11. רכבים מיושנים בתמחור מופרך... אבל זה מה שהישראלים אוהבים לקנות יקר זה טוב, מה לא? | 23.02.11 (ל"ת)
10. תשפרו את רמת הרכב , תנו הנחות יותר גדולות ותגדילו את המכירות הרכב הכי פחות נוח בקטגוריה, כיסאות נוראיים, רעשי נסיעה מוגזמים ומחיר גבוה. את מה שאתם עומדים להשקיע בשיווק, תשקיעו בהורדת המחיר. על מנת שהרכב יהיה אטרקטיבי, אל תשתתפו במניפולציה של האוצר ותורידו את מחיר הבסיס, כך ששווי המס למשתמשים בשוק הליסינג יהיה נמוך מהמתחרים. דרור | 23.02.11 (ל"ת)
9. תכניות העתיד של סובארו בתור אזרח מן השורה,השאלה הראשונה ששאלתי את עצמי אחרי שקראתי את הכתבה הייתה: לא נכתבה אף מילה על הורדת מחירים !!!!!!!!!!! אז איך אתם רוצים להגדיל המכירות? אה,כן, הבנתי :אתם תדגישו את הביצועים ............................ אינשם | 23.02.11 (ל"ת)
7. פעם סובארו היתה המכונית של כולם..................................... הבעיה היא שהמכוניות נשארו באותה רמה................................... | 23.02.11 (ל"ת)
6. לא סחורה לא כסף!, מעמד בשוק-תדברו עד מחר עובדת חברת ליסינג שרואה מי מוכן בכלל לקחת סובארו - בודדים נירה מקדואל | 22.02.11 (ל"ת)
5. סובארו העולמית מפגרת אחרי שאר היצרנים... מנועים עצלים,פלסטיקה באיכות ירודה,גיר מיושן הרכבים המחודשים שלהם נשארו לצערנו שוב מאחור הנ"ל מתייחס לפורסטר רון | 22.02.11 (ל"ת)
4. זה המחיר, טמבל. תן B3 במחיר שאתה מוכר לליסינג (100K) ותמכור פי 10 במחירי המומופול אין לכם סיכוי כי מה לעשות מאזדה, טויוטה, פוקוס, סיטרואין עדיפות על הסובארו. לגבי הפורסטר, צריכה לעלות 160K (כמו היונדאי המתחרה) IX35...מי מנהל את היבואן הזה? הוא מחובר למציאות? מוטי | 22.02.11 (ל"ת)
3. מה שאנשי יפנאוטו לא מבינים הוא שזה לא עניין שבשליטתם. רכבי סובארו של היום, ביחס למתחרות היפאניות האחרות, הם רכבים רועשים, פלסטיקה גרועה, עיצוב על הפרצוף, ונוחות של מיטת פקיר. אי אפשר למתג משהו שיחזיק לאורך זמן כשאין מאחוריו עובדות נכונות. חברת סובארו מוכרחה לעשות שלושה דברים כדי לחזור לשוק העולמי בכלל (לא רק הישראלי): 1. לעצב צורה חדשנית ומלהיבה 2. לשפר את אייכות החומרים (בעיקר פלסטיקה) 3. להוריד את המחיר בצורה משמעותית אבל יש לסובארו איזו גאווה קדומה שקשה לה להשתחרר ממנה, שהיא היפנית הטובה בעולם בכל מקרה. רונן | 22.02.11 (ל"ת)
2. תהיו חלוצים: מחיר אחד לפרטיים ולליסינג ! פשוט תראו מה קורה בסיאט וסקודה - ויתור במודע על הליסינג ותימחור הוגן (יחסית....) לפרטיים. יפנאוטו חייבת לבדל עצמה מ'העדר' ולהתחיל מהלך שיטרוף קלפים. לעולם אזכור לסובארו חסד נעורים בגין נחשוניותה כיצרנית יפנית שהציעה מרכולתה בארץ, בעיצומו של החרם הערבי (למעשה, הרבה לפניו). איציק חולה על סובארו | 22.02.11 (ל"ת)
1. בלבול סובארו מתומחרת לא נכון! את הבי 4 צריך היה להשיק במחיר החדרה זול בעשרת אלפים שח! המשפחתית קטנה,נמוכה ולא נוחה! סובארו לא הפנימה שהאירופאים גדולי גוף בהשוואה ליפאנים. בקיצור, יפנאוטו מזכירה את החמור של הפילוסוף בורידאן: העמידו לפניו שני אבוסים,וכיוון שלא יכול לבחור ביניהם מת מרעב. סובארואיד | 22.02.11 (ל"ת)
יפנאוטו: "נחזיר את סובארו למקומה הראוי בשוק הישראלי"
12 תגובות לכתיבת תגובה