16. למה אנחנו שותקים כל הזמן? אנחנו כל הזמן מתקוממים ומתרגזים אבל לא משתמשים באמצעים דמוקרטים שעומדים לרשותנו כמו הפגנה, זיוה כהן | 30.01.11 (ל"ת)
15. רכבי הליסינג הם רעה חולה וטוב שהמדינה עשתה משהו נגד זה אכבי הליסינג גורמים לאנשים ליסוע נסיעות מיותרות ולזהם את הסביבה. כל דבר שיקטין את התופעה השלילית הזאת, לרבות מיסוי הוא מבורך !!! שמוליק | 11.01.11 (ל"ת)
14. מה עם הטנדרים?גם ישנים יותר כנסו !!!! רכבי שירות וטנדרים להובלת סחורה בני 4 ו 5 שנים משלמים עליהם כמו מאזדה חדשה שכל היום יושבת בחנייה,אנחנו מחוייבים לעבוד עם טנדר למה לשלם אותו שווי שימוש? על משכורת ממוצעת משלמים בנטו בערך 850 ש"ח בנטו !!!! ורובם מעמד ביניים ומטה אביחי | 11.01.11 (ל"ת)
13. מדינה אבודה רק למעמד אין פה והסחטנים ממשרד האוצר עלו על זה וחולבים אותו בלי סוף אורי | 11.01.11 (ל"ת)
11. תגובה ל-10: \ה ממש נכון. רוב עובדי ההיי טק לא משלמים על הרכב מכיסם, התשלום יורד להם מהברוטו - כלומר חלק גדול מהתשלום הוא בעצם כסף שהיה הולך למיסים. אין (עדיין) הרבה אנשים שהלכו על ליסינג במסלול פרטי, שבו הם משלמים לבדם על הרכב (מהנטו שלהם בבנק), אבל הם באמת לא משלמים שווי למס. כמובן. עודד | 11.01.11 (ל"ת)
10. תגובה ל4 - זה ממש לא נכון רוב עובדי ההיטק משלמים על הרכב מכיסם ומשלמים גם שווי שימוש. אני משלמת בעצמי את הליסינג וגם משלמת שווי שימוש וככה כל חברי שעובדים בהיטק ולא משנה באיזו חברה. עדי | 11.01.11 (ל"ת)
9. לא ברור -רכב ממקום עבודה ניתן בהרבה מקרים לדרג ניהולי או מי שלא מקבל רכב מקבל שווי שימוש -על הראשון יש מס מטורף ויקר ועל השני כלום ..איך בדיוק זה גורם לשווין במעמד הביניים? שווה להיתו מנהל על רכב מהבית טולא מנהל עם רכב צמוד ..מ-ג-ו-ח-ך!!!!!!!!!!!!! tzfoni | 11.01.11 (ל"ת)
8. רוצים להוריד את הנטל על מעמד הביניים ? כיום כל שוק הרכב עובר או נשלט דרך חברות הליסינג , הן קונות מכונית ב90,000 ש"ח ומחכירות אותה למעמד הביניים לפי שווי של 120,000 ש"ח . טפלו בבעייה מהשורש , תנו למעמד הביניים לקנות את המכונית ב 90,000 ש"ח מלכתחילה ופתרתם את רוב הבעייה ( מימון אפשר לקבל בבנק , ולהבדיל אחרי 36 תשלומים הרכב יהיה שלכם ) . מה שהח"כים הנ"ל מציעים באמת , זה לעזור לחברות הליסינג להמשיך להתקיים בעושר על גבו של מעמד הביניים . למה יש כל כך הרבה חברות ליסינג ? כי זה עסק רווחי להפליא כל עוד אפשר לסחוט את מעמד הביניים . הרווח שלהם הוא ההפסד שלנו . אני רק שאלה | 11.01.11 (ל"ת)
7. יש צורך בבדיקה חיצונית ובלתי תלויה של כל מערך המיסים בישראל !!! אנחנו משלמים יותר מידי בשביל כמעט כלום !!! עצבני | 11.01.11 (ל"ת)
6. המדינה נלחמת על מה שמגיע לה עד הפרוטה האחרונה (ומעבירה את הכסף לחרדים, עסקנים ובעלי אינטרסים) ומי דואג לנו מי דואג לאזן את כף המאזניים?מי דואג לאלה שמשרתים בצבא, אלה שמתפרנסים בכבוד, אלה שמנסים לסגור את החודש, אלה שרוצים לחיות בכבוד. למה בשנת 2011 במדינה מתוקנת השייכת לארגון ה oecd מכונית נחשבת כמוצר מותרות? האנשים כאן נפלאים, המנהיגים גרועים. הבעיה כאן היא לא על הצמדת שווי השימוש למדד, הבעיה כאן יותר יסודית. יש להקים וועדת חקירה שתחקור איך נוצר המצב שהמדינה שלנו מנוהלת כמו גוף פרטי השואף למקסם את רווחיו על חשבון האוכלוסיה היצרנית. אריאל | 11.01.11 (ל"ת)
5. ומה עם העיוות של שווי רכב לאנשי שירות על רכב שירות? ייתרה מזאת - רכב שירות הוא חובה בתפקיד ונועד לשרת את המעביד בתפקיד. שווי השימוש זהה לרכב רגיל. האוצר הצליח לסובב את הח"כים על האצבע הקטנה. הם לא יכולים לתת הרכב לבן/לאישה ביום | 11.01.11 (ל"ת)
4. תגובה ל- 1 אם אתה משלם בעצמך את מחיר הליסינג, לא ייזקף לך שווי. שווי = הכנסה שלא בכסף, קרי - רכב צמוד על חשבון המעסיק. הראל הראל | 11.01.11 (ל"ת)
3. ומה עם הביטוח הלא הגיוני עבור הדו גלגלי?!!!!!!!! 4500 לאופנוע 250 סמק? וזה רק חובה GIZMO | 11.01.11 (ל"ת)
2. כל המנגנון הזה מעוות איך יכול להיות שבעל רכב חדש ייזקף לחובו שווי שימוש נמוך מזה של בעל רכב בן שנתיים או שלוש. במקום הצמדה צריך להיות מנגנון של "שחיקה" של שווי השימוש !!!!!!! אריק | 11.01.11 (ל"ת)
1. שווי שימוש הגיעה הזמן שיבינו פה שאת המיסים משלם המעמד הבינוני וכמו שהמדינה הזאת מתנהלת המעמד הבינוני הפך מזמן למעמד נמוך + בקושי ניתן לחיות פה, רכב שעולה 119000 ש"ח משולם ע"י העובד בחוזה לשלוש שנים ,מחיר של קרוב ל 231840 שקל 3500 ש"ח ליסינג כפול 36 חודש + 2940 ש"ח כפול 36 שווי מס ) כשבסוף הרכב לא שלו. ביזיון אין פה שום הטבה מי שמע שרכב מאזדה טויוטה או יונדאי במדינה "מתוקנת" צריך לעלות לאנשים בדם זה רק רכב. שוב ביזיון GS | 11.01.11 (ל"ת)
ועדת הכספים: יש צורך בבדיקה מחודשת של מנגנון שווי השימוש
16 תגובות לכתיבת תגובה