אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

עתיק זה יפה: יבוא מכוניות האספנות פורח

20 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

20.
"שוק" זה כולל הכל
איזה שוק ואיזה בטיח , שוק זה כולל הכל , ייבוא רכבים , ייבוא חלפים מסודרים , שוק מסודר כאן בארץ. בין זה ובין המציאות המרחק שמיים וארץ . בעיות בירוקרטיות שכאילו נועדו לחנוק את האספנים שנדרשים לחלפים מקוריים ולא חלטורות עושים לנו את המוות ! איך ניתן לתחזק רכב אספנות עתיק בלי אפשרות ייבוא מסודר של חלפים , בלי בירוקרטיות מיותרות ? איך איך .......?
דרור | 29.01.11
19.
ל1
הצדק איתך- אך אבקש לסייג את דבריך לשני מישורים, הגלוי והנסתר. פרשת נמרי את קיפניס, כידוע, אינה קיימת. לא תמצא אותה בשום פסק דין ובשום אתר. עקבותיה, כמו עקבות הצמד חמד נעלמו והיא מוזכרת רק בחוגים מצומצמים, כסוג של קוריוז על חוצפה, חתרנות ואיוולת. במישור הגלוי, כידוע, אנו האספנים נאלצים להתמודד עם אוטם ליבם של פקידי המכס. כאשר הבאתי ארצה את הצונדאפ שלי שוויו הוערך ב2,300 יורו והמכס ששולם עליו היה שקול ל5,000 יורו. למה? כי פקיד קבע. עשה לי פרצוף של מושט באקווריום. "זו בעיה שלך, זה מה שאמר השמאי", הוא הסביר: "לא רוצה? תשלח אותו בחזרה לגרמניה". לא שילמתי? ברור ששילמתי.
אפרים פרחי, בעל רכב אספנות | 27.01.11
17.
המערכת לא אוהבת אותנו -- האספנים
גם אני יבאתי החודש רכב אספנות ''פיאט'' וגם לי נקבע שומה כפולה מזו שבאמת שילמתי והכל גלוי ומוכח .....אז על על שום מה ?? אה ?? על סמך מחליט שמאי שהרכב לא שווה את מה ששילמתי עליו באי ביי וה''שוק'' החליט שזה המחיר ומכפיל ( בדיוק) את המחיר ....מעצבן ולא נכון לעשות כך ........ואין לך ברירה אתה חייב לשלם כי אתה רוצה את רכבך.......גם ככה חיכית לו המון שבועות ורק בגלל מערכת שבפרוש מקשה עליך ולא עוזרת לך של משרד התחבורע !!!!
אורי | 26.01.11
12.
תגובה ל2 שמאי "שלמה כרמלי"
מר כרמלי, בתגובתך כעת הפכת לצדיק ישראל?!. רק לפני פחות משבוע קבעת לי שמאות לרכב רולס רויס מודל 1974 שקניתי דרך EBAY בסך של 7000$ כולל ההובלה, ואתה במו ידיך קבעת מחיר שמאות בסך של 19444$ ! מעניין שפעם אתה הופך לצדיק המכס, וכעת אתה מנסה להיות צדיק ישראל - למען יראו וייראו? לפחות תחליט על דרך כלשהי ולא רק כותרות של שקר כרוני....., כי בסוף הכל מתגלה, כמקרה דנן. אמיר גבור רו"ח
אמיר גבור | 26.01.11
11.
שמאים "ומומחים" לרכבי אספנות,
מר כרמלי היקר זה שאתה משמש שמאי של המכס או חברות ביטוח או כל גוף אחר אינו אומר שאתה מבין ברכבי אספנות או ביבוא רכב אספנות.בזמן היותי יו"ר מועדון ה-5 פעלתי לאפשר יבוא רכבי אספנות לארץ, וכתוצאה מיזה התעשרה מדינתנו באוצרות מוטוריים תרבותיים, מכיוון שאני בנושא כבר יותר משני עשורים ומכיר את רוב הפעילים והמבינים בנושא קצת מוזר לי שאתה מר כרמלי "מומחה" שאני לא מכיר כלל, מתוך נסיון של חברי מועדון שיבאו רכבי אספנות הם מתלוננים לא אחת על יחס מעליב ועל תימחור לא נכון של כלי הרכב המיובאים, זה מה שקורה כאשר "מומחים" בודקים את הרכב,רוב כלי הרכב מגיעים לארץ במצב יפה מאוד המאפשר שיפוץ טוב.ורכישה מאתרים בחול אינה כמו רכישה מישראלי , שם אומרים ומראים אמת לא משקרים לא כולם ישראלי מצוי או מחשיב עצמו למומחה.....
avidrive | 25.01.11
10.
מבין את ההגיון של יבוא וולגה
וולגה השחורה שאתם רואים היא רכב שהיה שמור לאליטה סובייטית: בכירים במפלגה, בכירים בשירותי הביטחון. כמו כן תעשיית הרכב הרוסית של אותם שנים הוציאה כמה דגמים טובים. בין החדשניים שבהם היה לאדה ניבה, ג'יפ רוסי שהוא האבא של סוזוקי סמוראי וכל שאר ג'יפונים וכל זה על בסיס ג'יפ רוסי משנת 1962 (פחות או יותר). לאחר שנות השישים חל קיפאון, ברה"מ השקיע 95% מתקציבה בתעשייה צבאית והתוצאה היא שגם האמריקאים היום משתמשים בטילים רוסיים לשיגור לווינים כמו טיל R7 שאחוז הכשל שלו עומד על פחות מאחוז (יותר מ-2000 שיגורים ופחות מ-10 כשלים בשיגור), לעומת זאת כל השאר, זה זבל טהור.
מישקפופר | 26.01.11
8.
Classic cars in Australia
Hello the name is yossef ( Yossi). Classic cars in Australia is a big growing trend. I myself own 7 classic cars 4X 1959, 2x Chevrolet, 1948 1X 1961 Holden EK. The hobby in Australia is cheap and we pay “Car club” registration fee to keep the cars on the streets.( about 190 Australian Dollar per car per year) , I must say that the Australia govermenet is really helpful in keeping this hobby going , when you import acar to Australia its close to tax free and the big cost is the shipping from America. Every one here loves the hobby, the classic cars are well maintained , and add some history to the city, and many classic car events and happening every single week. We drive the 1948 Chevrolet Fleetmaster daily ( yes, we added Air-Con). As for money and worth , the market for those classic cars is growing and the value go up with it. Cars I bought for 5000 AUD 7 years ago will sell now for well over 20.000 AUD When you buy a classic car you also buy into a social aspects of the hobby, cruising at the weekend looking for parts and swamping parts and knowledge with your friends. Hope Israel will join this trend and let more of those classic cars in
yossi | 26.01.11
4.
אספן בן מאה
רבים כאן רוצים ויכולים להחזיק מעל מכונית אספנות אחת אבל מה. משרד התחבולה לא יתן לך להנות. מותר לך רק אחת בשנה. ואם אני בן חמישים ורוצה ויכול לייבא 50 מכוניות. לפי משרד התחבולה. אני צריך להגיע לגיל 100. כדי להגשים שאיפה זו. שר תחבורה יקר למי זה מפריע. אבל באמת למי זה מפריע אם אני אייבא יותר ממכונית אחת בשנה הרי הכבישים לא יתמלאו מזה. בלאו הכי אני יכול לסוע במכונית אחת בו זמנית. וחוץ מזה אם תסע פעם אחת ברכב קלאסי. תבין כמה הוא תורם לתנועה בכביש. באופן החיובי כמובן.פתאום כולם רגועים. מחייכים מאיטים. נותנים כבוד. דיי צאו מזה שחררו את המגבלות. ועוד דבר חשוב. למה מעל 100 אחוז מס. אנו הרי לא משתמשים 100% ברכב. אולי זמן השימוש בו הוא 5 % אחוזים.על יאכטה של מיליונים משלמים רק מע"מ כנל מטוס פרטי. קצת פרופורציות לא יזיקו לתחום הזה.
 | 25.01.11
3.
אכן אספנות רכב הנה תחביב מקסים
וחבל ששמאים שונים בשירות המכס "עשו את המוות" לאותם אספנים שהשקיעו ממיטב כספם וכשהגיעו הרכבים לארץ קבעו שומות מופרכות שצריכים היו אספני הרכב לעבור שבעת מדורי גיהנום של בירוקרטיה והוצאות על מנת להזים אותן השומות. אם אכן קביעת מר כרמלי כפי שהובעה בתגובה 2 לעיל נכונה בדבר מצג השווא לכאורה ב"אי בי" הרי השומות בפועל היו אמורות להיות נמוכות משמעותית מהמחירים ששולמו וראה זה פלא ... אין הדבר כך. דני גורביץ שמאי רכוש ורכב
דני גורביץ - שמאי | 25.01.11
2.
רכבי אספנות
אני כמומחה לרכבי אספנות ומי שמשמש שמאי מומחה לרכבי אספנות של המכס בנמלי הארץ חושב שזה תחביב יקר אך מקסים.וממליץ לכל העוסקים בתחביב הזה לא לקנות רכבי אספנות דרך ה-ebay מכיון שברוב המכרים נשלחןת תמונות של הרכב המיועד משנים שלפני מס' שנים ובמציאות מגיעות ארצה מכוניות מרופטות שלא כדאי לשחזר אותם.ורק מעטים מגעים רכבים שעדין ניתן לשפץ אותם
שלמה כרמלי | 25.01.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת