אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בלעדי ל"כלכליסט": מחירי הליסינג של אופל נחשפים

13 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

10.
אין תחרות, כרגיל. דרושה התערבות רגולטורית. הרגולטור דואג לג'וב הבא.
שמלצר מציג מחירים המיישרים קו עם שאר השחקנים במשק. אין לו סיבה להציג מחירי חדירה כי ככה כולם יפסידו. הדבר היחיד שאפשר לעשות זה התערבות של הממונה על ההגבלים העסקיים. כל העסקים המונופוליסטיים האלה צריכים להציג תשואה מקסימלית המתאימה לסיכון שלהם, ואת השאר לשלם בקנסות כפולים ומכופלים למדינה. אההה אופס שכחתי, צריך לממן וילות בקיסריה ודופלקסים במגדלי אקירוב, אז אולי בעצם לא נתערב. שהעם ישלם.
רן | 05.02.11
6.
רכבי סקודה לא רואים ממטר כל רכב אחר
חבל על המאמץ הייתי אתמול בסוכנות אופל הסתכלתי על הרכב איסינגניה ואין מה להשוות בכל פרמטר הסופרב אוכלת אותה לארוחת בוקר ,מכל הבחינות ,בטיחות ,מרחב מנוע ,גיר ,חיסכון בדלק .אין מה להשוות. אני לא יודע למה הכתב בחר להשוות מול רומסטר ולא מול אוקטביה שהיא פי כמה יותר טובה מכל אופל או רכב יפני קוראיני רכבי ה1.2 חיסכונים ומעולים אני לא עובד סקודה ולא צמפיון ,בעל רכב מסוג סופרב ,ואני מאוד מרוצה ממנה.
ישראל | 02.02.11
3.
עם כל הכבוד למזדה 3 המצוינת, אופל הרבה יותר איכותית!
עברתי על אסטרה דגם 2008 כ 3000 ק"ם ברחבי אירופה.. היו כמה ימים שבהם סגרתי 800 ק"ם ב 6-7 שעות... הרכב תיפקד מצוין, הציג צריכה נעה על אוטובאן במהירות ממוצצעת של 140-160 קמ"ש, הגיעה גם ל210 יפה מאוד. מבחינת נוחות - יש לה בגז' דומה לגולף או I30, זה לא טויוטה קורולה, אבל בגדול זה מספיק לרוב הצרכים (אם אין סאב וופר). כסא היה פשוט, פשוט נוח - לא כאבי גב אותם אני סובל במאזדה 3 (שזאת הסיבה שאחליף כקרוב), מאוד נוח. רכב מהשכרה הגיעה עם גיר רגיל, בקרת שיוט, רדיודיסק מובנה נשלט מההגע, מראה מרכזית עם חיישן שמחשיך אותה כאשר מסנוורים מאחורה, מראות גם כן חשמליות, גלגלי סגסגת 15' וצמיגי חורף. הרכב אומנם ממש לא מרגש, עם זאת מאוד פרקטי. סוג של סוס עבודה אמין ומאופק.
GN | 02.02.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת