18. תחנות הטעינה דרושות לצרכים פסיכולוגיים בלבד! אם יהיה בהם צורך ממשי כל המודל יתמוטט! מתי תבינו כבר????? אנחנו לא נרכוש רכבים שטווח הנסיעה שלהם 150 ק"מ גם אם יש תחנות דרכים להחלפת בטריות. פחות מ- 200 ק"מ בין טעינה לטעינה אין בכלל על מה לדבר!!! חבל בכלל לנסות!! איל | 31.01.11 (ל"ת)
17. מה הקשר בין סוג ההנעה למס?1! מיסים מדלק זה אחוז נכבד מאוד מהכנסות המדינה. ישראל המדינה הראשונה בעולם שיש לה כוונה רצינית להתחיל בהתהליך של החלפת חלק נכבד מהרכבים לרכבים חשמליים. אז מה זה משנה אם האוטו נוסע על דלק וודקה או חשמל, יש מס על נסועה והמדינה שומרת לה את הזכות להמשיך לגבות מס, אין שום קשר לסוג ההנעה. ברגע שכל מדינה אחרת תבין שלא מדובר על איזה מכונית פה מכונית שם שנטענת מהחשמל אלא על רוב המכוניות במדינה, שום מדינה לא תוותר ולא יכולה לוותר על מס נסועה. אדיר | 30.01.11 (ל"ת)
16. בכלכלה כמו בכלכלה אם לא יהיה ביקוש אנשים לא יקנוץ אני סומך על אגסי שיהפוך את המהפיכה שלו גם לירוקה וגם למשתלמת. אולי נשלם מס על הטעינה אבל עדיין לא נשלם יותר ממה שאנחנו משלמים היום על הדלק יזהר | 30.01.11 (ל"ת)
15. הדלק עולה. הכסף זורם למדינות אוייב ואנחנו ממשיכים להיות צרי עין על ההצלחה של ישראלים. הרי ברור שההוצאה על החשמלית לא תהיה גדולה יותר מההוצאה על רכב רגיל אז לפחות הכסף שלנו ישאר בבית או לפחות לא ילך למדינות ציר הנפט/ רשע חנן | 30.01.11 (ל"ת)
14. אפשר לאמר מילים לכאן ולכאן אבל בסוף יושב לו ישראלי ונואם לעולם כיצד הוא עומד לשנות אותו. יש כבוד! ישראלי גאה | 30.01.11 (ל"ת)
13. אגסי יצליח בגדול ואז נשנא אותו כמו את ביל גייטס, גוגל, סטיב ג'ובס וכד' ככה אחנחנו, נוהגים... כל מי שמצליח, אבלל ממש מצליח בגדול הופך להיות שנוא. אגסי בהצלחה לך, אני ממתין לג'וק חשמלי. רונית, אם את לא רוצה רנו יהיה לך את ניסן (אומנם לא טויוטה, אבל עדיין יפני). וגם עם הזמן המבחר יילך וייגדל... אגב, גם אני רוצה טויוטה GN | 30.01.11 (ל"ת)
11. איזה טעינה מהבית? רוב האנשים גרים בדירות מאיפה יהיה להם חשמל לרכב, החניה בחוץ. כל אותם חניות חיצוניות ליד בתי דירות וחניונים ליד מקומות עבודה וכו.. לשם צריך לפרוס תשתית חשמלית לטעינה, ושם יש מקום לפרנסה למקימי התשתית והמתחזקים אותה, ולמי שיש בית שיוכל להטעין את רכבו מהשקע הביתי ללא מתווכים שגוזרים קופון בדרך, רצוי שיהיו עוד גופים בתוך המערך הזה כך שלא יווצר מונופול, דירה | 30.01.11 (ל"ת)
10. הממשלה תדעג שהמחיר יהיה כדאי! עם מחיר של 10 שח" לליטר שנזיןעוד שנה-שנתיים יהיה כדאי לעבור לרכב של אגסי אחד שיודע | 30.01.11 (ל"ת)
9. עם התפתחות המצברים לא יצטרכו את אגסי ובטר פלייס....טעינה מהבית ללא מונופול בהחלפת המצברים גד | 30.01.11 (ל"ת)
8. אגסי ינצח המודל שלו נכון כי לא בהכרח נוכל להטעין בבית. החלפת סוללה לוקחת מספר דקות בדיוק כמו למלא מיכל היום. החופש לתנועה שניתן לתדלק או להחליף סוללה חשוב יותר. תארו לכם שאתם חייבים ואפילו רק רוצים לצאת מהבית אז מה לא תצאו בגלל שהאוטו מטעין עכשיו? הרי כל מהות הרכב הוא החופש לסוע מתי שרוצים לאן שרוצים ולכן כל המקטרגים פשוט לר מבינים שהעסק כאן הוא אמוציונלי ולא בהכרח כלכלי.בהצלחה מאמין | 29.01.11 (ל"ת)
7. ומה אם אני לא רוצה רנו ? אני בעלת טויוטא, ולא מוכנה לקנות מכונית של רנו. אגסי מאלץ אותי לקנות רנוץ לא רוצה! רונית. רונית | 30.01.11 (ל"ת)
6. הפרויקט הוא בלוף כלכלי! הרבה דקורציה פסיכולוגית וללא אמיתה אחת! עוד תיווכחו! ליצור מונופול כלכלי כמו חברות הסלולר ושאין לו שום יתרון כלכלי לאזרח. סוג של פורפוטום מובילה - יש מאין! יותר נקי? מה עלות הסוללות, הבלאי, והנזק הסביבתי הנגרם מהן? ומה על התשתיות - הנזק לסביבה, עלויות? גייסו 700 מליון - זה כל הסיפור! עוד עבודה בעיניים ובשם "איכות הסביבה". איתן | 29.01.11 (ל"ת)
3. טעינה ביתית ללא מיסים כיום מדברים על מכונית חשמלית לטווח של 200 ק"מ ... תוך שנה הטווח יהיה 300 ק"מ תוך שנתיים חלק מהמכוניות החשמליות יפעלו באמצעות גנרטור עם מנוע זעיר כמו הוואט. ובקרוב, תוך 5 - 6 שנים מכוניות חשמליות יפעלו באמצעות תאי דלק ... אגסי התחיל עם החלפת סוללות, ממשיך עם נקודות טעינה וימשיך עם חנויות נוחות 7/24 למכירה כריכים וסיגריות יורם | 29.01.11 (ל"ת)
2. רכב חשמלי, העתיד של התחבורה הציבודית והפרטית. היתרונות: צמצום ניכר בזיהום האוויר, פחות רעש סביבתי, ביטול התלות בנפט, חיסול תחנות הדלק המהוות מפגע סביבתי. החסרונות: טווח נסיעה מוגבל, אי נוחות בתפעול השוטף כגון, הטענה או החלפת מצברים. כמו כן, בלאי גבוה של המצבר ופסולת מזהמת הנגרמת מכך, צריכת אנרגיה גבוהה בייצור המצבר וטעינתו בעת השימוש. | 29.01.11 (ל"ת)
1. מחיר הכל כלכלה, ואת זה גם אגסי יודע. רק אם מחיר המכונית ו/או דמי השימוש יצדיקו זאת אנשים יהיו מוכנים לעבור למכונית חשמלית למרות הקשיים. המודל המועדף עלי, ואני חושב שעל רוב האנשים, הוא מודל הליסינג התפעולי, כלומר, אין לי בעלות על הרכב ולכן אין סיכון של מכירה עתידית, אלא תשלום בעבור שימוש בלבד לפי ק"מ ובמחיר סביר לעומת הקיים היום. כמובן התימחור צריך להיות מתאים לסוגי שימוש שונים ולכן עדיף שיהיו חבילות שונות. אני חושב שבמודל של רכישה במחיר של רכב הקיים היום אף אחד לא ייקח סיכון. אבי | 28.01.11 (ל"ת)
אגסי: שליש מהסכום שבטר פלייס גייסה משמש להקמת תחנות טעינה
19 תגובות לכתיבת תגובה