41. בתחנת כפר חבד הרכבות עוצרות רק פעם בשעה. מספיק ששאר הרכבות היו עוצרות ליד הנתיב המהיר גילבוע | 18.01.11 (ל"ת)
40. כל התגובות פה...ואף אחד לא חושב אם בכלל צריך תחנה? הרי הנתיב המהיר מוביל לעזריאלי, שם כבר יש תחנה - כלומר...מי שמגיע עם אוטו משאיר את הרכב בחניון ונוסע באוטובוס בנתיב המהיר עד לעזריאלי, אז למה צריך שם רכבת??? הרי כל הרעיון של ההסעות הוא שהניב המהיר יאפשר הגעה מהירה עם אוטובוס בנתיב המהיר...אם היתה רכבת משם לא היה צריך את הנתיב הזה. גם בחזור יש הסעות עד החניון, אז בשביל מה צריך שם תחנה? עודד | 16.01.11 (ל"ת)
39. תכלס, המדינה מושכת כל כך הרבה מיסים מרכב פרטי, שאין שום אינטרס לקידום תחבורה ציבורית גל א | 16.01.11 (ל"ת)
38. עברתי לתאילנד - האמת אנחנו מדינה מפגרת בהרבה לעומתם. רשימת העבריינים - שיטרית מודריק ועוד תגובת בתי המשפט היא הכי אווילית שאפשר לחשוב עליה. צריך להוציא את מודריק לגימלאות - הוא במילא לא עושה מאומה. חיים | 16.01.11 (ל"ת)
37. לא הבנתי, מי אחראי /ים ? איזה צעדים ננקטים כנגד האחראי /ים ? מה הלקחים ? מי עוקב אחר היישום ? ערן | 16.01.11 (ל"ת)
34. לא לתחנת רכבת במתחם!!! אין שום הצדקה לתחנה במקום. 1. אם רוצים להשתמש ברכבת הרי יש תחנות לפני שמגיעים למתחם: לוד, כפר חבד, מודיעין, רשל"צ ועוד. 2. התחנה הנוספת רק תגרום עיכוב נוסף למי שכבר נוסע ברכבת. 3. ההסעות החינמיות עוצרות בדיוק באותן תחנות שהרכבת מגיע אליהן - קריה ובורסה. 4. התדירות של הרכבת נמוכה בהרבה מההסעות. אלכס | 16.01.11 (ל"ת)
33. בכל מקום שכתוב מדינה צריך להיות כתוב ממשלה! אז מבינים למה כלום לא עובד לטובת האזרח הקטן!!! אביב המבין | 16.01.11 (ל"ת)
32. ליובל 28 להיפך! הכביש בנוי על היצע וביקוש, בהתאם לכללי השוק החופשי: כשפנוי, אין בו צורך, ולכן מחירו זול. כשהוא יהיה פקוק ועמוס, מחירו יטפס עד 71 שקל (!) לנסיעה. זה אמור לגרום לנהגים להכריע אם להשתמש בו או לא, כשפקוק, והואיל ולא ישתמשו בו, מחירו ירד למטה, עד שיהיה זול שוב. נחמד, לא? -- | 16.01.11 (ל"ת)
30. לבנות תחנת רכבת לעובדי תעשייה אווירית זה בסדר לדאוג לציבור הכללי זה פסול גדי קריות | 16.01.11 (ל"ת)
29. מקומם! אני לא יכול יותר.... מה הולך פה? עד מתי אנחנו (כולל אותי) לא נעשה דבר? המצב מסוכן ביותר, והכיוון הכללי שמדינתנו האהובה מתקדמת אליו, הוא לא טוב! מה יהיה? תעזרו לי לעזור לכולנו... אסף | 16.01.11 (ל"ת)
28. תקנו אותי אם אני טועה באחד ההסכמים של הנתיב המהיר רשום שהסכום שיגנבו לשימוש בו תלוי גם בעומס הנסיעה בו, אם יהייה פקק גם בנתיב המהיר הם לא יכולים לגנוב על הנסיעה כסף.... אז למה לא לעשות מרד קל ולנסוע ולהעמיס רק על הנתיב המהיר, ככה הם לא יוכלו לגנוב על הנסיעה בו, ובמקביל לתבוע אותם על אי עמידה במתן השירות שהם מציעים, עד שיבטלו את הנתיב המטופש הזה. יובל | 16.01.11 (ל"ת)
26. שימוש בתחבורה הציבורית ימנע מיסים על יבוא רכב פרטי =פחות כסף ממיסים לממשלה אין אינטרס לעבור לתחבורה ציבורית כלכלן | 16.01.11 (ל"ת)
24. כששופטים ידרשו לאחריות מקצועית, כמו כל בעל מקצוע חייבים להפסיק את הנורמה של שיפוט חלטוריסטי (ולא מדובר רק בטיב ההחלטה אלא גם בדרך אליה). שופט הנמנע מלתת החלטה בתיק במשך שנים גורם למישהו נזק, שופט שמקבל החלטה שמבוטלת בערעור גורם למישהו נזק, שופט שמושך דיון בתיק או מאפשר לאחד הצדדים למשוך את הדיון משך שנים גורם למישהו נזק ושופט שמקבל החלטה שגויה/מטופשת/הזויה (כמו במקרה של ירון רותם ובתו לילך) גורם נזק. עד ששופטים לא ישלמו על שגיאותיהם לא יתעלה השיפוט לרמה גבוהה ולשופט לא יהיה ממש אכפת מה קורה באולמו ובתיקים עליהם הוא מופקד. חיים | 16.01.11 (ל"ת)
23. ישראל כץ אשם הוא שר התחבורה אם אפשר להאשים את ישי באסון הכרמל אפשר גם להאשים את כץ בזה האמת ביבי וליברמן אשמים השמאל הישראלי | 16.01.11 (ל"ת)
22. עדיין אפשר לעשות רכבת. מה הבעיה? וזה בכלל לא מפריע שיש תחנה קרובה בכפר חב"ד, סתם התחמקות מאחריות. מה הבעיה שיהיה 2 תחנות קרובות? הרי בכל מקרה לא כל רכבת עוצרת בכפר חב"ד ואילו בנתיב המהיר כל רכבת תעצור | 16.01.11 (ל"ת)
21. עצימת עיניים הגיע הזמן שנפקח את עינינו ונבין שלמעשה אין שום אינטרס למדנה וליושבים בראשה לפתח את התחבורה הציבורית,אין פה חלם ולא טיפשות אלא רק מחשבה מכוונת.המדינה מרוויחה הון מהדלק ומרכבים פרטיים(ביטוח וקניה)ולעולם תעודד ככל שזה נשמע מטורף, את הנסיעה ברכב פרטי ולא בתחבורה ציבורית.אולי כשאנחנו נפקח את עינינו יביא הדבר לשינוי אמיתי טוקה | 16.01.11 (ל"ת)
20. הכל סביב כסף ועמדות כח לא היתה כל כוונה לבנות תחנה, כיוון שהתנאי של חברת "חנה וסע" - שלא תיבנה תחנה זו. לא בשנים הקרובות צבי | 16.01.11 (ל"ת)
19. מחדל נוסף באותו נושא... כנסו בתוואי הרכבת החדש לירושלים לא מתוכננת אף תחנה עד ת"א. מוזר לא?! קה להבין את הנאמר ... אך אלפי הנהגים הנוסעים לת"א מדי יום שלא יצליחו להיכנס לתחנה החדשה בי-ם ימשיכו בנסיעתם לת"א. אם היו מקימים תחנה למשל בשער הגיא או בלטרון - היו יכולים נהגים רבים שגרים במערב העיר כולל בית שמש והסביבה להגיע לת"א ברכבת. חלם בארץ חלם. ...... מקרה נוסף של חלם: במנהרות הכרמל לא חשבו על העברת תשתיות עירוניות וארציות. כעת פתאום נוצא הצורך .. ולא מבינים כי .. אנחנו מדינת חלם בהתגלמותה. יום טוב סול | 16.01.11 (ל"ת)
18. הולך לקרות אותו חלם עם זה שלא מקימים תחנה במבשרת ציון לקו הרכבת ת"א - ירושלים מי שרוצה לראות את חלם בימינו, מוזמן לקרוא את הפרוטוקלים של ועדה בכנסת שדנה בענין והופיעו בפניה נציגי משרד התחבורה שאחראים על התכנון. למרות שאפשר לטענת טכנית ומכל בחינה גם לפי המומחים להקים תחנה במבשרת שתשרת את הציבור העצום שנמצא באזור פרוזדור ירושלים/מבשרת סדר גודל של נוסעים פוטנציאלי ליום עצום לשני הכיוונים לירושלים ותל אביב, הפקידים לא פעלו לביצוע זאת מכיוון שלדבריהם הדבר פוגע בזמן הנסיעה של חצי שעה שנקבע מירושלים לתל אביב. כאשר הם נשאלו בדיון בכנסת מדוע אי אפשר שרק חלק מהרכבות יעברו במבשרת ויהיה להם זמן נסיעה ארוך יותר בכשבע דקות, לא היתה להם כל תשובה ענינית. אולי סוף סוף מישהו שם יתעורר ויבין שהרישות של הרכבת לא צריך להיות רק בתחנות הקצה, וצריך לאפשר בדרך גם לאנשים לנסוע איתה דבר שיהיה לטובת הכלל. הבנליה של הטמטמום | 16.01.11 (ל"ת)
17. מאיר שטרית היה אתמול בעצרת, היה אפשר לשאול אותו הוא הרי נגד ועדות חקירה וחקירות. שמעון | 16.01.11 (ל"ת)
16. שוב מאיר שטרית בוחש... אז שיתחילו לתכנן ולהוציא לפועל את מה שחסר ולא לחכות שוב כמה שנים ולגלות ששוב חסר משהו. | 16.01.11 (ל"ת)
15. תתגובה מבישה של הנהלת בתי המשפט ואם זה לא דחוף צריך לעכב פסק דין שנתיים?????????????? אוי לעם שאלה בתי המשפט שלו שגיב | 16.01.11 (ל"ת)
14. מסלול "מהיר" למי שעה 6:00 בבוקר יוצאת מראשון לת"א הפקק שישנו פשוט מדהים וככל שמתקרבים לגשר לפני קיבוץ גלויות סכנה גדולה משלושה נתיבים יצרו שניים בשילוב הזה יש עומס כזה שרק תאונות קשות יווצרו שם בעבר בשעה כזו ב 12 דקות הייתיברח' הרכבת בחניון היום אני צריכה לצאת לפני הזמן שיצאתי ולנסוע בעומס תנועה קשה למה??????? בבקשה תבטלו את המסלול המהיר ותשלבו אותו לשאר המסלולים יהיה פחות לעשירים ויותר קל לנהגים אין תועלת במסלול המהיר חוץ מכסף למשקיעים, במדינה מתוקנת עם תיכנון ראוי מתכננים את שילוב כל הגורמים שתהיה סינרגיה בין תחבורה ציבורית לכל סוגיה תחנות מתאימות על מנת שאפשר יהיה להישתמש בתחבורה ציבורית ולהגיע לעבודה בזמן אבל אצלינו זה חלם פותחים מסלול שהוא פרטי כי להון ושלטון יש כח וכך זה ניראה. אלמונית | 16.01.11 (ל"ת)
13. באיזה מיקום מדובר? בין קיבוץ גלויות לההגנה? מבחינת התחנות הקיימות, איפה אמורה להיות ממוקמת התחנה המדוברת? תודה. | 16.01.11 (ל"ת)
12. רב האשמה בסחבת המיאשת היא בבתי המשפט ובשופטים לו רצו כל המשפטים היו נגמרים בחדשים ספורים ולא בשנים רבות כמו היום. הם מנהליה של הסחבת שעושה שמות בנפשות של בני האדם ונזק כמו כאן. בוז לשופטים. אזרח מיואש | 16.01.11 (ל"ת)
11. לקחו נתיב קיים שסללו מכספי הציבור והפכו אותו לנתיב בתשלום !!!! עושקים אותנו בלי סוף. uri | 16.01.11 (ל"ת)
9. אין גם שאטל לעתידים/רוקח/אוניבסיטה שלשם נוסעים אלפי הליסינגים שהיו שמחים להחזיר אותם יוסי | 16.01.11 (ל"ת)
8. לא לנסיעה בנתיב המהיר! מה שגנבו מאיתנו נדע להחזיר! אל תהיו פרייארים, אין לכן כוח להפגין? אין לכם זמן? לא נדרש מכם כלום! חוץ מלמעמוד בכל מקרה בפקק ולא בנתיב המהיר! כך בסוף הם ילמדו לא לעשות עלינו כספים! הם גזלו מאיתנו את הנתיב המהיר! ואגב - מה התרומה של הנתיב הזה לא הבנתי....גם ככה הוא סלול בדרך שבה בכל מקרה נוסעים מהר. והוא מתסיים בכל מקרה בפקקי איילון, אז מה הקטע?! דרדסבא | 16.01.11 (ל"ת)
7. לא מבין דבר אחד אם תחנת כפר חב"ד כל כך קרובה, למה לא לסלול כביש אליה מהחניון של הנתיב המהיר ולדאוג שהאוטובוס יעבור גם שם??? א מ | 16.01.11 (ל"ת)
5. גם שופט צריך לקחת אחריות לנזקים שהוא גורם !!!! תשובת הנהלת בתי המשפט לזה שלא טיפלו בנושא במשך שנתיים היא הכי מטומטמת: "לא ידענו שהנושא דחוף" גיל | 16.01.11 (ל"ת)
3. שטרית צדק. אכן כפר חבד זה קרוב עכשיו צריך רק לחצות את הכביש המהיר, לדלג מעל הגדר וללכת ברגל לכפר חב"ד. לחלופין אפשר לנסוע (באוטו) למחלף הבא לנסוע עוד כרבע שעה ולחפש חניה בקרבת תחנת הרכבת של כפר חבד. האמת היא ששטרית מתאים לקדימה כמו כפפה ליד. שונא טפשים | 16.01.11 (ל"ת)
2. עצוב - לא לוקחים אחריות ! חמדל, מחדל, מחדל ! אף אחד לא מוכן לקחת אחרית ולגלות מה מסתתר מאחורי החלטו בלתי מובנת זו ! בטוח שיש אינטרסים שונים שלא מוכנים לגלות ! יוסף | 16.01.11 (ל"ת)
1. חלם בהתגלמותו אבל יש עדין תקוה תחנת הורדה כנסו על מה שהיה חבל הכביר מילים אבל על הציבור לדחוף לפתרון מהיר אחד פשוט: מכיון שהנתיב המהיר לא נסלל בכיוון ההפוך ניתן בעלות מנוכה להשיג חלק מכוונת העתירה שנמשכה. על הציבור לייצר לחץ שידרוש בניית רציף לתחנת הורדה בלבד של כל הרכבות היוצרות לכוון דרום. באופן זה אני מאמין יחסך לרכבת העלות של תפעול שתי תחנות קרובות על הכרטיס שאיתו יעלו לרכבת ימומן ככרטיס חינם על ידיד הנתיב המהיר בירידה לא תהיה ביקורת ותפעול אנושי הורדה בלבד לטובת מי שננסע בהלוך בשאטל והשאיר את הרכב בחנה וסע לדעתי זה יעודד רבים שאני משתמשים בחנה וסע להתחיל לעשות זאת עוז | 16.01.11 (ל"ת)
בלעדי ל"כלכליסט": כך הפסיד הציבור את תחנת הרכבת בכניסה לנתיב המהיר
41 תגובות לכתיבת תגובה