אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ישראל כץ: ישראל תשקיע כ-107 מיליארד שקל בתחבורה

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
מה עם רכבת לאילת + רכבת לטבריה וקריית שמונה/מטולה ? זה הכי חשב !!!!!!!!!
ברגע שהמסילות לאילת וק.שמונה יבנו - למעשה, כל הארץ תהיה מרושתת מצפון עד דרום, ובעתיד יהיה קל לחבר עוד מסילות ותחנות פנימיות בין המסגרת המסילתית הנ"ל (כמו בתווייה של קורי עכביש.....). חוץ מזה יש משמעות אדירה לפיתוח התיירתי בערבה, ואילת - בדרום, וטבריה, צפת, וראש-פינה - בצפון.
משה יעקבי | 22.01.11
6.
הרבה כסף שנזרק לריק
שימו לב מה אומר מנכל של לשעבר - מחסור עולמי בדלק בגלל שיא תפוקת הנפט בעשור הקרוב. כבר היום חבית נפט מעל 90 דולר. הביקוש לנפט עולה, אבל שיא גילויי הנפט היה לפני 30 שנה. כבר 5 שנים שהפקת הנפט לא עולה - כי קשה יותר ויותר להפיק את הנפט הקיים. אנחנו צריכים שינוי מחשבתי - פיתוח BRT, אופניים ורכבות במקום עוד כבישים ועוד מחלפים. בנוסף הכבישים החדשים יוצרים שכונות צמודות קרקע, שגורמות לקניית עוד מכוניות ועוד פקקים. בתל אביב, לא יוסיפו עוד כבישים בתוך העיר, וגם לא בירושלים או בחיפה. מה שאומר שעוד כבישים למכוניות = עוד פקקים. לא מאמינים - תסכלו על 10 השנים האחרונות - בנו המון כבישים ומחלפים ואתם עדיין תקועים יותר יותר שעות בפקק. בקוריטיבה , בוגוטה ופורטלנד מצאו דרך לעשות דברים בצורה אחרת. אפשר גם אצלנו.
האזרח דרור | 20.01.11
4.
מה עם הכביש שלנו- כביש 40, הכביש הכי ארוך בארץ, הכי איטי ומיושן.
הגיע הזמן לעשות בכביש הזה מחלפים/ הפרדות מפלסיות. בחייאת ישראל כץ - מי זה שממליץ לך על סדר הפיתוחים......... יש כבישים שמגרדים אותם וסוללים בחזרה 10 פעמים ( שכבה של מטר אספלט ) ויש כבישים שכל מטר יש בור ורמזור משנות הארבעים. וכן אני לא מתלוצץ וקטנוני - אני פשוט כל היום בכבישים. איך ייתכן שבדרך 40 צומת בילו לכיוון באר שבע ( אין ולו מחלף אחד ), איך לעזאזל לא יהיו תאונות ( זה כביש שמגיע מאילת ). תחשבו נהג שנוסע כל כך הרבה שעות ולא בזין שלו לעצור באדום. האמת - הרמזור גם מיותר לחלוטין, בסה"כ נותן ל5 מושבים לעבור - אז למה לעצור כביש ראשי. הפרדה מפלסית ומחלפים זה שם המשחק - בכל העולם רואים את זה. רמזורים OUT מחלפים IN.
עידן | 19.01.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת