אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

העלאת דירוג בטיחות התעופה? לא בתוכנית העבודה של משרד התחבורה ל-2011

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
הבעיה היא באיוש של רת"א וכל עוד זה לא יטופל נמשיך להידרדר
את מטלות החזרה לדירוג 1 אפשר לסיים ביומיים אם רק עובדיפ לפי הדרישות המחמירות של ICAO. אבל ברת"א החליט מישהו להראות לאמריקאים שהוא מצטיין ולמרות שאין ציונים בחזרה לרמת הביטחות העליונה - הוא רוצה להראות משהו... ונכנס לכל בור וחריץ אפשרי בשטח. הטייסים לא יוכלו לחיות עם תקנות דרקוניות שאינו ניתנות ליישום וכלל לא נדרשות. אפילו בהסתדרות נדהמו והודיעו שיעמדו נגד הגזירות הבלתי הגיוניות והבלתי נחוצות. ככה לא בונים מדינה וככה לא תחזור ישראל בשנים הקרובות לדירוג גבוה.
מקצוען בתחום | 16.01.11
5.
משרד התחבורה ורת"א
לפחות היה להם קצת שכל והורידו את הנושאים הללו מרשימת הנושאים לביצוע ב:2011 1. בנתב"ג פועל כיום מסלול המראות ונחיתות בודד המשרת מעל 11 מיליוני נוסעים בשנה. השלמת המסלול השני לא תסתיים לפני 2012 2. אין בישראל כולה שדה תעופה חלופי לנתב"ב במקרה של סגירה 3. השדות החלופיים של ישראל -לרנקה בקפריסין ועמאן בירדן 4. הסכם התעופה עם האיחוד האירופאי לא יחתם ב:2011 מכיון שהצד הישראלי העלה דרישות שהאיחוד האירופאי לא יכול לעמוד בהן - בין השאר , הקצאת סלוטים בהית'רו ובפרנקפורט - שדות תעופה פרטיים לטובת חברת תעופה ישראלית ספציפית שיש לה את זכיות הטייס לאותו השדה. אשפר לנחש עבור מי...
אבי .ר | 16.01.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת