5. ל4 מה קשור עיצוב? תסע ביפנית ותראה איזה הבדלים בנוחות הנסיעה ואיכות הפנים. אני מקווה שההנד ברייק שלך תקין כי אחרת איך תעצור את הטויוטה שלך... EJ | 15.02.11 (ל"ת)
4. לאחר פרשת טויוטה מתברר שאין יצרן חף מטעויות ומכשלים. ועדיין, האמינות של היפניות, עדיפה על פני זו של כל יצרן אחר. בעבר, המשמעות של רכישת מכונית יפנית, היה ויתור על הנאה מנהיגה, עיצוב משמים, וחוסר מעוף, בתמורה לאמינות מופלגת. לא עוד! ראו מה קורה לדוגמה אצל יצרן יפני משמים בעבר הקרוב, כמו ניסן: החל מניסן ג'וק, קשקאי, מוראנו, וכלה בניסן GTR ו- 370Z. אפשר להגיד הכל על מכוניות אלו, מלבד המילים "משעמם", ו"חסר מעוף". ירון | 14.02.11 (ל"ת)
1. בלימה לא מספקת ב C4 לפני כשנה וחצי מקום העבודה שלי החליט להתקשר לחברת פריים לייס. מייד כאשר הגיעו מספר מכוניות מסוג 308פיג'ו ו C4 הובחנו מספר תקלות. שתי מכוניות פיג'ו 308 איבדו מחשב מנוע ואחרת את הגיר (האחרונה בפחות מ 100 ק"מ נסיעה) ו כ 4-5 רכבי c4 דווחו שאיבדו את הבלימה בעיקר במהירות נמוכה וברוורס (אחת בנסיעה קדימה בחנייה) נציגי החברה כמובן טענו שהבעייה היא בנהגים. כעת מגיעה הריקול הנ"ל ומוכיח שוב שהבעייה היא המכונית (לייתר דיוק איכות רכבי החברה). ליאור | 13.02.11 (ל"ת)
פרסום ראשון: שבעה דגמי פיז'ו וסיטרואן יזומנו לריקול עקב תקלה אפשרית במערכת הבלימה
5 תגובות לכתיבת תגובה