אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

לצלצל מהג'ימייל: שירות שיחות הטלפון בדוא"ל זמין גם בארץ

11 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
הVOICE של גוגל לא יהרוג את הטלפוניה
עדיין לא Phone Killer עם כל הכבוד לשירות החדש והאפשרויות שהוא פותח, היום בו ייעלמו הטלפונים מהמשרדים רחוק וכנראה שלא יקרה בעשורים הקרובים. אחת המגמות המובילות בקרב החברות שמחדשות את עולם התקשורת, הינו שימוש מינימלי באמצעים פיזיים, ולכן השימוש באמצעים כגון אוזניה יקטין את השימוש של לקוחות בשירות שכזה. לא מן הנמנע שגוגל תפתח טלפון משרדי /ביתי המבוסס על שירותים אלו בדומה למה שעשתה סקייפ בזמנו. השירות אותו מציעה גוגל מוגבל מאוד עבור עסקים ומהווה בשורה בעיקר לצרכנים פרטיים. זאת מכיוון שגוגל, המבוססת על שירותים חינמיים או מוזלים, עדיין לא הגיעה וגם לא תגיע בקרוב לרמת המוצר המתחרה – אופיס של מייקרוסופט. זאת אחת הסיבות שעסקים, המשתמשים באופיס, כלל לא משתמשים באופן שוטף במוצרי גוגל לשימושם העסקי. כל עוד המוצר לא ישווק בתצורה של טלפון רגיל ויחייב שימוש באוזניה ו/או רמקולים – הוא יישאר מוגבל, כדוגמת סקייפ. כמובן שלגוגל יש יתרון יחסי ענק עקב כמות המשתמשים האדירה של שירותיהם, אך הפריצה של "תקרת הזכוכית" תתרחש כאשר השירות יתאפשר באמצעות טלפון משרדי ו/או טלפונים מבוססי כל מערכות ההפעלה (ולא רק אנדרואיד). במידה ואכן גוגל יאפשרו לחבר את מערכת הטלפוניה של המשרד לשירותיה, היא תהפוך לעוד ספק בתחרות שוק הטלפוניה המקומי עם חיסרון מסויים מכיוון שבטווח המחירים שהיא תציע, תהיה לה תחרות טובה בשוק הישראלי. היתרון הגדול בשירותי ה Call Center נמצא דווקא אצל מי שמוציא את השיחה ולא למי שמקבל אותה. מוקדי הטלפוניה נועדו מטבעם להכנסת וקבלת שיחות. גוגל לא תהיה מעוניינת להיות שחקנית בשוק זה, מכיוון שאין לה שום יתרון יחסי במתן שירותים לעסקים גדולים – להיפך, יש לה הרבה חסרונות בשלב זה של האבולוציה שלה. כיצד יכולה חברת Call Center כמו קישורית להיערך ולהשתלב בתוך מערך שינויים זה של גוגל? רוח הקידמה נושבת בכיוון של זמינות ותקשורת בכל מקום ובכל זמן. כל הפיתוחים בתחום מדגישים את הצורך בקשר אנושי, טלפוני – קולי ולא רק אלקטרוני – כתוב. יש דברים שלא משתנים והם הצרכים הבסיים שלנו לחום, אנושיות, תקשורת בלתי אמצעית ככל האפשר וכו'. הצורך של אנשים בתקשורת המבוססת על ראייה (וידאו), ודיבור (טלפוניה) הוא משהו שלא ישתנה, וגם חברות אינטרנט כמו Google ו- Facebook מודעים לכך. הלקוח העסקי הוא גם אדם פרטי שחי את חייו ונושם את רוח הקידמה כל הזמן. כמו שהוא רוצה את הזמינות של החברה/האישה כאן ועכשיו, ואם לא עונים לו אז "מסננים אותו" או סתם לא זמינים בשבילו, כך גם הציפייה שלו מהחברה שאת שירותיה הוא צורך. הצורך בשירותי מענה טלפוני אנושי לעסקים רק הולך וגובר עקב הדרישה הבלתי מתפשרת של הלקוחות למענה טלפוני מהיר ובכל זמן. זה משהו שהלקוחות רק ירצו יותר. קישורית היא הגוף המווסת בין הצורך העז של הלקוחות למענה אנושי מיידי בכל זמן ובכל שעה לבין הצורך הבסיסי של בעל העסק להישאר יעיל ולהשקיע במתן השירות באופן שפוי ובעלויות סבירות. —————————————————- על הכותב: מני צ'יקו סמנכ"ל תפעול ושירות לקוחות בחברת קישורית – מענה טלפוני לעסקים
מני צ'יקו | 13.02.11
3.
חברות כמו פרי טלקום ו SIPME מציעות שיחות ב 15 אג לטלפון נייד-כך ניתן להכות את חבורת הסלוללר
לכל מי שיש טלפון חכם (ולמי שאין, זו ההזדמנות לקנות) יש אפשרות להתקשר באמצעות חברות כמו כמו פרי טלקום ו SIPME ב 15 אג לטלפון נייד, לעומת 60-70 אג דרך חברות הסלולר. כל מה שצריך זה טלפון חכם, וקישוריות או WIFI (כמו שיש בבית או בכל בית קפה) או חבילת גלישה. חבילת גלישה של 1G שעולה כמה עשורת שקלים בחודש, תספיק לכם למאות רבות של דקות שיחה, ותוכלו לחתוך את חשבון הסלולר ביותר מחצי. טלפון חכם (אנדרואיד) אפשר לקנות היום בכל חנות בפחות מ-1000 ש"ח, ולא חייבים את האיפון היקר. החיסכון בשיחות יחזיר לכם את ההשקעה בטלפון תוך כמה חודשים. אז...תפסקו להיות פריירים של מונופול הסלולר, ותתחילו לחסוך.
יש יותר זול | 13.02.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת