אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

רווח נקי של 304 מיליון שקל לפרטנר; תחלק 300 מיליון שקל למשקיעים

15 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

14.
חלוקת דווידנדים
מוטב כי מר בן טוב ישיקע הכספים בפיתוח החברה ובשיפור השירות ויעלה את שווי החברה בהגדלת הונה הפנימי ולא יקח הכספים להחזרלת הללואתו אשר לקח בקנית החברה אלא יחזיר הלוואתו מכיסו הפרטי. חליבת החברה היא עושק בעלי המניות הרוצים לראות עליה בשווי אמיתי. יקטען הוא את הדווידנדים.
מיכאל | 23.02.11
13.
שירות הלקוחת שלהם בלתי נסבל - זמן המתנה ארוך מאוד
מזה אני לומדת רק דבר אחד שהם מזלזלים בנו הלקוחות שלהם עם רוווחים כאלו מן הראוי שאורנג' תשקיע בשרות הלקוחות ממש הפך להיות בזיון ..נסו להתקשר 054* ותראו כמה זמן תצטרכו להמתין... אחרי כמה ניסיונות וכ 10 דקות המתנה בממוצע בין השעות 9:00 ל 13:00 התייאשתי - פשוט בזיון!
נטע | 23.02.11
8.
אין בעיה להציג רווח, בשרות אורנג' יש מילת מפתח קבועה לא! זה עולה! לא כלול! וכו'
הגיע זמן להחליף סוס ומטאטא, סלולר להחליף בכל חידוש כמו גם שרות כבלים ו YES גם ספק תשתית אינטרנט וספק אינטרנט, אלו נחמדים ושומרים על לקוחות חדשים, הגעת אתה מלך, אתה כבר רשום, חצי שנה שקט אח"כ מקבנים אותך מכל כיוון אפשרי. אין הרבה בחירה נכון, תשמשו במה שיש, אלופים בלרכוש לקוח, אפסים בלשמר אותו, אז שיוציאו כסף על לגייס אותי מחדש שוב ושוב
ג'מיל | 23.02.11
5.
בתור עובד אורנג' לשעבר וגם לקוח שלהם במשך 10 שנים - נשבר לי
אני מתבייש היום שעבדתי בחברה הזאת. אחרי 10 שנים שהייתי לקוח שלהם, המצב פשוט מזעזע. במשך קצת יותר משנה אורנג' העלתה לי את התעריף 3 פעמים!!! גידול מצטבר של כמעט 40% ממליץ לכם לבדוק טוב טוב את החשבוניות שלכם. נכון הייתי במסלול ללא התחייבות - אבל זאת סיבה ככה לגנוב מהלקוח? אורנג' פשוט גנבים. אני לא הולך לממן לבן דוב את הרכישה שלו. לי פשוט נמאס. לפני חודשיים עברתי לפלאפון (אם זה מעניין). לא רוצה לשמוע על אורנג' יותר.
אורן | 23.02.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת