אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ריצ'י הנטר: "נשקיע 3–5 מיליון שקל בקמפיין להשקת אקסטרה"

5 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
נו טוב, צריך הרי להראות שעושים משהו תמורת המשכורת המטורפת
תסתכלו על הדוחות של שופרסל ושל רמי לוי: הרווח הגולמי של שופרסל יותר גבוה משל רמי לוי והרווח התפעולי יותר נמוך. המשמעות: מחירים יותר נמוכים ברמי לוי ועלויות שיווק ומטה מטורפות בשופרסל. מי שרוצה לממן את המשכורת של ריצ'י ריץ' מוזמן להמשיך ולפקוד את סניפי השופרסל (או מגה), יתר האנשים ימשיכו לעבור לאלטרנטיבות היותר זולות.
ממשיך ללכת לאיפה שזול | 24.02.11
3.
היכונו היכונו לסיבוב נוסף במלחמת הרשתות...
תנובה, אוסם, שטראוס ושאר היצרנים והיבואנים הגדולים שימו לב- המלחמה כמו תמיד תמומן על ידכם, צמצמו את חריגות האשראי ותקוו שאף רשת לא תפשוט את הרגל... ע"ע קלאב מארקט שפשטה את הרגל בסיבוב הקודם. כולי תקווה שמלחמת הרשתות תסתיים והיצרנים והיבואנים יבינו שאין מנוס מחזרה לשוק הפרטי, קרי מכולות וסופרים שכונתיים.
צ'ומפי | 24.02.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת