אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

גיורא רום: "תפקידי להפוך את רת"א לגוף בעל סטנדרטים בינלאומיים"

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
כל כך פשוט ופתיר - כמו באירופה מבחן בסימולטור ונגמר הקשקוש הזה
שראש רת"א יסכן את קיומן של חברות התעופה הישראליות בגלל ענייני אגו זה מזעזע. החברות לא אשמות בתקנה המוזרה והלא הגיונית שראש רת"א קבע. גם הטייסים לא אשמים והם אפילו מדברים אנגלית תעופתית ברמה גבוהה מאד. במדינות אירופה מבוצע מבחן אנגלית בתוך חברות התעופה בדיוק כמו שבוחנים מוסמכי רת"א בישראל בוחנים את הטייסים בסימולטור. מבחינת הFAA אין בעיה שהטייסים ייבחנו באנגלית במבחן הנתיב או בסימולטור. אם רת"א ימשיכו כך-"להוכיח" שהם הקובעים ואין איש מלבדם- אז ישראל תישאר עוד שנים רבות בדרוג 2 וכנראה שלפחות חברת תעופה אחת תיסגר. חבל , חבל מאד
מבין מקרוב | 25.01.11
7.
הטייסים בארץ הם מהטובים בעולם וחבל שגיורא רום הכניס אותם לקלחת מטומטמת
מבחני האנגלית נועדו לטייסים סיניים , רוסים, ועוד כאלו שהתחילו לטוס לארה"ב ויצרו שם בל גןא נורמלי. רשות התעופה של כל מדינה קובעת את דרך הגדרת האנגלית של טייסיה בדיוק כמו שהיא קובעת את דרך הכשרתם ואופן ביצוע המבחנים שלהם בסימולטורים. מבחינת האמריקאים שהורידו לרת"א את הדירוג מספיק מבחן אנגלית במסגרת מבחן הסימולטור או מבחן הנתיב השנתי ?(זה הרבה יותר מהנדרש למעשה). גיורא רום הגיע מחייל האויר אבל ממש לא מבין בתעופה אזרחית. פיקשש את הנקודה העיקרית- "חוק" קודם כל תקיים ואחר כך אם צריך תבצע שיפורים (מעולם לא קרתה תאונה לטייס ישראלי בגלל אנגלית כי הם נבחנים לפני קבלת הרשיון שלהם בחברות התעופה.אבל גיורא רום אמר שהוא יראה לאמריקאים שאנחנו יותר טובים... אז הוא סוחב את התעופה הישראלית למשבר עמוק רק כי רוצה להראות דבר לא נחוץ. מהמםםםםםםםם
חבל מאד | 24.01.11
4.
קחו את תקנות ה FAA ואמצו אותן כמו שהן. באנגלית!
למה אתם צריכים להמציא תקנות וחוקים לא רלוונטיים. הרי ממילא בכל העולם התקנות מבוססות על ה FAA. הכי פשוט לקחת את התקנות המקוריות (באנגלית, גם כי זו שפת התעופה וגם כי אני לא סומך על התרגום לעברית...) ולאמץ אותן. תחריגו רק כל מיני תקנות שפוגעות לכם בחיל האוויר או התייחסויות ייחודיות בטחוניות אחרות של ישראל והנה לכם תקנות מודרניות שיאושרו ע"י ה FAA. כל דבר אחר רק יגרום להתנגשויות בעתיד.
ICAO | 23.01.11
2.
תפקידו יסתיים הרבה לפני כן כי הוא מוביל את התעופה לכאוס
כנראה שהוא רוצה להיות בתפקיד עוד הרבה שנים כי בדרך שהוא מנסה להעביר את חוק הטייס החדש והתקנות זה לא יגמר גם עוד 5 שנים. במקום לריב עם כולם ולהכנס לכל בור אפשרי- ניתן לסיים את הטיפול בדברים מייד תוך עמידה בדרישות ICAO אבל הוא רוצה להשאר בתפקיד עוד הרבה זמן... אלא אם פשוט יפוטר
בכיר בתחום | 22.01.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת