אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בלעדי ל"כלכליסט" - משרד התקשורת בוחן: מחירון אחיד לקנסות יציאה

29 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

27.
חברה,לא לשכוח את אופיר אקוניס,הוא בהחלט שותף למהפך.
אחד הדברים שמטרידים אותי מאוד,זה התגובה של חברות הסלולאריות על ההורדה המשמעותית של מחיר הקישוריות. החוצפה שגובלת על פניו בהתארגנות לא חוקית (אולי תאומי מחירים שמגיעים לרמת קרטל)צריכה להדאיג את כולנו. המגזר אשר הושפע מהורדת דמי הקישוריות הוא המגזר של התקשורת הקווית(התעריפים להתקשרות מקווית לסלולארית מה-1 לינואר 20-15 אג' בלבד!!!).
ארסנלי | 11.01.11
18.
הבעיה היא שמסנדלים אותך בכל זאת ל-3 שנים על-ידי קבלת מלוא ההחזר על המכשיר
הלקוח מצטרף למסלול לשנה וחצי ורוכש גם מכשיר עם החזר חדשי מלא בהתקזזות עם דקות שיחה. אם הוא רוצה לעזוב לפני תום ה-3 שנים, הוא צריך לשלם את היתרה על המכשיר. והיתרה היא עפ"י מחירון חברות הסלולר שהוא מחיר הגבוה פי 2-3 ממחיר המכשיר בחנות רגילה. כך שהלקוח בכל מקרה מוצא את עצמו מסונדל לשלש שנים.
איל | 11.01.11
13.
כחלון הוא בובה של חברות התקשורת - עושה המון רעש ובינתיים אתם משלמים יותר
מה קרה? החברות רוצות מאני מזומני כאן ועכשיו, ותמורת כמה כותרות מפוצצות לטובתו של כחלון, הן "ויתרו", ומכניסות עכשיו יותר כל חודש מכל לקוח, מה שנקרא להגדיל את ה ARPU.... ספין ספין תרדוף, אה משה?
ג'ק ספינר | 11.01.11
8.
הכול עבודה בעיניים
הכול מתומרן ומקומבן ביחד עם חברות התיקשורת בסופו של דבר בשורה הסופית, אתם משלמים יותר. מעלים לכם את המחירים, צוחקים עלכם, ואתם אוכלים את הלוקשים, ומשלמים את המחיר. אם כול הרפורמות והשינויים, בתכלס לא רק שלא נעשה כלום, קורעים אותכם יותר בתשלום, ומראים לכם מצגות מעוותות.
גיל | 11.01.11
7.
כל הכבוד למשה כחלון-היחיד בממשלה זו שעושה משהו למען הציבור,כל שאר השרים נגד הציבור
זו המדינה ה"דמוקרטית" היחידה בעולם הפועלת במודע כנגד אזרחיה, אין נושא אחד במדינה הזו שלא רואים את ה"נגד" של המדינה, היא פשוט שונאת את אזרחיה, הם לטורח לשילטון (כל שילטון,שמאל או ימין) מפריעים לשילטון, כמו ילד פגוע מוח שמהווה מטרד למשפחתו, זו המדינה שלנו וסוף סוף יש מישהו שכן עושה משהו למען הציבור נטו ולא למגזר מסויים,אין מילים.
בן | 11.01.11
3.
חייבים לבטל את קנסות היציאה
אתמול יצא לי לבלות 35 דקות במרכז של פלאפון בעיר קטנה מאוד בצפון. למרכז נכנסו 2 לקוחות זועמים בהפרש של 10 דקות. הלקוחות זעמו על שהונו אותם והעימות המילולי הגיע כמעט לידי כך שבאה משטרה. חברות התקשורת (בעיקר הסלולר) מרמות את לקוחותיהם, בעיקר מבלבלות אותם עם המילה חינם (המכשיר בחינם) הלקוח המסכן חותם ונלכד במלכודת ההתחייבות וקנסות היציאה. אם החברה טובה ולא מרמה, תאמינו לי שאף אחד לא ירצה לעזוב אותה. קנסות היציאה זה אבסורד שלא יאמן. זה כמו לקנות מחנות ובתמורה להנחה או הטבה חייבים לקנות מאותה חנות בלבד, ואם מישהו קונה מחנות אחרת הוא חוטף קנס...
רונן | 11.01.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת