14. הסוס המעופף הזה שעלה לשמיים מאל אקצה, הוא הכי מדליק...ולא אוכל הרבה חציר! הסוס המעופף | 30.01.11 (ל"ת)
13. מטוס העתיד- שיש בו טייס שלא צריך לעבור מבחן באנגלית. בכל מקום הטייס יוכל לדבר בשפתו ומערכת הקשר תתרגם ישירות מכל שפה לכל שפה. במצב זה טייסי אל על לא יפעילו סנקציות ושקדי לא יצטרך לבקש שיבחנו ולא יהיה חשש לאיבוד רשיונות הטיסה. r | 28.01.11 (ל"ת)
12. ל 11 צודק , לבואינג 707 רמת רעש של 100 דציבלים, ל 737 החדש רמת רעש של 90 דציבלים. ולא זה לא דומה, מדובר בעוצמת רעש כפולה , פי 2. שממית | 28.01.11 (ל"ת)
11. כתבה לא רצינית הכתבה לא רצינית, מה הקשר בין השטות של ג'אפאן איירליינס שלא תטוס לעולם (כנף משוכה קדימה בעייתית ולא מהווה ייתרון על כנף משוכה לאחור) לבין האייקון שכבר טס ואין בינו לבין תעופה עתידית ולא כלום (אבג הוא יפהפה - ראיתי בעיניים, מכיר את המנכ"ל) והטרהפוג'יה שהוא גימיק שלא יצליח אף פעם. חוץ מזה 1 מדבר שטויות הייתה התקדמות עצומה וצריכת הדלק ורמות הרעש של ה 707 הן אסטרונומיות ביחס למקובל היום. אבל אתה כן צודק בזה שצריך מנועים וכנפיים בשביל לטוס. מהנדס | 28.01.11 (ל"ת)
9. מסכים עם מגיב מספר 1 כל עוד אין טכנולוגיה ששונה מהותית הצורה לא תשתנה מהותית. כמו המכונית שנשארה ותישאר עוד הרבה שנים עד שימצאו טכנולוגיית הנעה שונה מהותית שתיתן סיבה לשנות את תצורת הקופסה הבסיסית של הרכבים כך גם עם המטוסים. בשולים ובאיזוטריה נפגוש את הטכנולוגיות שאולי אולי יבשילו בעוד עשרות שנים רבות הרבה מעבר לקצה היכולת לחזות. פשוט לא מבין למה נתנו ליחיד שקלט את העניין דרוג שלילי. שונא אספסוף מתלהם | 28.01.11 (ל"ת)
8. בדגם האחרון תקעו את המזגן על הגג זה נראה כאילו השכן שלי שמתקין מזגנים תקע אותו שם. לא מזגזג | 27.01.11 (ל"ת)
7. איירבאס מתכננים מטוס שקוף? ז"א שכל החומרים, כולל כבלי נחושת והציפוי שלהם, תעלות אוורור, נוזלים הידראוליים, השטיח שתחת הנוסעים, הכבודה שמעל ראשם, ואפילו מסיכות החמצן הצהובות - כולם יהיו שקופים??? עושה רושם שמישהו שם במחלקת השיווק איבד קשר עם מחלקת הפיתוח. קוצ'י קוצ'י | 27.01.11 (ל"ת)
5. דובר אלעל מוסר- אל דאגה, קנינו אופציה על כל מטוס למימוש בשנת 2160... עד אז, נלמד איך להכניס לשם גם 4,500 נוסעים במחלקות ותתי המחלקות: פראייר אולטרה פרייאר אולטרה אולטרה פרייאר, ובמחלקת "יצאת חומוס" כמו תמיד, בני משפחות העובדים יהנו ממחלקה נפרדת- האולטרה ראשונה, עם קוויאר, קפה, תה, מיטה, כורסת מסזים, חיבור אינטרנט, בריכת שחייה, בית כנסת, ומה שהם רוצים... אלעל | 28.01.11 (ל"ת)
3. הבעיה של מטוב עתידי היא החום. לא ניתן לטוס במהירות ללא התפתחות של חום. עליה לגובה טיסה גדול עולה הרבה כסף. משום כך גובה הטיסה לא יעבור שינוי. כל אשר אפשר לבצע הוא לייעל את המבנה של גוף המטוס, לייעל את המנועים ומעבר לכך התכנון העתידי מוגבל ביותר. רונן | 28.01.11 (ל"ת)
1. לא יהיה כל שינוי מאז הופעת הבואינג 707 בתחילת שנות ה-60 של המאה הקודמת לא חל כל שינוי מהותי בתצורת מטוס הנוסעים. הקונקורד הבליח לרגע אבל יורט ע"י ארה"ב. בתחום התעופה כמו במרבית תחומי התחבורה הגענו לסוף הדרך ככל שמדובר בעיצובן של המכונות. aviku | 28.01.11 (ל"ת)
איך ייראו מטוסי העתיד?
14 תגובות לכתיבת תגובה