אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אל על רכשה בואינג 747-400 משנת 1996, ב-23 מיליון דולר

18 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

18.
תגובה ל9
בתור עובד אל על אני יכול להגיד שה150 עובדים האלה הם עובדים זמניים ובתור עובד זמני בעצמי אתה חותם מראש על הסכם שנגמר בעוד 5 שנים ומסבירים לך שזה לא עבודה עם פוטנציאל לקריירה רק למעטים מתוך הזמניים נותנים קביעות אז תעשה לי טובה הם ידעו טוב מאוד שהולכים להעיף אותם וחוץ מזה נתנו להם אפשרות הערכה של שנתיים בתנאים של עובד זמני אבל הם לא רצו הם רצו קביעות.. אז חבל מאוד ושיתחילו לחפש עבודה אחרת...
 | 21.02.11
10.
לאיזי מקומה 4 (תגובה)
איזי הנכבד. מכיר קורנס 2000 ? ובכן אחד המהלכים שהשביחו מטוסי קרב וותיקים על מנת שיוכלו לתת מענה לתקופת ביניים. וגם עקב אילוצי תקציב. לידיעה BOEING 747-800 לפי מחירון יצרן עולה 317 מליון דולר $ (מסירה ראשונה ב 2013 אם לא יהיו עיכובם) 777-300ER עולה 280 מליון דולר$ לכן על השיעור בכלכלה נוותר הפעם .:-) טיסה נעימה ובטוחה לכולם\ מבלי לפגוע בזכויות\ איני נמנה עם המגיבים בתשלום\איני עובד חברות התעופה.
צחוק באמצע | 20.02.11
7.
לכל המגיבים
לא ידוע אם מדובר על מטוס נוסעים או מטען. לרוב אורך חיים של מטוס נקבע (מעבר לגיל כרונולוגי \שנת יצור) מעוד הרבה מאד פרמטרים. אחד מהם זה מספר המראות ונחיתות. מטוס מאותה שנה שביצע פי שתיים המראות ונחיתות זה מטוס שעבד קשה יותר .(דוגמה) את הקוסמטיקה בפנים תמיד אפשר להתקין חדש , החל ממחלקה ראשונה ועד מחלקה אחרונה . לחברה חשוב, מספר תקלות נמוך מאד (זמן השבתה ואי פגיעה בלוח הטיסות) ויכולת ניצול אופטימלית של המטוס עד שהוא " גומר שעות גוף" ולנוסעים. המראה בשלום ונחיתה בשלום ובין שני אלא שירות טוב :-) טיסה נעימה ובטוחה לכולם . מבלי לפגוע בזכויות \איני נמנה עם המגיבים בתשלום\איני עובד חברות התעופה .
צחוק באמצע | 20.02.11
4.
שאלה למנכ"ל אל -על
אלוף במיל' שקדי הנכבד, האם בתפקידך הקודם היית ממליץ למדינה על רכישת מטוסי קרב בני 15 שנה לטייסנו או שמא היית מתעקש על מטוסים חדשים 'מהניילון'. ברור לכל מי שקצת מבין שמדובר במטוס ישן שיצא משרות ומוחלף כעת בעולם במטוסים מסוג 747-800 ו:777 . בסוף הציבור יצביע ברגליים ויעבור לחברות אחרות.
איזי | 20.02.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת