אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מפרסמים נגד גוגל: "מודעות מוצגות לצד תוצאות חיפוש לא רלבנטיות"

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
אנשים לא מבינים דבר בסיסי מאוד באדוורדס
מודעות רלוונטיות מתוגמלות בכך שהן זוכות להופיע בעלות נמוכה יותר (ליתר דיוק, הקליק זול יותר למפרסם). מהי מודעה רלוונטית? כזו שעשו עליה קליק... משמע, אם גולשים עשו קליק, כפי שנכתב בכתבה, אפשר להסיק שהתוכן דוקא עניין אותם. לגבי הופעה לצד תכנים לא רלוונטיים - כאמור, אם אין קליק, מה איכפת למפרסם? חשיפה היא טובה תמיד... לא ככה?
א. | 13.01.11
3.
אם שמים את המילה במרכאות - "מנתח פלסטי", התופעה לא יכולה לקרות
כאשר מגדירים מילת חיפוש בקמפיין יש שלוש אפשרויות להגדרה. התופעה שמתארת הכתבה יכולה לקרות רק כאשר בוחרים broad match - התאמה נרחבת ביותר. אם שמים במרכאות את המילה "מנתח פלסטי" זה אומר שצמד המילים הזה חייב להופיע במחרוזת החיפוש, ולכן לא יופיע בחיפושים שאינם קשורים.
אורן | 12.01.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת