4. אם משרד התחבורה לא היה מערים קשיים ומשרד האוצר גובה מיסים שערורייתיים... עם כלים דו"ג, שוק הדו"ג היה שוק עצום! ממש כמו שהיה ראוי שיהיה במדינה צפופה, דלת משאבי אנרגיה וחנייה כמדינת ישראל - ועוד בהיותה מדינה שבה מזג האוויר מאפשר רכיבה ברוב ימות השנה. ישראל היא המדינה האידיאלית שבה יתפתח שוק דו"ג מאסיבי: קטנועים, אופנועים, כל אלו מספקים תחבורה טובה ונוחה וזולה (ועם רוכב מיומן, מנוסה ושקול - גם בטוחה). אולם כאשר כל פעולה של משרדי הממשלה נעשית מתוך צרות מחשבתית, התאבנות על מודל של "דו"ג הוא לפושטקים בלבד" ככה נראה השוק. הראשון שיהיה לו את האומץ לראות אופנועים וקטנועים כמו שהם - כלי תחבורה ההגיוניים ביותר והאידיאליים ביותר למדינת ישראל - יבצע כאן מהפכה שתשים אותו בראש הפופולריות של נבחרי ציבור - אבל לזה צריך שכל... ואומץ! רונן | 14.02.11 (ל"ת)
3. והרי לכם דוגמא מצוינת לשלטון הפקידים בסופו של יום מה שקובע הוא כמה רווח נכנס לאוצר ונעריו השולטים על הברז. בהעדר רווח, פשוט מחסלים ענף שלם. לא משנה רווחת האזרח, לא משנה רצונו לבחור מה שהוא רוצה ולא מה שמכתיבים לו ואל משנה רפרטואר דו"ג בישראל. האזרח איננו צד בהחלטות שלהם מסתבר. עצוב. מיטל | 14.02.11 (ל"ת)
2. פלור - פקיד שקובע גורלות של אנשים טובים - שוחט אותם מי הוא שיקבע כמה כלים יבואן צריך להביא גקסון | 14.02.11 (ל"ת)
1. מיהו אותו פקידון ?! מיהו אותו פקידון שיחליט "אבנר פלור" שיחליט אילו כלים ראויים להמכר כאן ? אחד שיודע | 14.02.11 (ל"ת)
היבוא המקביל רע לאופנועים המיוחדים
6 תגובות לכתיבת תגובה