6. יונדאי זה מותג ליסינג (30% הנחה) ולא לפרטיים שמסבסדים את הליסינג אדם פרטי שקונה אוטו מכספו ימצא אופציות עדיפות בטויוטה, מזדה, ניסאן וגם אירופיות מובילות. רק ליסינג | 18.01.11 (ל"ת)
5. אצלנו רשויות מקומיות לא פרוסות תשתיות. אז מה, נשאר בלי רכב חשמלי??? אם המדינה הייתה פורסת תשתיות להטענה אזי באמת לא היה צריך את ספק התשתיות דוגמת בטר פלייס. אבל היא לא! כמו שהדינה גם לא פרסה תשתיות לתקשורת ובזק עשתה זאת במקומה. אז מה דן מתפלא? אלכס | 18.01.11 (ל"ת)
4. כמו כל יבואן, גם הוא טוען שרק מה שיש לו במלאי מוצלח. תנו לי את האופציה ואקח את החשמלי. כמוני עוד רבים. יופי | 17.01.11 (ל"ת)
3. שימו לב טוב לכתבה מדובר בבחור מוכשר , אשר משתדל לייצג / לשמר את הקבעון המחשבתי של הצרכן הממוצע במעבר לרכב חשמלי. לא כך היא התמונה של מרבית האנשים בעלי היקפי נסועה ממוצעת יכולת החלפת סוללה אשר מאפשרת נסיעה שאינה מוגבלת ובטוחה לגמרי, יחד עם עמוד טעינה בבית ובעבודה , מאפשרת מכירת רכב חשמלי ( ולא משנה על ציר הזמן סוג/ דגם הרכב) , להמונים. לעניות דעתי הוא אף חושב כך אך אינו יכול לומר זאת. יאיר | 17.01.11 (ל"ת)
1. דיאלוג בין אופניים למכוניות יכול להסתיים לא טוב... מי אמר שביל לאופניים ולא קיבל? קובי | 17.01.11 (ל"ת)
"הרכב החשמלי עוד לא מתאים להמונים"
6 תגובות לכתיבת תגובה