אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בלעדי ל"כלכליסט": הנתיב המהיר הזהיר מעומס בכניסה לת"א? אל תאמינו לו

83 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

78.
לכל תושבי ראשל"צ - די לקטר. הנתיב גם לטובתכם
אני מגיע כל יום מראשל"צ בשעות העומס - אחרי מחלף ראשון אני עובר לימני, נוסע לכיוון ירושלים ומסתובב אחרי שפירים, שם נכנס לנתיב המהיר. זה חוסך לי לפחות 20 דקות, והדלק של ה-20 דקות האלה, וכמובן שעות העבודה (וגם הבלאי של הרכב) שווים הרבה הרבה יותר משישה שקלים. אז לדעתי מי שרוצה שישלם ומי שרוצה שלא ישלם, אבל דבר אחד בטוח: יש אלטרנטיבה לפקק, מה שלא היה קודם ולא היה גם עם היו הופכים את הנתיבים לחופשיים. רק יודעים לקטר.
די לקטר, פשוט די | 19.01.11
77.
32, זו כל הבעיה: שאטל חינם יכלו לעשות גם בלי לקחת נתיב
בסך הכל הפקיעו שטח אדמה והעניקו אותה לעשרות שנים לעסק פרטי, ועוד לקחו נתיב מאיילון שמומן על ידי משלמי המסים וחיברו אותו לנתיב הפרטי, והכי חמור - שאין כניסה למי שמגיעים מכביש 4 מדרום (אשדוד / ראשל"צ) ולמי שמגיעים מאיילון צפון (ממחלף חולות, בת ים וחולון) ואותם תקעו בפקק. הרי יכלו להקים חניון בשפירים ולארגן משם שאטלים, בלי נתיב בתשלום.
בבה | 19.01.11
72.
שערוריה
ולמה אף אחד לא מתייחס לפקקים העצומים שנוצרו בנתיבים הפתוחים כתוצאה מכך שצימצמו אותם לשנים במקום שלשה בחיבור לאילון? זה חייב בייצוגית הענין הזה. לכל הבאים מכביש גהה ומתחברים לכביש מספר אחד או ממחלף שפירים אין אפשרות להתחבר לנתיב המהיר ופשוט לקחו להם נתיב שנבנה מכספי המיסים שלהם. חוצפה ושערוריה!
יוסי לוי | 19.01.11
65.
גניבת נתיב ביומיים האחרונים לסלילה, צניות ברמה חדשה, ועכשיו גם שקר מכוון
הכל כדי להעשיר את קופת המדינה, על חשבון אזרחי המדינה שהכל, אבל הכל מיועד אליהם. איפה ההגינות, איפה המחשבה להיטיב עם אזרחי המדינה, איפה המחשבה לעשות טוב כי הכל שייך לאזרחי המדינה? אין את זה ולצערי לא רואה את זה. הנתיב שנלקח מהכביש הציבורי הוא פשוט שוד בלילה ולכן כל הפקקים המלאכותיים . הנתיב "החדש" זה עוד בלוף כי בעצם לא סללו ככלום, כי בכניסה לתל אביב הכל יורד בדיוק למה שהיה. שום דבר לא השתנה. נתיב אחד לא נוסף.
שלמה | 19.01.11
61.
לא השתמש כלל בנתיב הנסיעה (סחיטת כסף) הנתיב הזה.
לקיחת נתיב האורך כ 13 ק"מ מהמסלול הקיים והפיחתו לנתיב מהיר בתשלום זה שיא החוצפה וסחיטת כסף מהנהגים למה ???? חוצפה לקחו נתיב מהקיים לנתיב מהיר בניתם חניון ל 2000 רכבים רמפות כניסה ויציאה ועוד מספר מבנים ציבוריים ותוספת של אוטובוסים קטנים להסעות העסקת נהגים,ביזבוב של כסף החניון תמיד ישאר ריק מיותר לחנות שם לא יעיל כלל נתיב מהיר הוא נתיב חדש דו צדדי ולא חד צדדי רעיון הבלי של משרד האוצר והתחבורה אילו בניתם נתיב מהיר דו צדדי תת קרקעי כפי שנעשה בירושליים והחיפה כן אני מוכן לשלם זה מקצר ועוקף את הכניסה לערים ולא כפי שעשו בנתבי איילון חברים רעיון זה אמור לקרות בקרות לכביש החוף הבאים מצפון גם בנתיבי איילון ובככיש החוף וגם מכוון מזרח מפתח תקווה, רמת גן, בני ברק, יצרתם צוור בקבוק קשה כואב ומרגיז מאוד מקטע הקרוב ליציאה מחלף גלויות קיים שם גשר שניתן להרחיב אותו לצד מזרח ומערב מנדסי התנועה לא תכננו זאת נכון לבנתיים העומס קיים מ 06.00 בבוקר לפני כן בשעה 06.00 06.15 בבוקר התנועה היתה זורמת מה קורה היום צריך הרבה עצבים כדי להכנס לתל אביב וחפש לי עבודה לא בתל אביב. לא דיי אני משלם דמי חנייה לחניון עוד אשלם כסף לנתיב לא בה כלל בחשבון בבקשה נהגים סבלנות בבוקר בלי עבצים מיותרים ולשמור מרחק סביר מהרכב שלפניך שלום לנתיב לסחיטת הכסף
דוד | 19.01.11
59.
מי שנכנס לת"א עם רכב פרטי- שישלם
בשבוע שעבר שמתי את הרכב בחניון של הנתיב המהיר (בחינם), חיכיתי 3-4 דקות ואז יצא מיניבוס (גם חינם) של הנתיב המהיר עד למחלף השלום. בעוד שהתנועה בנתיבים הציבוריים 'זחלה' אנחנו הגענו לעזריאלי תוך פחות מ-15 דק', וזה עם כל העומס שהיה באיילון. אז מי שרוצה ליכנס עם רכבו לתוך ת"א, שישלם על הנסיעה (וגם מחיר מופקע על חניה בעיר) ושיפסיק להתלונן, כי יש אלטרנטיבה (והיא בחינם!!!)
נהג | 19.01.11
55.
עוד פתרון של מדינה בלי שלטון שפוי. במקום למצוא פתרונות תחבורה שנובעים
ממחדלים של הממשלות אחורה, כרגיל, כמובן וברור שיפילו את המחיר על האזרחים משלמי המיסים. במקום לבנות עוד קומה של כביש, עוד נתיבים, לשפר תחבורה ציבורית, להפריט את הרכבת לחלוטין 100% הפרטה כדי שיתחילו להיות יעילים ולא ביזיוניים - לא מוצאים פתרונות ואומרים- וואללה, ניתן לאיזה עסקן לבנות נתיב מהיר והאזרחים כבר ישלמו את המחיר הזה במקום הממשלה. האמת? נמאס לי מהמדינה הזאת כבר, אולי עדיף שארה"ב תנהל אותנו, שאובמה יהיה הנשיא פה וזהו. כל הקטע של ימין/שמאל הכל בולשיט, כולם פה חושבים דיי אותו דבר על הכל והאמת? - זה כבר לא כזה משנה כי גם שהשמאל בשלטון העניינים פה לא זזים וגם כשהימין בשלטון...אז אולי כדאי לרדת מהסוס הזה מו"מ עם הפלסטינים ולהתחיל לסדר את המדינה הזאת כבר עם שלטון אחר לא יהודי, אולי נוצרי שינהל יהודים כמו שיהודים היו רגילים מאות/אלפי שנים.
טל | 19.01.11
50.
מה ששכחו לספר לנו...
לפני שנה + התעוררה בעיה - התברר כי לא ניתן היה להפקיע קרקעות באזור מחלף קיבוץ גלויות, ולכן לא ניתן לעשות הפרדה לטובת הנתיב המהיר וכל אחד יוכל לנסוע בכמה מאות מטרים אחרונים בנתיב חינם!!!!!!!!!! (רחמנא לצלן) היזם לא הסכים לכך ודרש פיצוי מהמדינה, היה מו"מ ארוך ובסופו נאמר ש"הגיעו להסכמה" ומהי ההסכמה? לקחת נתיב ציבורי לטובת העניין. זה לא היה התכנון המקורי אבל "ככה יצא", בחלם כמו בחלם....
בעלת זיכרון | 19.01.11
38.
אנחנו שותקים- אלא יוצאים לרחובות
מאפשרים לחבורת אנשים שהשירות הצבאי עלה להם קצת יותר מדי לראש לנהל אותנו ואז אנחנו מתלוננים שבמקום לאפשר תנועה ציבורית נוחה- יוצרים נתיב לעשירים ובמקום לבנות רכבת קלה בת"א- עוד מעט הכניסה ברכב סתם תעלה כסף וחגיגת הדלק של האוצר נמשכת... אנשים- אנחנו צריכים איש עקרונות מלא באמביציה שיוציא אותנו לרחובות. כי ככה נמשיך לשלם ולשתוק יש מתנדב?
שולה | 19.01.11
37.
שוד של הציבור לטובת העשירים בלבד.
מצאו פתרון לפקק, בדרך של נתיב למי שיכול לשלם. באותו זמן גנבו נתיב משאר עם ישראל. שלושה נתיבים צריכים להצטמצם לשניים, מה שכמובן מגדיל את הפקק. במיוחד אכלו אותה תושבי ראשון לציון והדרום. הפקק שלהם גדל בצורה נוראית. צריך להודיע לשרי הממשלה, מי שלא יתמוך בביטול הנתיב, לא יקבל את קולותינו בבחירות הבאות.
שלום | 19.01.11
30.
מידי יום אני נוסע בכביש 1 והנתיב המהיר כמעט ריק ממכוניות
ומי שנוסע בו נוסע בקצב זהה לשלי. זו סתם חלמאות, ויתרה מכך זה המשך ישיר לאיבוד האחריות הממשלתית. מדוע לא נבנה נתיב נוסף לרווחת הכלל? זה המשך ישיר לעבודה שמי שצריך קביים מטלפן ליד שרה ומי שצריך אמבולנס לעזר מציון. למה המדינה אינה ממנת את הדברים האלו?
יוסי | 19.01.11
26.
מדינה של רמאים וגנבים
סתם ביום בהיר החליטו לקצץ נתיב אחד ולהפכו לנתיב אגרה בעבר היו בכביש 4 נתיבים והיום 3 , גם בכניסה לאיילון היו 3 נתיבים והיום רק 2 ,איך לא יהיה פקוק ,כך ניקח מהתושבים עוד 6-75 ש"ח כל יום דיי לחוצפה ולרמאות אנחנו משלמים מספיק מיסים תעשו נתיב אגרה אבל בנוסף ולא במקום
eyal | 19.01.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת