אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בלעדי ל"כלכליסט": דוידי מבקש מהפועלים ולאומי למחול לתדיר־גן

5 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
ישי דוידי -- מברוק !
בהצלחה בשיקום המפעלים המפוארים אורטל ותדירגן . מציע שתמנה מנהל איכותי שמכיר את התעשיה ואת הלקוחות שידע להוביל ולפרגן לצוות מעולה הנמצא בתדירגן ובאורטל באורטל יש לעשות בדק בית יסודי ולבדוק מי באמת מתאים לתפקיד ומי ילך הביתה ( לבחון את אלו שאינם תורמים דבר ) בהצלחה
א. | 10.01.11
4.
ספקים לענף הרכב
נכון להיום יש ליצרני הרכב בעיה גדולה עם הספקים הגדולים שלהם (טייר 1).לאור נסיון העבר הספקים לא מוכנים להסכים לתחזיות של יצרני הרכב ולכן לא מוכנים להבטיח להם את הכמויות שיצרני הרכב מבקשים. אי לכך היצרנים ישמרו מכל משמר על הספקים הקיימים וזה מצבה של תדיר גן כספק "טייר 1 הוא מצב של חברת ביטוח כל עוד יעמדו באיכות ומועדי הספקה ההזמונות ימשיכו. הנהלה טובה עם יכולות מנהיגות הוא רק פתרון חלקי, יש לשמור על אנשי המקצוע הקיימים כי אין בישראל מאגר של בעלי מקצוע בהנדסה ויצור בשטח היציקות המדויקות. ציוד חדיש יש בתדיר גן, כך שאין צורך להשקיע בציוד - יש להשקיע באנשים.
בן | 06.01.11
3.
אין חברה לא טובה - יש ניהול לא טוב
אין חברה לא טובה - יש ניהול לא טוב, והוכחה לכך תדיר גן. כאשר היתה בבעלות פימי נוהלה כראוי והגיעה להשגים טכנים ועסקים. התחלפו הנהלות וראו מה קרה. יש לחברה סיכויים להבריא עם מנהלים טובים. השוק קיים וגם הלקוחות מעונינים במוצרים. חשבון פשוט - תדיר גן מספקת ליצרן הרכב הגדול ביותר בארה"ב מעל ל 25% מאגני השמן שלה כלומר למעלה מ600 אלף יחידות (במחיר של ? לא חשוב). יש עתיד רק עם רוצים.
יודע דבר מדטרטויט | 06.01.11
2.
צודק מספר 1 -- רק מנהל ( או מהנדס איכותי) עם קשרים טובים ורקע בתחום
רק מנהל ( או מהנדס איכותי) עם קשרים טובים ורקע בתחום יצליח לשקם את החברה ולהעלות אותה על דרך המלך תעשית הרכב הינה מערכת עם חברויות אמתיות של מנהלי הרכש של החברות הגדולות והמנכלים שמיצרים עבורים, מנסיון אישי -- מנהלי הרכש של GM ודומיהם מסיעים לחברים שלהם בשעות משבר ( קידום הזמנות , קידום תשלומים , מימון חלקי של הטסות אויריות ועוד ) ידען אמיתי עם נסיון רציני בתחום היציקות והעיבוד השבבי בשילוב אנשי איכות והנדסה טובים גם יחלץ את המ( פעל מהמשבר
ש. | 06.01.11
1.
ישי דוידי -- י ש לשים מנהל כריזמטי עם הבנת הטכנולוגיות וקשרים בתעשית הרכב
אין נביא בעירו -- יש מספר מועמדים מעולים לשיקום אמיחי של תדירגן רשימה חלקית -- ניר אלימלך, רונן וגם מספר מהנדסים תותחים רצינים מאד שעבדו בתחום שמכירים את התחום מצוין ויש להם חברים אישיים בתעשיה ( לא אמנה את שמם ) הם רציניים , ידועים ומוכרים לאנשי תדירגן ואורטל היטב היטב ורק צריכים לקבל ההזדמנות להוכיח עצמם כך עוד יבואו אחרים ללא קשרים והבנה בתחום -- לא תהיה לחברה שום תקומה
משה | 05.01.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת