אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

שנה ליבוא המקביל ברכב - 100% הבטחות, 0% תוצאות

23 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

21.
גם אטיאס גיר**ץ במשרד התקשורת עד שבא כחלון ועשה לו ולמפעילים בית-ספר
עכשיו יש לנו את אטיאס בשיכון, חוץ מלדוסים לאף אחד פה לא תהייה דירה במחיר שפוי. וכץ בתחבורה - גם כן בדיחה במשקל 120ק"ג - לפחות הוא יכול לחמם כיסא רחב...
כחלון לראשות ממשלה - היחיד שמוציא אגודלו מישבנו ועובד בשבילנו | 12.02.11
18.
הדבר היחד שגרם ליבואנים להזיע ולהוריד מחירים היה היבוא האישי
מעניין שדוקא בו החליטו השר העלוב והפקידים המושחתים שלו ממשרד התחבורה להלחם,ובמקום זה עשו כאילו שיש אפשרות אחרת ,כשידעו מראש שהדבר לא יעבוד מהסיבות שפורטו בכתבה,אולי צריך להעביר את חכלון ממשרד למשרד שיעשה סדר,ואת כץ הקשקשן נעביר לוועדת קישוט ,הרי חוץ משלטים יקרים ומיותרים הוא לא עשה דבר
ערן | 12.02.11
13.
מי אמר שיבואני הונדה/טויוטה לא יביאו את הדגמים החזקים מארה"ב?
מי אמר שתהיה על זה בלעדיות ליבואנים המקביליים? אין שום סיבה שאחרי ההצלחה של הביואיק "לה קרוס", הונדה לא תביא את האקורד החדשה עם מנוע 3.5L וטויוטה לא תביא את ה"מקסימה" 3.5L. השאלה שתהיה היא מה יהיה המחיר לצרכן. תתמחרו את זה במחיר שפוי ותרוויחו 10000-20000כמו שיבואן אישי לוקח - ותראו איך יקנו ממכם ולא מהיבואנים האישיים. הרי גם ככה תעשו מלא כסף מהטיפולים במוסכים שלכם. מה שבטוח, אם יהיה מחיר שפוי לאקורד/מקסימה, ביואיק לה קרוס לא תעלה יותר 280000 ש"ח - הם יהיו חייבים לחתוך במחיר.
שרית | 12.02.11
9.
אין ברירה להלחם נגד היבואנים והיצרנים לחזור לשיטת יבוא אישי
כמו שקונים פאלפונים מחשבים נעליים וכו. כך לאפשר ליחידים לקנות מכוניות דרך האינטרנט מדילרים מקומיים כגון בלגיה - אני עשיתי כך בזמנו עם ב.מ.וו- משרד התחבורה חייב להוריד חסמים בירוקרטיים בהקשר לתיקונים יש אחריות בינלאומית על המכוניות היבואנים בארץ חייבים לכבד זאת במסגרת התקשרותם ליצרנים ובמידה ולא להגיש תביעות משפטיות כנגד היצרנים ולהפיל את הבעיה עליהם ולא בעזרת צווים להגנת היבואנים בארץ. בקיצור אם רוצים פותרים את הבעיה יש לקחת דוגמה מהשר כחלון בהתמודודותו כנגד מפעילי הפלאפונים. הכל תלוי בשר התחבורה........
צביקה פיקובסקי | 12.02.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת