7. כשהפקת המוזיקה הופכת לזולה אין לחברות ממה לעשות כסף פעם הם החתימו על חוזים ארוכי טווח כי לא היה לאומנים כסף להפיק את הדיסק. הם לקחו את רוב הכסף לעצמם והאומן התפרנס מהופעות. כיום להפיק את הדיסק עולה פחות אז האמנים מפיצים אותם בעצמם (יוטיוב, אתר פרטי וכו') ועדיין מרוויחים מההופעות עמיר | 25.01.11 (ל"ת)
6. המספרים יכולים בקלות להיות מטעים 6 אחוז צמיחה מכמה ? 8 אחוז ירידה מכמה ? נגיד שמכרו דיסקים ב 120 מיליון דולר ב 2009? ירידה של 8 אחוז אומר שמכרו ב 110 מיליון ב 2010. (ירידה של 10 מיליון) נגיד שמכרו מוסיקה דיגיטאלית ב 180 מיליון ב 2009. עלייה של 6 אחוז אומר שב 2010 מכרו ב 191 מיליון ב 2010. כלומר - למרות שהצמיחה נראית קטנה יותר מהירידה, המצב הוא בעצם הפוך - כך שסה"כ ההכנסות גדלו. -- והיו כבר כמה ידיעות שמכירות המוסיקה הדיגיטאלית עברו את מכירות הדיסקים. עכשיו - נוסיף לזה שכשמוכרים מוסיקה בלי דיסקים - עלויות ה"ייצור" נמוכות הרבה יותר (אין דיסקים, אין עטיפות, אין ניירות, אין משאית שמביאה, אין חנויות, אין חשמל, אין מוכרים, אין תאורה, אין מנקה, אין ארנונה) --- סה"כ הרווח - גדול הרבה יותר. אז . . . . שלא יעבדו עליכם. | 24.01.11 (ל"ת)
5. האמת היא שאין כסף לרכוש מותרות כמו מוסיקה. אני מקשיב לרשת ג ומספיק לי חוץ מזה שמוסיקה עולה המון כסף ואני מעדיף לשלם את המשכנתא במקום ל"קנות" או בעצם להשכיר דברים דיגיטליים. הגלשן | 24.01.11 (ל"ת)
4. לא קונה יותר אני כבר שלוש שנים משתמש בשירות אתר רפסודי ארהב שמציעה שמיעת תכנים און ליין, עובד גם בסלולר. אין צורך בקבצים או דיסקים יותר והשימוש חוקי בתשלום דייב | 24.01.11 (ל"ת)
2. למה עוד אי אפשר כמעט לקנות מוזיקה דיגיטלית בארץ? לא הגיע הזמן להפעיל את אייטיונס גם בארץ? אני ואני | 24.01.11 (ל"ת)
1. "הרבה פחות מהנדרש כדי לפצות את התעשייה על הפסדיה מהצניחה במכירות הדיסקים. " הערכות בלבד. הערכות מוטות אשר ניתנו ע"י "מחקרים" שהוזמנו ע"י קרטל. חרדי נגד אינטל | 24.01.11 (ל"ת)
המוזיקה הדיגיטלית לא נותנת לחברות התקליטים סיבות לשיר
7 תגובות לכתיבת תגובה