14. כך זה מתחיל, שיבושים. עוד שנה יהיה "עוצר" מהמשטר החדש במצרים שיבטל את הסכם השלום דוד | 04.02.11 (ל"ת)
12. הזדמנות פז! יש לבנות רכבת לאילת למטענים! פורקים באילת ומעבירים ברכבת לנמל אשדוד ומשם לאירופה ברק | 03.02.11 (ל"ת)
10. לא צריך לחשוב פעמיים - נמל אילת מחכה לכם !!! הרימו את הכפפה ואת הגאוה הלאומית ETamar | 03.02.11 (ל"ת)
7. מה עם נמל אילת? שכחנו שיש את נמל אילת? אז הסחורות יעברו דרכינו אולי אז יהיה כדאי לבנות את הרכבת לאילת. אבי | 03.02.11 (ל"ת)
6. יכולים להפנות את האוניות הקטנות שמיועדות לישראל לכיוון אילת אולי זה פחות משתלם כלכלית ויצור בעיות לוגיסטיות של איחסון והובלת המטען, אבל לישראל יש יתרון על אירופה בכך שיש לה את נמל אילת. נועם | 03.02.11 (ל"ת)
5. לבנות תעלה משלנו המדינה צריכה לבנות תעלה בתוואי הגבול הנוכחי עם מצרים שתהווה תחליף לתעלת סואץ, מכשול אמיתי בגבול עם מצריים ומקור הכנסות נוסף למדינה. עם גילוי הגז ייתכן המימון וגם כדאיות הדבר הראל | 03.02.11 (ל"ת)
3. האוניה המקורית מובילה סחורות לא רק לישראל כך שיש בה כמה מכולות למשל שיעדם הסופי בישראל אם צריך אוניה רק עבור מספר מכולות מצומצם מחיר המוצר הסופי היה יותר מידי גבוה התוצאה היתה האטה בזרימת הסחורות לישראל עד צבירת הכמות הרצויה ואז שליחת אוניה מלאה למדינת ישראל או שליחה בדרכי סחר אחרות מסביב לאפריקה יתכן אבל זה ענין כלכלי שאם באמת היו בונים מערכת רכבות רצינית נמל רציני באילת ויכולת אגירת סחורות גם באילת וגם בנמל אשדוד ואצלינו היה מתבצע אגירת הסחורות אז זה היה עובד אבל זה עסק של מליארדים ושנים של בניה פתרון | 03.02.11 (ל"ת)
2. טוב מאוד פחות זבל סיני בשוק ישראלי ! חייבים לייצר מוצר בישראל ולא לקנות בסין ומדינות אחרות ממזרח הרחוק רפאל | 03.02.11 (ל"ת)
1. שיבנו מסילת רכבת מסע/נוסעים מאילת כך נחסוך גם בזמן הגעת סחורה (היא לא תעשה עיקוף בסואץ) וגם לא נשלם מס מעבר למצרים אבי | 03.02.11 (ל"ת)
"צפויים שיבושים בהגעת סחורה לישראל דרך מצרים"
14 תגובות לכתיבת תגובה