אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

כרמל שאמה: יש אפס התקדמות ביבוא המקביל

3 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

2.
המס מטורף כך ש
המרווח ליבואן למכוניות עממיות יחסית נמוך כך שכל העסק של מכוניות עממיות היא כמויות. כך שיבוא מקביל לא עושה שכל כלכלי. בנוסף המגבלות שהטיל כץ פשוט לא ריאליות. גם כאן רוב המחיר הוא המס. ואל נא נשכח את המס על המס. כל שהמדינה משלשלת לכיסה יותר מפי 2 מהמחיר שבו ניתן לרכוש רכב זהה בכל מדינה מתוקנת. כאחרונה פורסם שניסן gtr תמכר ב800 אלף בישראל. מכונית זו נמכרת באמריקה ב-80 אלף דולר. גם היבואן מרוויח מרווחים נאים אבל הרוב הוא כמובן מיסים. אתם מבינים מדוע המדינה רק מדברת כל תחבורה ציבורית ולא עוה גלום בעיניין? כי אם תהיה תחבורה ציבורית נוחה זה אומר הוצאות כבדות ורז אין הכנסה מרכבים. כך שעדיף לקשקש על תחבורה ציבורית ואיכות סביב ולייקר את הדלק ולהמשיך לחולון אותנו עד דק על אמצעי תחבורה כשחלונות אין ולא הולכים לספק. ישראבלופ. פעם אולי מכונית נחשבה למותרות ולכן מס קנייה גבוה. אבל היום במאה ה-21. אין יכולת לגור במרכז אבל עבודות מהלידות הם במרכז הארץ. אין תחבורה ציבורית נוחה כך שאין ברירה אלא לקנות רכב. ואז גם כאן דופקים מיסים לא הגיוניים וכדי להמשיך ולחלוב מעלים את הבלו ואת תרגיל המס כל המס. אתם פשוט הזויים
ט | 14.02.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת