אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

איך ייראו מטוסי העתיד?

14 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

11.
כתבה לא רצינית
הכתבה לא רצינית, מה הקשר בין השטות של ג'אפאן איירליינס שלא תטוס לעולם (כנף משוכה קדימה בעייתית ולא מהווה ייתרון על כנף משוכה לאחור) לבין האייקון שכבר טס ואין בינו לבין תעופה עתידית ולא כלום (אבג הוא יפהפה - ראיתי בעיניים, מכיר את המנכ"ל) והטרהפוג'יה שהוא גימיק שלא יצליח אף פעם. חוץ מזה 1 מדבר שטויות הייתה התקדמות עצומה וצריכת הדלק ורמות הרעש של ה 707 הן אסטרונומיות ביחס למקובל היום. אבל אתה כן צודק בזה שצריך מנועים וכנפיים בשביל לטוס.
מהנדס  | 28.01.11
9.
מסכים עם מגיב מספר 1 כל עוד אין טכנולוגיה ששונה מהותית הצורה לא תשתנה מהותית.
כמו המכונית שנשארה ותישאר עוד הרבה שנים עד שימצאו טכנולוגיית הנעה שונה מהותית שתיתן סיבה לשנות את תצורת הקופסה הבסיסית של הרכבים כך גם עם המטוסים. בשולים ובאיזוטריה נפגוש את הטכנולוגיות שאולי אולי יבשילו בעוד עשרות שנים רבות הרבה מעבר לקצה היכולת לחזות. פשוט לא מבין למה נתנו ליחיד שקלט את העניין דרוג שלילי.
שונא אספסוף מתלהם | 28.01.11
7.
איירבאס מתכננים מטוס שקוף?
ז"א שכל החומרים, כולל כבלי נחושת והציפוי שלהם, תעלות אוורור, נוזלים הידראוליים, השטיח שתחת הנוסעים, הכבודה שמעל ראשם, ואפילו מסיכות החמצן הצהובות - כולם יהיו שקופים??? עושה רושם שמישהו שם במחלקת השיווק איבד קשר עם מחלקת הפיתוח.
קוצ'י קוצ'י | 27.01.11
5.
דובר אלעל מוסר- אל דאגה, קנינו אופציה על כל מטוס למימוש בשנת 2160...
עד אז, נלמד איך להכניס לשם גם 4,500 נוסעים במחלקות ותתי המחלקות: פראייר אולטרה פרייאר אולטרה אולטרה פרייאר, ובמחלקת "יצאת חומוס" כמו תמיד, בני משפחות העובדים יהנו ממחלקה נפרדת- האולטרה ראשונה, עם קוויאר, קפה, תה, מיטה, כורסת מסזים, חיבור אינטרנט, בריכת שחייה, בית כנסת, ומה שהם רוצים...
אלעל | 28.01.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת