3. לא מהדס אבל.. בלונים גדולים וגם קטנים, כאשר דוחסים אליהם גז, מתחממים. ז"א, יש לדחוס גז או בקירור, או לאורך זמן ארוך. היתה רוצא שמתחת לבית שלך יעבדו שורה של מדחסים כל הלילה? פרט לכך, צריך חשמל להמון מערכות ברכב, רובם מערכות בטיחות. לא הגיוני גם לשים מצבר גדול שיש לטעון אותו מהשקע וגם מדחס. פרט לכל זה, אין שום בעיה, אני די בטוח שכבר יש מכוניות כאלה, במיוחד במפעלים גדולים שם לא חסר מדחסים גדולים ושקט לא הצד החזק שלהם. יעקב | 16.01.11 (ל"ת)
2. לדן- החיסרון העיקרי של השיטה-המצוינת הוא שע"מ שהיה שמישה - צריך לאכסן את האויר במיכל/ בלון שמסוגל לספק לחץ פשוט אדיר (ע"מ לצמצם את נפח האויר למינימום).כמובן שזה גורם סיכון גבוה -אם הרכב נקלע לתאונה או חבלה זה מסוכן מאוד.גם הטכנולוגיה כזו שצריך המון אויר כדי לקבל טווח נסיעה סביר מה שמחזיר אותנו לאילוץ של מיכל עם לחץ אדיר ע"מ לצמצם את נפח האויר הכלוא. אבל-משערים שיימצאו פתרונות סבירים לעניין. מעבר לזה הרעיון עצמו הוא אדיר האויר זמין אללא זיהום. יש למה לצפות .. יואב | 15.01.11 (ל"ת)
1. אשמח להסבר מה רע בהנעה באמצעות לחץ אויר/אויר דחוס יש מכוניות נסיוניות כאלה - האם מישהו יכול להסביר איפה עומד הפיתוח שלהן ומה החסרונות של השיטה שמונעים ממנה להחליף את כל השיטות האחרות? דן | 15.01.11 (ל"ת)
טויוטה מציגה: מנוע שלא תלוי במינרלים נדירים
4 תגובות לכתיבת תגובה