82. לפחות להפקיע ליזם חוץ עוד אי אפשר ולכן הפקיעו את הכביש ששולם על ידי האזרחים אילו היזם היה מקורב יותר לממשלה ודאי היו מפקיעים גם אדמה שאינה לזכות הממשלה אף על שכבר היו דברים שכאלו , העירייה הפקיעה ואחר כך מכרה את השטח, ראו תל אביב לא עוד | 22.01.11 (ל"ת)
81. מישהו מתפלא ? מה ציפיתם - שהמפעיל יגיד - "אכן עקרון מצליח" או "עליתם עלי שניסיתי לגנוב" תקלה עאלק :) אהבתי כמו שרשם אחד המגיבים - זו בעיה קשה של מוח יהודי שרוצה לחלוב עוד את הציבור שלו . גועל נפש ושוב גועל נפש יימח שמכם פקידוני אוצר חלאתיים יניב | 20.01.11 (ל"ת)
80. צריך למצוא עו"ד צעיר שרוצה להתפרסם שיפנה לעליון. היכן הצדק? על פתיחת נתיב בתשלום על אדמה ששייכת לכלל תושבי המדינה ולא רק לעשירים ולאלה שמקבלים החזר הוצאות. קוקו | 19.01.11 (ל"ת)
79. 16 דקות ממודיעין לתל אביב בשעות השיא תמורת 6 ש"ח, במקום כ 40 דקות. זה די משתלם. יוסי | 19.01.11 (ל"ת)
78. לכל תושבי ראשל"צ - די לקטר. הנתיב גם לטובתכם אני מגיע כל יום מראשל"צ בשעות העומס - אחרי מחלף ראשון אני עובר לימני, נוסע לכיוון ירושלים ומסתובב אחרי שפירים, שם נכנס לנתיב המהיר. זה חוסך לי לפחות 20 דקות, והדלק של ה-20 דקות האלה, וכמובן שעות העבודה (וגם הבלאי של הרכב) שווים הרבה הרבה יותר משישה שקלים. אז לדעתי מי שרוצה שישלם ומי שרוצה שלא ישלם, אבל דבר אחד בטוח: יש אלטרנטיבה לפקק, מה שלא היה קודם ולא היה גם עם היו הופכים את הנתיבים לחופשיים. רק יודעים לקטר. די לקטר, פשוט די | 19.01.11 (ל"ת)
77. 32, זו כל הבעיה: שאטל חינם יכלו לעשות גם בלי לקחת נתיב בסך הכל הפקיעו שטח אדמה והעניקו אותה לעשרות שנים לעסק פרטי, ועוד לקחו נתיב מאיילון שמומן על ידי משלמי המסים וחיברו אותו לנתיב הפרטי, והכי חמור - שאין כניסה למי שמגיעים מכביש 4 מדרום (אשדוד / ראשל"צ) ולמי שמגיעים מאיילון צפון (ממחלף חולות, בת ים וחולון) ואותם תקעו בפקק. הרי יכלו להקים חניון בשפירים ולארגן משם שאטלים, בלי נתיב בתשלום. בבה | 19.01.11 (ל"ת)
76. האם יימצא מישהו שיגיש בג"ץ נגד משרד התחבורה שאישר גניבת נתיב ציבורי לטובת נתיב אגרה. זה פשוט ביזיון וחלמאות - לקחת נתיב ציבורי ועל חשבונו להקים נתיב אגרה!!!! עד מתי נמשיך להידפק ולשתוק??? משה | 19.01.11 (ל"ת)
75. ל 36 - זה מעולה - בחזור זה כמו רכב רגיל - לא חוסך הרבה.. מה שכן הם משתלבים באיילון דרך החנה וסע של רכבת צפון וזה חוסך 10 דקות בחזור בקיצור תפסיקו לקטר - אנשים תנצלו מה שנותנים לכם - חינם הסעות.... דני | 19.01.11 (ל"ת)
74. נסעתי היום בשעה 5.30 בבוקר והייתה ההודעה על עומס.כמובן שהתנועה זרמה כרגיל משה יניב | 19.01.11 (ל"ת)
73. שום נתיב לא נגנב!!! די עם הפיקציה הזאת ומי שלא נסע בנתיב המהיר לא יודע מה הוא מפסיד. הרווחתי חצי שעת שינה בבוקר בזכותו! עמיר | 19.01.11 (ל"ת)
72. שערוריה ולמה אף אחד לא מתייחס לפקקים העצומים שנוצרו בנתיבים הפתוחים כתוצאה מכך שצימצמו אותם לשנים במקום שלשה בחיבור לאילון? זה חייב בייצוגית הענין הזה. לכל הבאים מכביש גהה ומתחברים לכביש מספר אחד או ממחלף שפירים אין אפשרות להתחבר לנתיב המהיר ופשוט לקחו להם נתיב שנבנה מכספי המיסים שלהם. חוצפה ושערוריה! יוסי לוי | 19.01.11 (ל"ת)
71. למה להתלונן אני כבר נוסע בנתיב הזה מאז שהוא ניפתח וכול יום אני מגיע לעבודה עם חיוך הנתיב הזה חסך לי בין 20-40 דקות כול יום וזה שווה הרבה יותר מ - 6 שקלים אלי | 19.01.11 (ל"ת)
68. נתיב יקר ומיותר יותר כלכלי מרכבת לכרמיאל, שעלות ההקמה יותר נמוכה ותמורה הרבה יותר גדולה נערי האוצר תוציאו את הראש מתל אביב אולי תגלו דברים חדשים. אבי | 19.01.11 (ל"ת)
67. וואו אפשר לחשוב שכל מישהגיב לא ישראלי בכלל... הישראלים הארורים האלה בכל הזדמנות שתהיה לכם תכפישו ותנסו לגנוב וכן גם אני כזה... קיריל | 19.01.11 (ל"ת)
65. גניבת נתיב ביומיים האחרונים לסלילה, צניות ברמה חדשה, ועכשיו גם שקר מכוון הכל כדי להעשיר את קופת המדינה, על חשבון אזרחי המדינה שהכל, אבל הכל מיועד אליהם. איפה ההגינות, איפה המחשבה להיטיב עם אזרחי המדינה, איפה המחשבה לעשות טוב כי הכל שייך לאזרחי המדינה? אין את זה ולצערי לא רואה את זה. הנתיב שנלקח מהכביש הציבורי הוא פשוט שוד בלילה ולכן כל הפקקים המלאכותיים . הנתיב "החדש" זה עוד בלוף כי בעצם לא סללו ככלום, כי בכניסה לתל אביב הכל יורד בדיוק למה שהיה. שום דבר לא השתנה. נתיב אחד לא נוסף. שלמה | 19.01.11 (ל"ת)
64. תגובת משרד התחבורה מוכיחה את נכלוליות כל המהלך. חפש את השוחד/משרה שמנה/"הטבות" עיסקיות . שמן לכיס | 19.01.11 (ל"ת)
63. זה בסדא אף פעם לא האמנו יען כי הליכוד יזם את הנתיב הליצני הזה על מנת לפגוע ולהציק לנו הנהגים יותר, ולעשות על חשבוננו כסף קל ומהיר. מודח מנחלה | 19.01.11 (ל"ת)
62. לשני - מגיבה 36 זה שאת מודה לכל הנהגים הנוסעים בנתיב המהיר כבר נראה מוזר. למה לך להודות להם? דווקא האינטרס שלך הוא כמה שפחות נהגים בנתיב המהיר, אלא אם כן את מפעילה את הנתיב. אלכס | 19.01.11 (ל"ת)
61. לא השתמש כלל בנתיב הנסיעה (סחיטת כסף) הנתיב הזה. לקיחת נתיב האורך כ 13 ק"מ מהמסלול הקיים והפיחתו לנתיב מהיר בתשלום זה שיא החוצפה וסחיטת כסף מהנהגים למה ???? חוצפה לקחו נתיב מהקיים לנתיב מהיר בניתם חניון ל 2000 רכבים רמפות כניסה ויציאה ועוד מספר מבנים ציבוריים ותוספת של אוטובוסים קטנים להסעות העסקת נהגים,ביזבוב של כסף החניון תמיד ישאר ריק מיותר לחנות שם לא יעיל כלל נתיב מהיר הוא נתיב חדש דו צדדי ולא חד צדדי רעיון הבלי של משרד האוצר והתחבורה אילו בניתם נתיב מהיר דו צדדי תת קרקעי כפי שנעשה בירושליים והחיפה כן אני מוכן לשלם זה מקצר ועוקף את הכניסה לערים ולא כפי שעשו בנתבי איילון חברים רעיון זה אמור לקרות בקרות לכביש החוף הבאים מצפון גם בנתיבי איילון ובככיש החוף וגם מכוון מזרח מפתח תקווה, רמת גן, בני ברק, יצרתם צוור בקבוק קשה כואב ומרגיז מאוד מקטע הקרוב ליציאה מחלף גלויות קיים שם גשר שניתן להרחיב אותו לצד מזרח ומערב מנדסי התנועה לא תכננו זאת נכון לבנתיים העומס קיים מ 06.00 בבוקר לפני כן בשעה 06.00 06.15 בבוקר התנועה היתה זורמת מה קורה היום צריך הרבה עצבים כדי להכנס לתל אביב וחפש לי עבודה לא בתל אביב. לא דיי אני משלם דמי חנייה לחניון עוד אשלם כסף לנתיב לא בה כלל בחשבון בבקשה נהגים סבלנות בבוקר בלי עבצים מיותרים ולשמור מרחק סביר מהרכב שלפניך שלום לנתיב לסחיטת הכסף דוד | 19.01.11 (ל"ת)
60. צריך לתת רק תחבורה ציבורית לנסוע, ורק למכוניות מרובות נוסעים- בכל הנתיבים! ולהגביר את כמות השאטלים. תחבורה ציבורית ראויה זה הפתרון היחיד. ככל שיש יותר כבישים- יש יותר פקקים. סטודנט לתכנון סביבתי | 19.01.11 (ל"ת)
59. מי שנכנס לת"א עם רכב פרטי- שישלם בשבוע שעבר שמתי את הרכב בחניון של הנתיב המהיר (בחינם), חיכיתי 3-4 דקות ואז יצא מיניבוס (גם חינם) של הנתיב המהיר עד למחלף השלום. בעוד שהתנועה בנתיבים הציבוריים 'זחלה' אנחנו הגענו לעזריאלי תוך פחות מ-15 דק', וזה עם כל העומס שהיה באיילון. אז מי שרוצה ליכנס עם רכבו לתוך ת"א, שישלם על הנסיעה (וגם מחיר מופקע על חניה בעיר) ושיפסיק להתלונן, כי יש אלטרנטיבה (והיא בחינם!!!) נהג | 19.01.11 (ל"ת)
56. אל תאמינו אל תאמינו לכל מה שאומרים לכם... הנתיב הזה פשוט בושה למדינה שלקחה חלק מהמרחב הציבורי של כולנו ונתנה לחברה פרטית במתנה איש יקר | 19.01.11 (ל"ת)
55. עוד פתרון של מדינה בלי שלטון שפוי. במקום למצוא פתרונות תחבורה שנובעים ממחדלים של הממשלות אחורה, כרגיל, כמובן וברור שיפילו את המחיר על האזרחים משלמי המיסים. במקום לבנות עוד קומה של כביש, עוד נתיבים, לשפר תחבורה ציבורית, להפריט את הרכבת לחלוטין 100% הפרטה כדי שיתחילו להיות יעילים ולא ביזיוניים - לא מוצאים פתרונות ואומרים- וואללה, ניתן לאיזה עסקן לבנות נתיב מהיר והאזרחים כבר ישלמו את המחיר הזה במקום הממשלה. האמת? נמאס לי מהמדינה הזאת כבר, אולי עדיף שארה"ב תנהל אותנו, שאובמה יהיה הנשיא פה וזהו. כל הקטע של ימין/שמאל הכל בולשיט, כולם פה חושבים דיי אותו דבר על הכל והאמת? - זה כבר לא כזה משנה כי גם שהשמאל בשלטון העניינים פה לא זזים וגם כשהימין בשלטון...אז אולי כדאי לרדת מהסוס הזה מו"מ עם הפלסטינים ולהתחיל לסדר את המדינה הזאת כבר עם שלטון אחר לא יהודי, אולי נוצרי שינהל יהודים כמו שיהודים היו רגילים מאות/אלפי שנים. טל | 19.01.11 (ל"ת)
53. רבותי, 6 שקל. אני מרוצה. תמשיכו לקטר, אל תיכנסו לנתיב המהיר. רק ככה הוא ימשיך להיות מהיר, בשבילי. עמי | 19.01.11 (ל"ת)
52. שמעו, הנתיב ממש בסר, ואם יש תקלה היא תתוקן כנראה שאף אחד לא זוכר איך נראו הימים הראשונים של סלקום בארץ, והיום היא אימפריה בקנה מידה עולמי. קצת חבלי לידה, למה אתם לא יכולים להיות סבלניים?? לידיה | 19.01.11 (ל"ת)
51. חלם! זה לא יקרה יותר כאשר כל ראש ממשלה,כל שר,כל חבר כנסת וכל פקיד ממשלה יבחנו חודש אחרי כניסתם לתפקיד בהבנת ספר על חלם! -כל אלה שהיכשלו יפנו מיד את המקום . (את הספר אפשר לממן מתקציב הקשר לציבור,אין צורך לחקות לאישור תקציב מיוחד.לידיעתם:ספר עולה פחות מאייפד) זאב | 19.01.11 (ל"ת)
50. מה ששכחו לספר לנו... לפני שנה + התעוררה בעיה - התברר כי לא ניתן היה להפקיע קרקעות באזור מחלף קיבוץ גלויות, ולכן לא ניתן לעשות הפרדה לטובת הנתיב המהיר וכל אחד יוכל לנסוע בכמה מאות מטרים אחרונים בנתיב חינם!!!!!!!!!! (רחמנא לצלן) היזם לא הסכים לכך ודרש פיצוי מהמדינה, היה מו"מ ארוך ובסופו נאמר ש"הגיעו להסכמה" ומהי ההסכמה? לקחת נתיב ציבורי לטובת העניין. זה לא היה התכנון המקורי אבל "ככה יצא", בחלם כמו בחלם.... בעלת זיכרון | 19.01.11 (ל"ת)
49. עכשיו מתלוננים רק כשמשלמים אגרה אז מתלוננים על שלטי עדכוני התנועה. העובדה שכל השלטים בכל הארץ תמיד טועים לא עורר שום תגובה עד עכשיו. מעניין. השלטים על כביש 4 ו 5 צודקים אחת ל15 יום בערך. פרי | 19.01.11 (ל"ת)
48. מכל התגובות לא שמעתי הרבה מגיבים שבאמת נוסעים כל בוקר בכביש. כי בסופו של דבר לא מפריע לי אם עשירים ואוטובוסים יסעו יותר מהר. כל עוד שהפקק בבוקר יקטן. אז יש מישהוא פה שנוסע כל בוקר בכביש ויכול להגיב מניסיון ולא רק מכתבות שמתפרסמות!?! סתם שואל | 19.01.11 (ל"ת)
47. לפחות זה יוריד מחירים בראשל"צ וקרבתה כי מחירי הדירות גבוהים מאוד וחבל. הפקק הבלתי נסבל מראשל"צ לת"א-ר"ג יש/פיע ובגדול על מחירי הדירות שם. אני מכיר אנשי הייטק שרצו לקנות שם והיום נמנעים מזה- העדיפו ללכת על כפר סבא יוסי | 19.01.11 (ל"ת)
46. למה הפקיעו נתיב אחד לציבור בחיבור גלויות (נשארו 2) והעבירו אותו לנתיב המהיר ??? כולם מתעלמים מנטילת רכוש הציבור לטובת זכיין פרטי איציק | 19.01.11 (ל"ת)
45. נראה לכם שאם הבעיה הייתה הפוכה הם היו "מחכים להנחיות מהממשלה"?!?? מה זה השטויות האלה? הממשלה שלנו גם ככה בטלנים, ועד שמידע "זורם" שם בצינורות יתחלפו עוד 2 ראשי ממשלה. אתם חברה פרטית? תקנו את מה שדרוש תיקון לפני שתחטפו תביעות. רוני האדום (מכעס) | 19.01.11 (ל"ת)
43. חרם על הכביש - רק אז הכביש יחזור אלינו יש לעשות חרם על כביש אגרה זה ורק כאשר החברה תראה שהיא לא מצליחה לשלם חובות ומשכורות היא תמכור אותו למדינה והכביש ישתחרר לידיים שלנו !!!!! עומר | 19.01.11 (ל"ת)
42. תפסיקו לבלבל מעולה קשקשנים תמיד נסעתי בשעה 700בבקר והיה לוקח לי שעה או יותר להגיע לפ"ת היום אני יוצאת ב7 30 ונהנת מנסיעה מהירה לאורך כל הכביש מדהים .תודה לכל הרכבים שנוסעים בנתיב המהיר שני | 19.01.11 (ל"ת)
41. נותנים לחתול לשמור על השמנת מה מצפים? שלט לפני הכניסה לנתיב צריך להיות של מע"צ ולא שלהם... .. | 19.01.11 (ל"ת)
40. לא לנסוע בנתיב המהיר אם אף אחד לא יסע בנתיב המהיר, מה שיקרה הוא שאחרי כמה זמן המדינה תכנע ותאלץ לפתוח את הנתיב בחינם. כלומר, צריך להתאפק חודש עד מקסימום שלושה חודשים ואחר כך נהנה מנתיב חינם לכל השנים. תומר | 19.01.11 (ל"ת)
39. ל-32: זה באמת נראה נחמד, אך יש דבר שלא הבנתי: איך אתה חוזר בערב, הרי נתיב הוא חד-כיווני שאטל גם מחזיר אותך בחזרה בחינם? בדרך חזרה אתה תקוע בפקק כמובן...כי לא בנו תחנת רכבת כפי שהיה תכנון... אולג | 19.01.11 (ל"ת)
38. אנחנו שותקים- אלא יוצאים לרחובות מאפשרים לחבורת אנשים שהשירות הצבאי עלה להם קצת יותר מדי לראש לנהל אותנו ואז אנחנו מתלוננים שבמקום לאפשר תנועה ציבורית נוחה- יוצרים נתיב לעשירים ובמקום לבנות רכבת קלה בת"א- עוד מעט הכניסה ברכב סתם תעלה כסף וחגיגת הדלק של האוצר נמשכת... אנשים- אנחנו צריכים איש עקרונות מלא באמביציה שיוציא אותנו לרחובות. כי ככה נמשיך לשלם ולשתוק יש מתנדב? שולה | 19.01.11 (ל"ת)
37. שוד של הציבור לטובת העשירים בלבד. מצאו פתרון לפקק, בדרך של נתיב למי שיכול לשלם. באותו זמן גנבו נתיב משאר עם ישראל. שלושה נתיבים צריכים להצטמצם לשניים, מה שכמובן מגדיל את הפקק. במיוחד אכלו אותה תושבי ראשון לציון והדרום. הפקק שלהם גדל בצורה נוראית. צריך להודיע לשרי הממשלה, מי שלא יתמוך בביטול הנתיב, לא יקבל את קולותינו בבחירות הבאות. שלום | 19.01.11 (ל"ת)
36. נבלות...מפלים בין נכים !!! מאפשרים נסיעה בחינם רק לנכים אם תו נכה כחול (כסא גלגלים), ולא לנכים עם משולש ירוק, כאלה על קביים, ובכלל מוגבלי ניידות. מדינה עלובה ומושחתת. נכים נחשבים לאזרחים סוג ב' נכה | 19.01.11 (ל"ת)
35. נתיב מעולה - אני לוקח את השאטל בחינם!!!!!! וחוסך הכל אני עובד באיזור הבורסה וזה מדהים מדהים. אני מגיע לחניון לוקח שאטל בחינם!!!!! ומגיע מיד לעבודה זה מדהים כל הכבוד דני | 19.01.11 (ל"ת)
31. שמשהו מהנוסעים יפנה לבית המשפט בבקשה לייצוגית מה אין אף עו"ד בין הנוסעים? בין אם נעשה בזדון ובין אם בטעות מדובר בהטעיה צרכנית ומין הראוי שהזכיין ישא בעלויות ויפתור את הנוסעים מתשלום עד לטיפול בתקלה. רונן | 19.01.11 (ל"ת)
30. מידי יום אני נוסע בכביש 1 והנתיב המהיר כמעט ריק ממכוניות ומי שנוסע בו נוסע בקצב זהה לשלי. זו סתם חלמאות, ויתרה מכך זה המשך ישיר לאיבוד האחריות הממשלתית. מדוע לא נבנה נתיב נוסף לרווחת הכלל? זה המשך ישיר לעבודה שמי שצריך קביים מטלפן ליד שרה ומי שצריך אמבולנס לעזר מציון. למה המדינה אינה ממנת את הדברים האלו? יוסי | 19.01.11 (ל"ת)
29. שיטת חיוב מגוחכת זה ממש חוצפה שמחייבים לפי העומס בכביש ועד 75 שקלים. ישנם נהגים שישקלו לנסוע בנתיב בעלות קבועה של 10 שקלים מבלי שהחשבון יקפוץ כל פעם. איך אפשר לדעת מה העלות לפני הנסיעה? זאת רמאות. טלי | 19.01.11 (ל"ת)
28. נראה לכם שאם הבעיה הייתה הפוכה הם היו "מחכים להנחיות מהממשלה"?!?? מה זה השטויות האלה? הממשלה שלנו גם ככה בטלנים, ועד שמידע "זורם" שם בצינורות יתחלפו עוד 2 ראשי ממשלה. אתם חברה פרטית? תקנו את מה שדרוש תיקון לפני שתחטפו תביעות. רוני האדום (מכעס) | 19.01.11 (ל"ת)
27. אחלה נתיב. כל בוקר במקום שעה ורבע 20דקות ממודיעין לתא תפסיקו לקנטר. ולא. אני לא עובד אצלהם אני 5 שנים נוסע מודיעין תא כשעה שעה ורבע כל יום משבוע שעבר לוקח לי 20 דקות (6 דקות מתוכם בנתיב המהיר) כל בוקר ב8 שאני נכנס רשום עומס מגנות- 6 שח ובאמת עומדים מגנות. מודיעין | 19.01.11 (ל"ת)
26. מדינה של רמאים וגנבים סתם ביום בהיר החליטו לקצץ נתיב אחד ולהפכו לנתיב אגרה בעבר היו בכביש 4 נתיבים והיום 3 , גם בכניסה לאיילון היו 3 נתיבים והיום רק 2 ,איך לא יהיה פקוק ,כך ניקח מהתושבים עוד 6-75 ש"ח כל יום דיי לחוצפה ולרמאות אנחנו משלמים מספיק מיסים תעשו נתיב אגרה אבל בנוסף ולא במקום eyal | 19.01.11 (ל"ת)
23. כך תילחמו בחזירות: הכנסו לנתיב המהיר בתשלום כחוק. סעו כחוק אך לכל היותר 65 קמ"ש. זה יסתום את הנתיב ויהפוך אותו ללא כדאי. בכל יום מספיק נהג אחד שיתנדב בשעות העומס. דור | 19.01.11 (ל"ת)
21. סבבה, היו בעיות? תחזירו את הכסף. אבל אל תגידו שהיו בעיות ותמשיכו כאילו כלום לא קרה. | 19.01.11 (ל"ת)
20. למגיב 6 - על מנהרות הכרמל שמעת? שהסתיים לפני הזמן, באמת חוסך זמן ונפתח ללא תקלות! יובל | 19.01.11 (ל"ת)
16. נתיב הפרייארים והמיליונרים מי שיש לו כסף לזרוק- שיבלה. לכל אדם נורמלי הנתיב הזה לא חוסך כלום עוז | 19.01.11 (ל"ת)
15. WAZE הפתרון לעדכוני תנועה אמיתיים!!! התוכנה הזאת הצילה אותי מהרבה פקקים וחסכה לי זמן רב. היא מעדכנת אוטומטית את מצב התנועה לפי מהירות הנסיעה של המשתמשים בה והם אילו שמעדכנים אותה במה שקורה בכבישים, תאונות, משטרות וכו'. חובה לכל נייד עם GPS!!! אריק | 19.01.11 (ל"ת)
14. כל הנתיב המהיר הזה חוצפה !!! לאן הלך הנתיב השלישי באיילון - דרך קלה לעשות כסף - גורמים לפקקים (אמתיים ומדומים) ע"י לקיחת נתיב שנסיעה בו הייתה בחינם ועכשיו לוקחים כסף - אחלה START UP - חוצפנים. יוסי | 19.01.11 (ל"ת)
13. ממש דז'ה וו להתחלה של כביש 6 ... אותם תלונות וטענות היו עם פתיחתו של כביש 6. היום כביש 6 הפך להיות כביש פקוק ועמוס ואותו דבר יקרה גם בנתיב המהיר. בוכים ומשלמים, ישראל 2011. ש.ז. | 19.01.11 (ל"ת)
11. אנחנו רק בהתחלה עוד מעט יהיו פתאום הרבה תאונות דרכים בציבורי ,יישלחו שיירת משאיות איטיות ועד הרבה מפרי הראש היהודי ,העיקר שהכל ינקז למהיר .נחיה וניראה . דוד הבוחן | 19.01.11 (ל"ת)
10. בעידן המחשבים לא בעייה לבטל את החיוב אבל מדוע לטרוח... הנהגים כבר התרגלו שהם הפרה החולבת של המדינה. ששון לולו | 19.01.11 (ל"ת)
8. פעם אחת אנו רוצים לשמוע שפרויקט חדש שהושק פועל ללא דופי. כנראה שנמשיך לחכות עוד שנים ארוכות. חלם חלמנוביץ | 19.01.11 (ל"ת)
7. נתיב אידיוטי. תאונה והוא נחסם. אין לאן לברוח צריך ועדת חקירה ממלכתית לבדוק איך הצליח לבוא לעולם aviku | 19.01.11 (ל"ת)
5. כל הרעיון הוא גניבה ללא קשר לבעיות המערכת כל הנתיב המהיר הזה הוא גניבה לאור יום. ביזיון איך שאיפשרו לסוף הנתיב לבוא על חשבון הנתיבים הציבוריים ובכך באופן מגוחך יצרו שם פקק מכוון כך שגם ב12:00 בצהריים תמצא את עצמך עומד בפקק שמתוכנן בדיוק בשבילם מיטל | 19.01.11 (ל"ת)
2. כל הרעיון הוא גניבה ללא קשר לבעיות המערכת כל הנתיב המהיר הזה הוא גניבה לאור יום. ביזיון איך שאיפשרו לסוף הנתיב לבוא על חשבון הנתיבים הציבוריים ובכך באופן מגוחך יצרו שם פקק מכוון כך שגם ב12:00 בצהריים תמצא את עצמך עומד בפקק שמתוכנן בדיוק בשבילם מיטל | 19.01.11 (ל"ת)
בלעדי ל"כלכליסט": הנתיב המהיר הזהיר מעומס בכניסה לת"א? אל תאמינו לו
83 תגובות לכתיבת תגובה