אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

המוזיקה הדיגיטלית לא נותנת לחברות התקליטים סיבות לשיר

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
כשהפקת המוזיקה הופכת לזולה אין לחברות ממה לעשות כסף
פעם הם החתימו על חוזים ארוכי טווח כי לא היה לאומנים כסף להפיק את הדיסק. הם לקחו את רוב הכסף לעצמם והאומן התפרנס מהופעות. כיום להפיק את הדיסק עולה פחות אז האמנים מפיצים אותם בעצמם (יוטיוב, אתר פרטי וכו') ועדיין מרוויחים מההופעות
עמיר | 25.01.11
6.
המספרים יכולים בקלות להיות מטעים
6 אחוז צמיחה מכמה ? 8 אחוז ירידה מכמה ? נגיד שמכרו דיסקים ב 120 מיליון דולר ב 2009? ירידה של 8 אחוז אומר שמכרו ב 110 מיליון ב 2010. (ירידה של 10 מיליון) נגיד שמכרו מוסיקה דיגיטאלית ב 180 מיליון ב 2009. עלייה של 6 אחוז אומר שב 2010 מכרו ב 191 מיליון ב 2010. כלומר - למרות שהצמיחה נראית קטנה יותר מהירידה, המצב הוא בעצם הפוך - כך שסה"כ ההכנסות גדלו. -- והיו כבר כמה ידיעות שמכירות המוסיקה הדיגיטאלית עברו את מכירות הדיסקים. עכשיו - נוסיף לזה שכשמוכרים מוסיקה בלי דיסקים - עלויות ה"ייצור" נמוכות הרבה יותר (אין דיסקים, אין עטיפות, אין ניירות, אין משאית שמביאה, אין חנויות, אין חשמל, אין מוכרים, אין תאורה, אין מנקה, אין ארנונה) --- סה"כ הרווח - גדול הרבה יותר. אז . . . . שלא יעבדו עליכם.
 | 24.01.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת