבורי. מספר 2 בדו"ח השכר האחרון במגזר הציבורי, הסמנכ"ל-יועץ משפטי של התעשיה האוירית, עו"ד יעקב גלזן, השתכר מעל 101 אלף ש"ח בחודש בשנת 2009. הסמנכ"ל למשאבי אנוש אריה פנסו, מספר 9 בדו"ח, השתכר מעל 81 אלף ש"ח - שכר נאה גם למגזר העסקי הפרטי. אם הם היו מוכשרים מעבר לכך, הם לא היו עובדים שנים כה רבות בתע"א, במיוחד הסמנכ"ל פנסו בן ה-72, שפיטר אלפי צעירים ממנו בתע"א בעילות "הבראה" ו"ריענון", שאינן חלות עליו "כמובן". השכר השערורייתי הזה של בכירי התע"א לא מפריע לח"כ חיים כץ, מזכיר ארגון עובדי התע"א, ששני הסמנכ"לים הללו בתע"א אישרו לו הסעת אלפי עובדי התע"א לקלפיות הפריימריס בליכוד ב-8.12.08, תוך גרימת נזק עצום לתע"א, בניגוד לחוק המפלגות ולהוראת רשות המפלגות. | 05.01.11 (ל"ת)
20. שיא האבסורד הישראלי - תע"ש- כבר שנים מפסידה כסף, לא מסוגלת לפטר עובד, נשלטת בידי וועד חזק שגרם לחברה להגיע לביבים. תע"א- עד לפני שנתיים שלוש הפסידו את המכנסים , עשו קיצוצים כואבים ועכשיו רק שהצליחו להתרומם קצת מעל המים רוצים לרכוש חברה בגודל זהה עם בעיות כמו שהיו לה . רפא"ל- ממונמת על ידי המדינה- בדרך לרענון השורות,מהלך שיעלה לנו משלמי המיסים הרבה כסף-לא מסוגלים להתמודד עם החטיבות השונות אצלם בבית -בטח לא עם עוד אחת בסדר גודל של תע"ש . אלביט- חברה פרטית, רעבה לרכישות חיצונית שהעובדים בפנים בוכים על כול רכישה כה זה מרע את התנאים שלהם ,החברה מקרינה כלפי חוץ חוסן אבל רק האנשים בפנים יודעים כמה הכול שברירי .. שורה תחתונה- ממשלת ישראל היקרה (תרתי משמע ) או שתסגרו את תע"ש או שפשוט תפעלו להקים חברה אחת לא ממשלתית שתאחד בתוכה 3 חטיבות-רפאל/תע"ש/תע"א כגון ARMOR HOLDINGS או חברות גדולות אחרות בחו"ל ..די לקרקס . פעם הייתי | 05.01.11 (ל"ת)
19. הבחירה של האוצר צריכה להיות למי שכבר הוכיח הצלחה !!! חיבור התעש לענקיות הבטחוניות יביא לנפילתה הסופית של התעש אשר תתקבל "כבת חורגת" ולא יצליחו להביא למיצוי נכון של הפוטנצייאל הטמון בא. תבדקו מי הצליח בהפרטות הממשלטיות הקודמות וגרם לצמיחה אדירה... אבל... תע"א, רפא"ל ואלביט ימשיכו להשמיץ אחת את השניה וכל מי שירוויח הוא המתחרים של אותן תעשיות בחו"ל אשר יחגגו עם המידע ויפיצו אותו. אז, משוגעים, נא לרדת מהגג !!! M.S. שכטר | 05.01.11 (ל"ת)
18. אלביט חייבת לרכוש את התע"ש לקראת אקזיט מכירתה לסין. טילי יריחו יהיו הנדוניה. דורון אפרתי | 05.01.11 (ל"ת)
17. כבר נאמר על ידי חכמים ונבונים: אסתרא בלגינא קיש קיש קריא = התעש"א מסוגלת ??? ה פ ר ט ה הצדיק | 05.01.11 (ל"ת)
16. להערכתי הצנועה - התעשייה האווירית עומדת על סף משבר וקריסה כלכלית - לא לעשות טעות אחריי סגירת פרויקט הלביא,למפעלי התעשייה האווירית יש מחסור בעבודה. הגרף יורד מטה. גבריאל | 05.01.11 (ל"ת)
14. זה לא כוחות רפא"ל קטנה בהרבה מהתעשיה האווירית. התעשיה האווירית יכולה לבלוע את תעש כחטיבה, יחסית בקלות. התע"א בנויה כחטיבות גדולות עם שונות גדולה ביניהן מבחינת המוצרים. לכאורה, מבחינת תעש, נראה שעדיף לה להבלע ע"י התעשיה האווירית כחטיבה. היא תיהנה מאבא גדול וחזק. מצד שני, רפאל הרבה יותר ממוקדת מבחינת המוצרים, ונראה, שיש לה קושי הרבה יותר גדול לשרוד בעולם שדורש ממנה להתחרות, בין היתר מפני שהיא עוסקת הרבה במוצרים שכל חשיפה שלהם, תוך כדי שיווק ומכירה, פוגעת ביכולת של ישראל להפתיע ביום פקודה. נראה, שמבחינת האינטרס שלי כאזרח בישראל, עדיף שדווקא רפא"ל תקבל עיבוי והגדלה, כך שיהיו בעולם שתי חברות ממשלתיות גדולות שמתחרות בשוק. זה יעזור לרפא"ל לעמוד על רגלים חזקות משלה. בעולם התחרותי העכשווי קשה לה יותר להתמודד מאשר לשתי המתמודדות האחרות, חשוב מאד מאד שרפא"ל תעמוד על רגלים חזקות, ותמשיך לתת למדינה שולי בטחון חשובים מאין כמותם. אמיר | 05.01.11 (ל"ת)
13. דרוש מאד שמבקר המדינה יעשה בדיקה יסודית בתע"א - ובפרט בארגון העובדים שלה !!! אדיר | 05.01.11 (ל"ת)
12. רפאל ממשיכה להיות מסוסדת על ידי המדינה בעת המעבר מיחידת סמך לחברה ממשלתית סוכם שהעובדים יקבלו נוסף למשכורתם גם פנסיה תקציבית לכל החיים. לצורך חישובי עלויות "מתעלמים" מעלות הפנסיה. עופר | 05.01.11 (ל"ת)
11. יש לזכור שמכל החברות תע"א היחידה הרווחית כך שאין מה לומר בכלל, יש להעביר את תע"ש לתע"א. אחרת כולנו נשלם את המחיר מכיסנו. יואב | 05.01.11 (ל"ת)
10. המשמעות של רכישה ע"י אלביט עצה קטנה לעובדי תע"ש -- א ת ם ל א ר ו צ י ם ל ה ר כ ש ע " י א ל ב י ט !!!!!!! ראו מה קרה באלישרא עובד אלביט לשעבר | 05.01.11 (ל"ת)
9. תעש"א ותע"ש - יש לנו חולשה רבה לרקדנים = זוג רקדנים צולעים וממש לא כוכבים מדידת הביצועים של התעשיה האווירית, בעשור האחרון ממש לא מחמיאה........ חנוך | 05.01.11 (ל"ת)
7. שאלביט יפסיקו כבר לפטר עובדים ולבטל את כל הנופשים לא נראה לי כי היא יכולה לקנות אפילו חברת יצור גרביים אינה | 05.01.11 (ל"ת)
6. רק לא לאלביט מערכות- שמקבלת מלארד $ בשנה מהמדינה למרות שהיא חברה ציבורית די לשחיטות של משרד הבטחון שחפץ ביקרו של מיקי פדרמן. זו פשוט שחיטות איפה מבקר המדינה בנושא ? למה אני צריך לממן את הפעילות של אלביט? אלביט מקבלים עלאותו פרוייקט כספים ממשרד הבטחון והתמ"ת עד כדי כך השחיטות שם שאלביט קיבלה פרוייקט לפתח ציוד מסויים שהוא מוצר מדף של אלתא של התע"א. ואני רוצה להצהיר למאן ההגינות שאין לי קשר לאף אחת מהחברות הבטחוניות. ==================== | 05.01.11 (ל"ת)
5. תעשייה אווירית חה חה חה...... מבקר המדינה קבע שהניהול שם כושל. להפריט את התעש"א כנסו לגוגל ותיווכחו במו עינייכם מה קורה בחברה הזו. תמונה אחת שווה יותר מאלף מילים. הדסה | 05.01.11 (ל"ת)
3. עטים על נבלות לפחות לגבי התעשיה האווירית זה ברור שאם אכן ירכשו את תעש לא יהיו שום סנטימנטים לגבי העובדים. כיום אין יחס לעובדים הנוכחיים בתעשיה האווירית וברור שלא יתיחסו לעובדי תעש. מנסיון אישי. מנחם | 05.01.11 (ל"ת)
2. מונופול-ביט אני מניסיון של כבר כמה זמן, כל פעם שמתראיין לחברה בטחונית כלשהי, הם אומרים לי שהם כבר שייכים לאלביט. כששואלים את אלביט אם הם רוצים סינטה, אנטריקוט, צלעות, לשון, פורטרהאוס או כל חתיכה אחרת בבשר, הם עונים "בסדר...תביא לי הכל" זה רק עניין של זמן שתעש תהיה שייכת אליהם גם one | 05.01.11 (ל"ת)
בלעדי ל"כלכליסט": "מלחמת עולם" על תעש בין התעשיות הביטחוניות
25 תגובות לכתיבת תגובה