21. פטור מתאוריה אבסורד במצב הקיים אני בעל רשיון נהיגה רכב רוצה להוציא רשיון ל דו גלגלי ניכשל בתיאוריה אבל ממשיך לנועה בדרכים ומיצד שני מזל שלא חוקקו חוק ששולל את רשיון הנהיגה למי שניכשל בתיאוריה על דו גלגלי או יוצא לקורס לימוד תיאוריה ממשתי בעלות של 1000000000000000000000000 שח כי גם כך שואבים לנו את הנשמה עד קצת לא יזיק החוק היה מתבקש לדעתי גם לא צריך רישיון נהיגה ראה מקומות אחרים אתה משכיר רכב דו גלגלי ללא רישיון. צריך לפטור את הרכב הדו גלגלי מטסט שנתי ומרישיון נהיגה גם ואז תשלום ביטוח יקר יהייה סביר בניכוי הוצאות הטסט רזיאל | 01.03.11 (ל"ת)
19. כרמל שאמה-כל הכבוד!!! אין ספק שאתה משקיע בבוחר את הקול שלי יש לך בכל אשר תפנה. חזק ואמץ. shopp | 28.02.11 (ל"ת)
18. כבוד לעדה! שאמה כל הכבוד- אני מסכים עם כל מילה שנכתבה ע"י המגיבים בתשלום@!@#$@! במיוחד זו שמדברת על "מדינאים" שיודעים את מי הם מייצגים!!! מה הקשר בין מדינאי לבין ההחלטה של ועדת הכלכלה? לא נעים לומר פוליטיקאי?? עושה עבודה | 28.02.11 (ל"ת)
17. סחתיין! כל הכבוד! משמח לראות שעדין יש מדינאים שיודעים את מי הם מייצגים ופועלים בהתאם. והדבר הזה הוא מפתח להורדת מחירי הביטוח. עכשיו יהיו יותר אנשים שיעברו לדו"ג כי יהיה להם יותר קל וגם כי מחיר ליטר דלק יכול לממן מדינת עולם שלישי. עליה במספר הרוכבים תאפשר מחאה ציבורית חזקה הרבה יותר. 250 אלף רוכבים יהיו הרבה יותר חזקים ממאה אלף. מחאה ציבורית אחת לגבי מחירי הדלק עבדה אז אין שום סיבה שמחאה חזקה מספיק לגבי מחירי הביטוחים לא תעבוד! כל הכבוד כרמל, ישר כוח. עכשיו תיכנס במחירי הביטוחים כמה שיותר. ברגע שהם ירדו תבוא גם הירידה במחירי הדלק. אביגל | 28.02.11 (ל"ת)
14. תודה אמנם כן זה מקל על חלקינו שלעבור שוב מבחן תאוריה עורר תסכול אבל כמו שרבים פה כתבו...יש לנו לא מעט התקלות במדינה הזאת. לא מספיק שכל הכלים בין אם זה אופנועים קטנועים או מכוניות באמת עולים לפחות כפול מבחו"ל, ניחה עוד נבליג על זה... לא מספיק ששוחטים לנו את הצורה על זה שהחלטנו לצמצמם בעלויות האלה ולחסוך קצת מקום על הכביש על דו"ג עם מחירי ביטוח מופקעים ולא מוצדקים בעליל. יש לנו גם את מחירי הדלק האלה שנוגעים לכל בעלי הרכב וגם אלה שלא, מחירי התחבורה הציבורית אפילו התייקרו בעקבות זאת...זה פשוט ביזיון... מקווה שבסופו של דבר באמת יבוא שינוי מאיזשהו מקום למרות שהספקות די גדולות... ירין | 28.02.11 (ל"ת)
13. תודה לח"כ שאמה. ההשקעה שלך בולטת. עכשיו תורידו כבר את מחירי הביטוח האלה!!!!! אי אפשר לקחת אופנוע כי הביטוח יקר, אי אפשר להשתמש ברכב כי הדלק בשמיים, אי אפשר להשתמש בתחבורה הציבורית כי גם היא על הפנים! אז תגידו, מה נשאר? העם חנוק. תנו קצת אוויר. לא מספיק מרוויחים 200% (ואני צנוע) על כל כלי רכב שנמכר?! המינימום אותו מינימום כמר עוד? עד מתי? קונדסון | 27.02.11 (ל"ת)
12. עם מחירי הביטוח גם אם לא יהיה צורך במבחן נהיגה לאופנוע בכל נפח או כ"ס, עדיין כלי תחבורה זול - בארץ מאד יקר - כמו רכב פרטי! g.a.d | 27.02.11 (ל"ת)
11. ברכות תודה לך , נוספים יצטרפו לרוכבי הדו-גלגלי, ומשום עליית מחירי הדלק, יגדל המיספר. זו העת לטפל בנושא הביטוח. שי | 27.02.11 (ל"ת)
9. כל הכבוד על תיקון החוק בנושא הנ"ל!!! ח"כ כרמל שאמה הכהן, אתה ללא ספק מוכיח לנו עד כמה באמת אכפת לך !! עכשיו רק נשאר להוריד את מחיר הביטוח ומחיר הדלק! yossi | 27.02.11 (ל"ת)
8. החלטה מטופשת - ותורידו כבר את מחיר הביטוח חובה לפני שלוש שנים הרבה זמן אחרי שהוצאתי את רשיון הנהיגה על מכונית החלטתי להוציא רשיון על אופנוע. החוק חייב אותי לעבור בחינת תיאוריה. מבאס אבל עשיתי את זה. ישבתי שלושה ימים למדתי למדתי ניגשתי לבחינה נכשלתי למחרת ניגשתי שוב ועברתי. זה היה מתיש זה היה מעצבן קיללתי כל רגע אבל האמת זה היה חיוני. משמעות רבים מהתמרורים נשכחה מליבי במהלך השנים. חוקי פניות ונתיבים וכו וכו. ממש הרגשתי שאני נוסע פתאום בטוח ונכון יותר. ממש לא מבין את מי משרתת ההחלטה למעט יבואני הדו גלגלי שרוצים למכור כמה שיותר בקלות כמה שיותר כלים. אבל עוד יותר לא מבין למה מחירי הביטוח נשארו עדיין ברמתם הנוכחית למרות הבטחות אין ספור מחוקקים. בושה יותם | 27.02.11 (ל"ת)
5. טוב הרימו לנו את הדלק ל200 שקל לליטר אז מה צריך את התאוריה העלובה הזו?? ממשלה של אפסים הייתם ותישארו! העולם מתקדם ואנחנו הופכים להיות אתיופייה מורגן פרימן | 27.02.11 (ל"ת)
2. יש פרק מיוחד על טיפול ונהיגה על אופנוע נכון, שלעבור את כל המבחן רק בשביל פרק 1, זה מיותר, אבל חייבים איכשהו להעביר את המידע לרוכבים. איגור | 27.02.11 (ל"ת)
בשורה לרוכבים: פטור מתיאוריה לרישיון דו גלגלי לבעלי רישיון למכונית
21 תגובות לכתיבת תגובה