5. שני חלקים יוזמה מברוכת , ידוע לי שיש חברות אשר מציעות זאת לנוסעים. בנוסף עיכובים של חברות צרטר???? הרי זה בסיס הכרטיס או שלא הבנתי מספיק. ולחברי הכנסת המהוללים האם גם חברת שפיר המפעילה את נתיב הכניסה המהיר לת"א תפצה אותי בכריך וטלפון בגלל העיכוב היום יומי שהיא גרמה לי ? ועוד נקודה אחת קטנטנננננננה למשרד של איכות הסביבה עם הפרסומות של לכבות מנוע כשלא צריך . אתם יודעים לאיזו רמה של זיהום אוויר העלה כביש הכניסה המהיר לת"א ? אתם יודעים כמה פעמים לוחצים על דוושת הגז והברקס אתם יודעים איזה עומס של מכונית עומדות לאורך כביש 4 זה יצר ? שאו ברכה . מבלי לפגוע בזכויות \איני נמנה עם המגיבים בתשלום . צחוק באמצע | 16.02.11 (ל"ת)
4. נמל תעופה שני בנגב נמל תעופה שני בנגב יבטל את הלחץ בלוד יוריד את הצורך בטיסות לילה יפחית את מטוסי המטען שיעבור לנגב יגדיל את הבטיחות בנתבג לוד ויביא לפיתוח חסר תקדים של הנגב מאיר | 16.02.11 (ל"ת)
2. יוזמה מבורכת הגיע הזמן. רק חבל שזה צריך לעבור חקיקה ושחברות התעופה לא הציעו זאת מיוזמתן כחלק מהשירות ללקוח שמעוכב. ליאב | 16.02.11 (ל"ת)
1. הבעיה היא שטיסה נחשבת לטיסה שעזבה ברגע שהיא יצאה מהגייט. אז עכשיו מה שיקרה זה, שגם כאשר יש עיכוב ידוע מראש אבל יש אפשרות להעלות את הנוסעים על המטוס ולטקסי - המטוס יצא מהגייט לפני הדדליין של השעתיים. אז גם נסבול יותר כי נצטרך לשבת במטוס יותר זמן (ואסור לקום כשהמטוס בטקסי), וגם יש סיכוי שזה גם יהיה פחות בטוח, כי יכול להיות שככה יתקנו תקלות קלות במטוס כשהנוסעים עליו, רק כמה מטרים מהגייט, ויהיה יותר לחץ על הטכנאים לסיים את התקלה במהירות. אלן | 15.02.11 (ל"ת)
הטיסה התעכבה למעלה משעתיים? החברה תחויב לדאוג לנוסעים למזון, שתייה ושיחות טלפון
5 תגובות לכתיבת תגובה